Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait

forrás: Prím Online, 2020. október 5. 12:16

Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben. 

A Sprinklr a világ vezető ügyfélélmény-kezelő (CXM) platformja, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra.  

 

A Sprinklr integráció a következőket tartalmazza:

  •  együttműködés az Oracle Eloqua marketing platformjával, így egyesítve a közösségi média, az üzenetküldés és a digitális marketingkampányok menedzsmentjét; 
  •  integráció az Oracle B2C Service szolgáltatással, ezáltal megteremtve a közösségi csatornákon beérkező üzenetek és az ügyfélszolgálati rendszerek összeköttetését. Az ügyfélszolgálati szakemberek teljes képet kapnak az ügyfél-interakciókról – 23 közösségi csatornán, 11 üzenetküldési csatornán és SMS-en keresztül beérkező kéréseket beleértve -, lehetővé téve számukra a gyors reagálást és az ügyfelek elégedettségének növelését.

 

A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.

 

A Zoom integrációval:

  •  a marketingesek növelhetik az online rendezvények eredményességét azáltal, hogy gyorsan és egyszerűen összegyűjthetik és elemezhetik a regisztrációval és visszajelzésekkel kapcsolatos adatokat; 
  •  az ügyfélszolgálatok gyorsabb, személyesebb és egyedi igényeknek megfelelő felhasználói élményt nyújthatnak ügyfeleiknek;
  •  az értékesítési csapatok pedig sokoldalúan alkalmazhatják a videós kommunikációt az értékesítési folyamat során. A Zoom megbeszéléseket kezdeményezhetnek az értékesítési rendszerből, ezeket elmenthetik, elemezhetik, szöveges leiratot készíthetnek róla, hogy elősegítsék az értékesítés folyamatát. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás