Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2021. január 26. 19:33

A 30 éves Magyar Marketing Szövetség hosszú idő óta elkötelezett a marketing értékteremtő képességének hirdetése mellett. Nemrég mutatták be a Marketing Indikátor című hiánypótló ágazati tanulmányukat, amellyel megmutatták, hogy mi a szerepe a marketingnek a gazdaság motorizálásában. Most pedig „A Marketing Evangélistái” kezdeményezésük keretében ismert és elismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, szerintük mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és, hogy ők, személy szerint miért hisznek a marketing erejében.

“Én hiszek a marketing erejében, higgy benne Te is!” - erre biztat mindenkit számos marketing és kommunikációs szakember a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által indított kampány keretében. A marketing evangélistái kezdeményezés célja, hogy megmutassák, milyen jelentős mértékben járul hozzá a hazai marketing szektor a nemzetgazdaság növekedéséhez, illetve milyen értékteremtő szereppel bír, és hogyan segíthet különösen most, a járványügyi helyzet hatásainak tompításában és az újraindításban a marketing.

 

A kampányban többek között olyan szakemberek szólalnak meg, mint Balogh Barbara, a Heineken Hungária marketing és trade marketing igazgatója, Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, Szilva Mónika, a Nestlé Hungária Food Business Executive Officere, illetve Consumer Marketing, Media, Digital and E-Business vezetője, valamint Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company CEE business unit connection és media managere.

 

 

A kezdeményezés keretében szeretnék megmutatni, hogy a marketing mindenkié. Erről beszél a kampány népszerűsítésére készült videóban az egyik legfiatalabb marketing evangélista, z-generációs speaker és szerző, a 17 éves Trunk Tamás is. „Eljött az idő, hogy a marketingre jól gondoljunk és az eredeti jelentése mellett a fenntartható növekedés szimbóluma is legyen. A marketing életünk megkerülhetetlen része, amely értékteremtő módon járul hozzá mindennapjainkhoz, lehetővé teszi az üzleti növekedést, támogatja az innovációt, motorizálja a gazdaságot” – véli Tamás, aki a kampányvideóban arról is beszél, hogy az ő generációjának mit is jelent a marketing. „A generációnknak inspirátorokra van szüksége, olyan újítókra, akikre mi is felnézhetünk, és akikké mi is válhatunk, a marketing tehát felelősség is.  Segít abban, hogy ötleteink és mi magunk is „jó márkákká” váljunk” – teszi hozzá Trunk Tamás.

 

“Még ma is gyakran szembesülünk azzal, hogy a marketinget a reklámmal azonosítják, holott ennél sokkal többet jelent. A marketing értékteremtő szerepe leginkább éppen abban ölt testet, hogy teljes életszakaszán végigkíséri a terméket vagy szolgáltatást – annak fejlesztésétől, a stratégia kialakításán és az arculattervezésen, valamint implementálásán át egészen az eladás ösztönzéséig, illetve az azt követően nyújtott szolgáltatásokig. Ugyanakkor a marketing ilyen széles körű értelmezése nem eléggé elterjedt sem a gazdaságpolitikában, sem az üzleti döntéshozók körében. A marketing evangélistái kampányunk ezen szeretne változtatni” - mondta el Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, illetve a Positive Adamsky reklámügynökség CEO-ja.

 

És, hogy milyen gondolatokat fogalmaznak meg a marketing evangélistái? Balogh Barbara (Heineken) szerint „a marketing hozzáadott értéket teremt és utat nyit a fenntartható növekedés felé”. Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) azt vallja, hogy „a marketing felhajtóerő lehet ezekben az időkben és segíthet abban, hogy a kínálat és kereslet újra egymásra találjon”. Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) úgy véli, hogy „a marketing a termékek és a szolgáltatások ablaka a világra”, Szilva Mónika (Nestlé) pedig úgy látja, hogy „a marketing szerepe a fogyasztói igényekre rezonáló portfolió kialakítása olyan minőségi paraméterek mentén, mely jobbá teszi a fogyasztó életét”. Hinora Ferenc (MMSZ) szerint „a marketing ugyanakkor nem más, mint az üzleti növekedést szolgáló szemlélet és gondolkodásmód, amely a vállalati kultúra megkerülhetetlen része”.

 

A kampány, amelyet az MMSZ Facebook oldalán, Linkedin profilján és a kezdeményezés weboldalán is nyomon lehet követni, egészen március végéig mutatja be a marketing evangélistáinak gondolatait. Hisszük, hogy nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot. Ha Te is hiszel a marketing erejében, csatlakozz közösségükhöz!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A tesztelve tanulás a leghatékonyabb, ha matekérettségire készülsz

A koronavírus-járvány terjedése miatt online oktatásra kellett átállni az iskolákban, ami egy teljesen szokatlan helyzet elé állította a diákokat, a szülőket és a pedagógusokat egyaránt. A gyerekeknek az egyik legnagyobb nehézséget a matematika elsajátítása jelenti, hiszen egy olyan speciális tantárgyról van szó, ahol szorosan egymásra épül a tudásanyag, de digitálisan még nehezebb tartani a lépést óráról órára. Akinek szüksége van külön matekra, annak érdemes olyan interaktív oktató programot keresnie a neten, amivel be tudja pótolni a hiányosságait. A Matek Oázis időkímélő, barátságos és élvezhető korrepetálást nyújt mindenkinek interaktív videókkal, játékokkal és feladatsorokkal.

2021. február 27. 17:05

Frissítést érkezik három Panasonic fülhallgatóhoz

A Panasonic firmware-frissítést és egy funkciókat és felhasználói élményt növelő alkalmazást ad ki az EAH-AZ70W, az RZ-S500W JMS1ZY 02.50 és az RZ-S300W JMS1ZX 02.00 valódi vezeték nélküli fülhallgatókhoz. A szoftverek már elérhetők. 

2021. február 27. 14:58

Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatták az új Nightjet külső formatervét

Az ÖBB és a Siemens Mobility 2021. február 23-án Bécsben bemutatta az újgenerációs Nightjet első festett kocsiszekrényét és külső formatervét. Az új, ultramodern vonatok 2022 vége felé lépnek üzembe és először Ausztriából és Németországból Olaszország felé közlekednek majd. A Siemens Mobility-vel kötött keretmegállapodásából az ÖBB már lehívta az első 13 szerelvényt melyet várhatóan az év folyamán még további 20 garnitúra követi.

2021. február 27. 11:54

Mutatjuk a világ legnagyobb teljesítményű elektromos vákuumos gripperét

Az OnRobot új VGP20 elektromos vákuumos grippere dinamikus és sokoldalú megoldást nyújt a nagy kihívásokkal járó, nehéz, ormótlan vagy lyukacsos felületű tárgyakkal dolgozó raklapozó műveletekhez.

2021. február 27. 10:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55