Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2021. január 26. 19:33

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.

“Én hiszek a marketing erejében, higgy benne Te is!” - erre biztat mindenkit számos marketing és kommunikációs szakember a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által indított kampány keretében. A marketing evangélistái kezdeményezés célja, hogy megmutassák, milyen jelentős mértékben járul hozzá a hazai marketing szektor a nemzetgazdaság növekedéséhez, illetve milyen értékteremtő szereppel bír, és hogyan segíthet különösen most, a járványügyi helyzet hatásainak tompításában és az újraindításban a marketing.

 

A kampányban többek között olyan szakemberek szólalnak meg, mint Balogh Barbara, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója, Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, Szilva Mónika, a Nestlé Hungária Food Business Executive Officere, illetve Consumer Marketing, Media, Digital and E-Business vezetője, valamint Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company CEE business unit connection és media managere.

 

 

A kezdeményezés keretében szeretnék megmutatni, hogy a marketing mindenkié. Erről beszél a kampány népszerűsítésére készült videóban az egyik legfiatalabb marketing evangélista, z-generációs speaker és szerző, a 17 éves Trunk Tamás is. „Eljött az idő, hogy a marketingre jól gondoljunk és az eredeti jelentése mellett a fenntartható növekedés szimbóluma is legyen. A marketing életünk megkerülhetetlen része, amely értékteremtő módon járul hozzá mindennapjainkhoz, lehetővé teszi az üzleti növekedést, támogatja az innovációt, motorizálja a gazdaságot” – véli Tamás, aki a kampányvideóban arról is beszél, hogy az ő generációjának mit is jelent a marketing. „A generációnknak inspirátorokra van szüksége, olyan újítókra, akikre mi is felnézhetünk, és akikké mi is válhatunk, a marketing tehát felelősség is.  Segít abban, hogy ötleteink és mi magunk is „jó márkákká” váljunk” – teszi hozzá Trunk Tamás.

 

“Még ma is gyakran szembesülünk azzal, hogy a marketinget a reklámmal azonosítják, holott ennél sokkal többet jelent. A marketing értékteremtő szerepe leginkább éppen abban ölt testet, hogy teljes életszakaszán végigkíséri a terméket vagy szolgáltatást – annak fejlesztésétől, a stratégia kialakításán és az arculattervezésen, valamint implementálásán át egészen az eladás ösztönzéséig, illetve az azt követően nyújtott szolgáltatásokig. Ugyanakkor a marketing ilyen széles körű értelmezése nem eléggé elterjedt sem a gazdaságpolitikában, sem az üzleti döntéshozók körében. A marketing evangélistái kampányunk ezen szeretne változtatni” - mondta el Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, illetve a Positive Adamsky reklámügynökség CEO-ja.

 

És, hogy milyen gondolatokat fogalmaznak meg a marketing evangélistái? Balogh Barbara (Heineken) szerint „a marketing hozzáadott értéket teremt és utat nyit a fenntartható növekedés felé”. Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) azt vallja, hogy „a marketing felhajtóerő lehet ezekben az időkben és segíthet abban, hogy a kínálat és kereslet újra egymásra találjon”. Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) úgy véli, hogy „a marketing a termékek és a szolgáltatások ablaka a világra”, Szilva Mónika (Nestlé) pedig úgy látja, hogy „a marketing szerepe a fogyasztói igényekre rezonáló portfolió kialakítása olyan minőségi paraméterek mentén, mely jobbá teszi a fogyasztó életét”. Hinora Ferenc (MMSZ) szerint „a marketing ugyanakkor nem más, mint az üzleti növekedést szolgáló szemlélet és gondolkodásmód, amely a vállalati kultúra megkerülhetetlen része”.

 

A kampány, amelyet az MMSZ Facebook oldalán, Linkedin profilján és a kezdeményezés weboldalán is nyomon lehet követni, egészen március végéig mutatja be a marketing evangélistáinak gondolatait. Hisszük, hogy nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot. Ha Te is hiszel a marketing erejében, csatlakozz közösségükhöz!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.

2024. április 24. 21:07

Innováció a légi szállítmányozásban

A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.

2024. április 24. 19:50

Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja

A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.

2024. április 24. 18:12

SFFA 2024 – bejelentették az International Filmmakers 30 shortlistesét

A Creo örömmel jelenti be a Sony Future Filmmaker Awards 2024 shortlisteseit. A hat kategóriában 30 filmkészítőből álló shortlisten szereplő alkotók egyedülálló élményben részesülnek, és egy héten át különleges eseményeken vehetnek részt a Sony Pictures Studios Los Angeles-i telephelyén, beleértve egy workshopot, amely páratlan hozzáférést biztosít az iparág kulisszái mögé. A 2024. május 30-i díjátadó ünnepségen pedig kihirdetik a hat kategória győztesét, akiket szakértő zsűritagok választanak ki.

2024. április 24. 16:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50