Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.
2020 óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések következtében, a vállalkozások zöme pedig az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal.
Aki tíz éve halogatta, hogy a weblapját megújítsa, a webshopját elindítsa vagy erőteljesebbé tegye a közösségi médiában való megjelenését, kénytelen volt lépni. Ugyanakkor sokan nem tudták, mit és hogyan kell pontosan csinálniuk a kedvező megítélés kialakításához.
A Langmár Kommunikáció kiadásában megjelent Névjegykártya 2.0 című könyv megoldást nyújt minden olyan cégvezető és vállalkozó számára, aki mind az interneten, mind a való világban népszerűbb, meggyőzőbb és sikeresebb akar lenni.
Az offline tapasztalat nem garantál online sikert
Langmár Zsuzsanna, a könyv egyik társszerzője elmondta, hogy az utóbbi hónapokban több olyan új ügyfelük is volt, akik 20-30 éves tapasztalattal rendelkeznek, nagyon otthonosan mozognak az offline világban és évről évre egyre nagyobb profitot termelnek. Ugyanakkor az online-ra való átállás őket is új kihívás elé állította, ezért szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.
„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni, ehhez nyújt hatalmas segítséget a Névjegykártya 2.0” – magyarázta a szakember.
Példaként említette, hogy a Google Cégem egyre fontosabbá vált, hiszen rengeteg olyan keresés van, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, elenyésző részük teszi ezt hatékonyan.
„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a Google Cégemet, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt. A szerény kötetcím csupán a névjegyre utal, valójában azonban egy teljes kommunikációs programot kap az olvasó a könyvben, amit csak követni kell ahhoz, hogy több ügyfelet, cégvezető barátot, stratégiai partnert szerezzen és növelje a befolyását az üzleti életben” – tette hozzá.
Rendhagyó könyv, szakértőktől
Langmár Zsuzsanna elmondta, hogy neki és kollégáinak is szenvedélye az üzleti kommunikáció.
Ő a hagyományos névjegykártya gyakorlati oldalaival és a Google Cégem működésével ismertet meg, Magdó Emil a vállalati brandépítés fortélyait leplezi le, Szakács Paul a vizuális kommunikáció legjobban működő titkait osztja meg, Juhász Attila pedig arról ír, miként szövetkezhetünk más cégvezetőkkel úgy, hogy kölcsönösen támogassuk egymást és nyertes-nyertes együttműködéseket hozzunk létre.
Az interaktív könyv rendhagyó módon jegyzetelési, szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál. Túlzás nélkül állítható tehát a kötetről, hogy egyetlen korszerűen megjelenni akaró cégvezető, vállalkozó polcáról sem hiányozhat. A könyv már megrendelhető a langmar.hu webshopjában.
Fotók: Langmár Kommunikáció
Kapcsolódó cikkek
- Az üzleti kommunikáció titkai
- A Netflix belső működését mutatja be az alapító
- Hiánypótló űrtávközlési szakirodalom az NMHH szakembereitől
- Megjelent a Road Movie album
- Zoom tanterem
- Túl kevés cég használja ezt a hasznos és ingyenes marketingesztközt
- A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet
- Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe
- Ingyenes online kommunikációs tanfolyam indul vállalkozóknak
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tesztelve tanulás a leghatékonyabb, ha matekérettségire készülsz
A koronavírus-járvány terjedése miatt online oktatásra kellett átállni az iskolákban, ami egy teljesen szokatlan helyzet elé állította a diákokat, a szülőket és a pedagógusokat egyaránt. A gyerekeknek az egyik legnagyobb nehézséget a matematika elsajátítása jelenti, hiszen egy olyan speciális tantárgyról van szó, ahol szorosan egymásra épül a tudásanyag, de digitálisan még nehezebb tartani a lépést óráról órára. Akinek szüksége van külön matekra, annak érdemes olyan interaktív oktató programot keresnie a neten, amivel be tudja pótolni a hiányosságait. A Matek Oázis időkímélő, barátságos és élvezhető korrepetálást nyújt mindenkinek interaktív videókkal, játékokkal és feladatsorokkal.
Frissítést érkezik három Panasonic fülhallgatóhoz
A Panasonic firmware-frissítést és egy funkciókat és felhasználói élményt növelő alkalmazást ad ki az EAH-AZ70W, az RZ-S500W JMS1ZY 02.50 és az RZ-S300W JMS1ZX 02.00 valódi vezeték nélküli fülhallgatókhoz. A szoftverek már elérhetők.
Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatták az új Nightjet külső formatervét
Az ÖBB és a Siemens Mobility 2021. február 23-án Bécsben bemutatta az újgenerációs Nightjet első festett kocsiszekrényét és külső formatervét. Az új, ultramodern vonatok 2022 vége felé lépnek üzembe és először Ausztriából és Németországból Olaszország felé közlekednek majd. A Siemens Mobility-vel kötött keretmegállapodásából az ÖBB már lehívta az első 13 szerelvényt melyet várhatóan az év folyamán még további 20 garnitúra követi.
Mutatjuk a világ legnagyobb teljesítményű elektromos vákuumos gripperét
Az OnRobot új VGP20 elektromos vákuumos grippere dinamikus és sokoldalú megoldást nyújt a nagy kihívásokkal járó, nehéz, ormótlan vagy lyukacsos felületű tárgyakkal dolgozó raklapozó műveletekhez.