A Fujitsu mélyíti elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt

forrás: Prím Online, 2020. október 11. 16:37

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének napokban bemutatott kísérleti programja mélyíti a vállalat elkötelezettségét az ENSZ fenntartható fejlődési céljai (SDG-k) iránt. Az azonnali hatállyal induló kezdeményezés keretében a globális szolgáltatási szervezet 5800 dolgozója kísérleti jelleggel virtuális közösségeket hoz létre, amelynek tagjai a szervezeti és földrajzi határokon átívelve kommunikálnak és működnek együtt egymással, miközben felelős szerepet vállalnak a pozitív társadalmi változások eléréséért végzett munkában. 

A Fujitsu virtuális közösségei, más néven „törzsei” az ENSZ fenntartható fejlődési céljai köré szerveződnek. Az SDG-kkel az ENSZ 17 globális célkitűzést fogalmazott meg a mindenki számára jobb és fenntarthatóbb jövő megteremtése jegyében. Ezek az emberiség előtt álló globális kihívásokat veszik célba egyebek mellett a szegénység, az egyenlőtlenség, a klímaváltozás, a környezetpusztulás, a béke és az igazságosság területén. A 2030-as határidővel meghatározott célok keretet adnak a civil társadalom, a kormányok és a vállalatok számára a kihívások leggyőzéséért folytatott együttműködéshez. 

 

Ez a társadalmi szerepvállalási program összhangban áll a Fujitsu vállalati célkitűzésével, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánja tenni a világot. A törzsek bevezetésével a Fujitsu fokozza elkötelezettségét az ENSZ SDG-i iránt. A kísérleti szakaszban a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének vezetősége, egyes amerikai és európai szolgáltatási csapatok tagjai, valamint a Costa Rica-i, indiai és portugáliai globális szolgáltatásnyújtási központok dolgozói vesznek részt a programban. A dolgozók mindegyike választ egyet az ENSZ 17 fenntarthatósági célja közül, és csatlakozik a kapcsolódó SDG-törzshöz. A törzsek létrehozása motiválja és inspirálja a dolgozókat, hogy közös gondolkodással, együttműködéssel, kapcsolatépítéssel, csoportos tanulással és gyakorlati lépésekkel támogassák az ENSZ céljainak megvalósulását. 

 

Segítség a magánemberek számára, hogy pozitív változásokat érjenek el egy nagyobb jó érdekében 

Tim White, vezérigazgató, alelnök, a Fujitsu globális szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „A Fujitsu Global Delivery csoportjánál indított kísérleti program bemutatja, hogyan tudnak a magánemberek megfelelő támogatás birtokában pozitív változásokat elérni egy nagyobb jó érdekében. A felelős üzleti működés a Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének egyik alappillére, ami hozzásegített minket ahhoz, hogy az emberi jóllétet szem előtt tartva jussunk túl a COVID-világjárvány okozta számos kihíváson. Meggyőződésünk, hogy ez magasabb szintre emeli elkötelezettségünket a felelős üzletvitel iránt, hiszen lehetővé tesszük kollégáink számára, hogy megéljék a Fujitsu legfőbb célkitűzését, mely szerint az innováció segítségével a társadalmon belüli bizalmat erősítve, fenntarthatóbb hellyé kívánjuk tenni a világot.”

 

Majd White így folytatta: „A sikeres kísérleti program nyomán erősítjük elkötelezettségünket az ENSZ fenntartható fejlődési céljai iránt, és a későbbiekben a globális szolgáltatási szervezet teljes, 23 ezer fős állományára kiterjeszthetjük a törzseket. Ezzel dolgozóink készségeit és ismereteit fontos társadalmi ügyekre koncentrálhatjuk, ami katalizátorként hathat az innovációra, és mindenkinek megmutathatja, milyen előnyökkel jár, ha valaki a Fujitsu globális szolgáltatási szervezének munkatársa”. 

 

A globális szolgáltatási szervezet dolgozói már jelenleg is világszerte aktívan részt vesznek különböző közösségi kezdeményezésekben. A Fülöp-szigeteken önkéntesként támogatják az SOS gyermekfalukat fenntartó SOS Children’s Villages nemzetközi civil szervezetet, Lengyelországban a helyi Słonie na Balkonie gyermekvédelmi szervezettel működnek együtt, Indiában pedig az iskolai étkeztetés megoldására indított, nonprofit Akshaya Patra szervezeten keresztül járulnak hozzá több száz gyerek oktatásához és jóllétéhez. A Fujitsu kiterjedt szolgáltatási jelenléttel rendelkezik Japánban, Ázsiában, Amerikában, Óceániában és Európában. Nyolc ország (Kína, Cosa Rica, India, Malajzia, Fülöp-szigetek, Lengyelország, Portugália és Oroszország) különböző városaiban tart fenn globális szolgáltatási központokat. 

 

A Fujitsu világ számos országában jelen lévő globális szolgáltatási csoportja a Fujitsu kiterjedt technológiai képességeit mélyreható iparági szakértelemmel és 7x24 órás globális rendelkezésre állással ötvözi. A szervezet folyamatosan továbbképzi csapatait, fejleszti működési gyakorlatát, és a szolgáltatásnyújtás minden elemébe beágyazza az agilis alapelveket, hogy valós időben tudjon segíteni az ügyfeleknek legyőzni az előttük álló kihívásokat. 

 

A Fujitsu globális szolgáltatási szervezetének kísérleti programja 2020 októberétől decemberig tart. A Fujitsu arra készül, hogy a lendületet fenntartva, 2021 januárjától fokozatosan a teljes szervezetre kiterjeszti a koncepciót. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az automatizálás lehetőségei az élelmiszeriparban

Együttműködő robotok vagy más néven kobotok további automatizálási lehetőségeket teremtenek az élelmiszeriparban. Jellemzőjük, hogy szűkös termelési területen, emberek közvetlen közelében is képesek a munkavégzésre, a feladatok és új feladatokra történő átcsoportosítás gyors kivitelezése, valamint intuitív programozás és kezelés. Támogatják az ömlesztett áruk kiszedését (pick and place), valamint a raklapozás folyamatait nagy vállalatokban és kis létesítményekben egyaránt.

2020. október 30. 10:12

Profi szakembert találni még nem volt ilyen egyszerű!

Szerződést kötött a Qjob.hu szakemberkereső és a DEKRA Akademie Felnőttképző Központ. A partnerség létrejötte által a DEKRA nemzetközileg elismert tanúsítvánnyal rendelkező szakembereket biztosít majd a Qjob.hu felületén, ezzel nagyobb biztonságot adva az oldalon regisztrált megrendelők számára. De nem csak a szakik kiválasztása kap könnyítést, hanem a Qjob.hu segítené szeretné a DEKRA diákjait azzal, hogy tanulmányaik befejeztével gyakorlatot szerezhetnek az oldalra felkerülő alkalmi munkákkal. 

2020. október 29. 19:35

Innovatív technológiák az autózásban: hálózatba kapcsolt autók

Az autóipar technológiai fejlődésével egyre többen használnak internetre kapcsolt autókat: becslések szerint 2019-ben már 28,5 millió hálózatba kapcsolt autó volt forgalomban világszerte. Az intelligens közlekedési rendszerek segítségével ezek a járművek képesek egymással és a körülöttük lévő infrastruktúrával is valós időben kommunikálni, az így rendelkezésre álló adatok alapján pedig hatékonyan fejleszthető a közlekedési rendszer, illetve a közlekedésbiztonság. A flottakezelésben piacvezető LeasePlan most bemutatja, hogyan működnek azok a fejlett információs és kommunikációs technológiák, amelyek mindezt lehetővé teszik.

2020. október 29. 17:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás