A HONOR bejelentette új márkastratégiáját

forrás: Prím Online, 2021. január 23. 13:16

A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.

Új márkastratégia 2021-ben

„Rendkívül hálásak vagyunk felhasználóink és partnereink támogatásáért és hűségéért, akik az elmúlt hét évben mellettünk álltak. Tevékenységünk középpontjában a felhasználóink állnak, és, ahogy megkezdjük történetünk következő fejezetét, úgy elkötelezettségünket is megerősítjük egy új intelligens világ létrehozása mellett.” – mondta el George Zhao.

 

A márka küldetésének alátámasztására, és a változói fogyasztói igényekre reagálva a Honor új márkastratégiát mutatott be, ami három fő pillérre épül. Ezek az All Scenarios, All Channels, All People, ezzel párhuzamosan pedig továbbra is fókuszban marad az 1+8+N termékstratégia.

 

 

Megkérdőjelezhetetlen figyelem az innováción, a minőségen és a szolgáltatáson

A Honor elkötelezett az innováció és a kutatás-fejlesztés mellett. Jelenleg közel 8.000 munkavállalóval látja el tevékenységét, akiknek több mint 50%-a K+F tevékenységet végez. 5 K+F központjával és világszerte több mint 100 innovációs laborjával a Honor számottevő technológiai megoldásokra koncentrál.

 

A fogyasztói igényekhez illeszkedően a Honor kellő rugalmassággal és függetlenséggel rendelkezik ahhoz, hogy nemzetközi ellátási láncának biztosításához a legjobb megoldásokat válassza. Többek között olyan piacvezető szolgáltatókkal állapodott már meg, mint AMD, Intel, MediaTek, Micron Technology, Microsoft, Qualcomm, Samsung, SK hynix és Sony.

 

A minőségre való odafigyelést a Honor szigorú minőségellenőrzési folyamata támasztja alá, több mint 400 vizsgálat sikeres teljesítéséhez és 20 nemzetközi tanúsítás*  megszerzéséhez is hozzájárult, a termék piacra kerülése előtt. A felhasználóknak nyújtott gyors és hatékony támogatás szintén fontos a márka számára, amely több 3.000 szervizközponttal és 43 call centerrel bír. A Honor after sales csapata továbbra is szoros együttműködésben dolgozik a meghatározó szolgáltatócégekkel a világ számos pontján. 

 

Díjnyertes portfólió és online értékesítésben elért sikerek a további növekedésért

A Honor legfrissebb IoT termékportfóliója számos elismerésben részesült a CES 2021 kiállítás során. A Honor Band 6-ot több nemzetközi médium**  a CES legjobb termékének választotta, és a frissített Honor MagicBook Pro is több díjat tudhat magáénak*** . Mindezek mellett a Honor Kína első számú online okostelefon-márkájává vált 2018 és 2020 között. Ezt a teljesítményt a Honor szándéka szerint az offline piacokra is kiterjeszti 2021-ben.

_______________

*  A terméktanúsítások pontos száma termékportfóliónként eltérhet.

**  Android Authority, Phandroid, PocketNow és Tech Advisor

***  Android Headlines, Newsweek és Ubergizmo

Kulcsszavak: +céginfo Go Beyond Honor

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján

A Samsung 74,6 milliárd dolláros értékkel, az ötödik helyen szerepel az Interbrand száz céget bemutató Best Global Brands listáján. A vállalat a tavalyi, 2020-as eredményekhez képest 20 százalékos növekedést mutatott, így megerősítette pozícióját a világ legjobb 5 márkája között. 

2021. október 21. 20:15

HR digitalizáció a pandémia után: globális toborzás és virtuális irodák

A pandémia előre nem látható ütemben változtatta meg a munka világának több aspektusát is: a távmunka térnyerésén túl létrejöttek az akár teljesen virtuális vállalatok, a munkaerő-toborzás lokálisból globális lett, a munkáltatók és a munkavállalók is tudatosabbá váltak a fenntarthatóság terén. Közben az újabb generációk erősebben keresik a virtuális élményeket – derül ki a Deloitte kutatásából.

2021. október 21. 14:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20