Egyéni ízléshez igazítja a híreket a legújabb hírszerkesztő oldal, a fress.hu
Ma Magyarországon hozzávetőleg 100 magyar nyelvű hírportál működik. A fress.hu hazai startup egyetlen oldalon és egyetlen kattintással lehetővé teszi, hogy bárki személyre szabottan összegyűjtse azokat a híreket és portálokat, amiket olvasni szokott, majd a rendszer még ajánl is az olvasó ízléséhez, szokásaihoz illeszkedő cikkeket.
Mesterséges intelligencián alapul a fress.hu rendszere
Az oldalon jelenleg összesen 70 hírportál érhető el, a legnagyobbtól a legkisebbig. A weboldal kategória és keresőszavak szerint is testre szabható: 17 témakör áll a felhasználók rendelkezésére, a szabadszavas keresőnek köszönhetően pedig még célzottabban is megtalálhatók a hírek. A rendszer az aktuális tartózkodási hely szerint is képes a hírportálok ajánlására. A mesterséges intelligencia figyeli a trendi forrásokat, a népszerű topikokat, és azokat is ajánlja. A felhasználók között hasonló ízlésűeket is keres, és ez alapján finomítja a hírek válogatását. Így mindenki egy teljesen egyedi híroldalt hozhat létre néhány kattintással. A saját válogatás elmentéséhez regisztráció szükséges, amely a fress.hu weboldalon ingyenesen elvégezhető.
Még mindig sokan olvasunk híreket
A Digitális Közösségmérési Tanács legfrissebb adatai szerint a legnagyobb hazai híroldalak közel egymilliós napi szintű látogatottsággal rendelkeznek. 2020. márciusában, a vírus megjelenésekor különösen nagyot nőtt a híroldalak látogatottsága. A járvány kirobbanásakor 34 millió feletti oldalletöltési számmal indult a március 9-i hét, egy hét múlva csúcsra jutva, március 16-án a Digitális Közösségmérési Tanács, szerint a magyarországi híroldalak forgalma 55,7 millióra nőtt. Egy évvel ezelőtt március 2-22. között csak 20-30 millió letöltés keletkezett.
A Digital News Report 2020-as, 80.000 fős, 24 országos felmérése alapján az internetes hírolvasás a közösségi médián, főként Facebookon keresztül zajlik. 2016-tól az idei évig 12%-os visszaesés figyelhető meg a nyomtatott sajtó terén, és a televízióból is egyre kevesebben tájékozódnak hírekről, miközben a digitális hírfogyasztás folyamatosan nő.
Kapcsolódó cikkek
- A hazai weboldalak közel fele nem biztonságos
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Budapesttel erősít a leglátogatottabb magyar utazási oldal
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- Megújult a Safer Internet Program (SIP) honlapja
- Elektromos autós portál indult
- Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
- Folyamatos a Vivre növekedése
- Online tudásplatformjával segít a Tork az egészségügyi dolgozóknak
- Március 16. óta megtízszereződött az Okos Doboz forgalma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.