Idén 20 éves az Adverticum

Sikeres évet zárt a cég

forrás: Prím Online, 2021. február 8. 14:49

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője jubileiumi évfordulóhoz érkezett: 20 éves fennállást ünnepli a cég. Úgy tűnik azonban, a lendület mit sem változott az évek során, hiszen a pandémias helyzet ellenére is sikeres üzleti évet tudhatnak maguk mögött.

 

A tavalyi év nagy meghatározó fejlesztése, az EasyBID volt. Az új megoldás a Header Bidding típusú licitálást aknázza ki. Ez egy többlépcsős fejlesztés eredménye, melynek során a fejlesztő csapat a HOPPexszel és a programmatic lehetőségek bővülésével közvetlenül érintett tartalomszolgáltatókkal közösen alakította ki a szolgáltatás főbb paramétereit. A partnerek bekapcsolódhattak (és továbbra is bekapcsolódhatnak) a tesztelés folyamatába, és az ő észrevételeik alapján tökéletesedik az a rendszer, amely kiválasztja, hogy a lehetőségek közül melyik hirdetés hozza a legtöbb pénzt a felületét áruba bocsátó portál számára.

 

A pandémiás év külön kihívást jelentett az Internet Hungaryn is elismert Adverticum Ügyfélszolgálat számára. A hirdetéskiszolgáló piacon betöltött szerep és a hosszú évek alatt kiépült ügyfélkör minden időszakban sok megválaszolandó kérdést jelent az ügyfélszolgálat számára, de az elmúlt évben mindehhez hozzáadódott, hogy a megszokott oktatásokat is online felületen kellett megtartani. Az Adverticum továbbra is ambicionálja, hogy ügyfelei nem csak bármikor elérjék a szakembereiket, hanem a kielégítő választ is gyorsan megkapnák, akár egy meglévő funkció kapcsán van problémájuk, akár egy új fejlesztési irányhoz adnak ötletet.

 

Az újak mellett a cég sok munkát fektetett a már meglévő megoldások naprakészen tartására is, a meglehetősen komplex szoftverrendszer folyamatos frissítésére is, figyelembe véve a felhasználói igényeket. 2020-ban például a Mobil Extra célzás terén volt ilyen jelentősebb finomhangolás. Ehhez a megoldáshoz kötődik a mobilitás típusú targetálás, amellyel az Adverticum AdServer ügyfelek számára lehetőség nyílik arra, hogy az olvasó készülékére az eszköz típusának figyelembevételével lehessen hirdetést célozni, az alapján, hogy az egy hordozható (mobil vagy tablet) vagy egy asztali eszköz (laptop vagy asztali számítógép).

 

Megérkezett a fedélzetre Chat Boti is, „aki” a weboldalra látogatókat segíti a szolgáltatás megismerésében, a lehetőségek kiaknázásában, ezáltal időt spórol meg azoknak, akik különféle szolgáltatásokról, konstrukciókról szeretnének tájékozódni, de nincs idejük e-maileket írni, telefonálni, illetve azoknak is, akik még csak most találkoznak először az Adverticummal.

 

A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudott a cég. Más weboldalak mellett a 2020-ban indult Telex.hu is az Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.

 

A járványhelyzet arra sarkallta a csapatot, hogy különféle támogatásokkal ügyfeleik helyzetén is igyekezzen könnyíteni. A tavaszi első hullámban az a döntés született, hogy fél évig ingyenesen biztosítják ügyfeleik számára az innovatív adat alapú célzási megoldásukat. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

 

Az év végi ajándékozás is eltért a megszokottól, azúttal az Adverticum a legnagyobb szeretettel és odaadással csomagolt ajándékozás örömét átadta a partnereinek: az évi közös munkát megköszönték az ügyfélkörnek, de nevükben az ajándékokra szánt összeggel az „Etesd a dokit” mozgalmat, azaz az Etesd Nonprofit Közhasznú Kft. munkáját és egyben példaértékű kezdeményezését támogatta.

 

„Remélem ügyfeleink számára is jóleső érzés volt, hogy az idei céges ajándék a járvány fősodrában értünk  dolgozó emberek asztalára kerülő egészséges táplálékká változott, hiszen ha meg kellene választani az elmúlt év emberét, mi bizonyosan a covidos orvosokra és ápolókra szavaznánk.” – jelentette ki Szabó Hédy, vezérigazgató. Hozzátette: „2021-re is optimistán tekintünk, már csak azért is, mert számunkra ez jubileumi év, 2001 szeptemberében alakult meg az Adverticum Zrt. A huszadik születésnapunkra talán a járványhelyzet is enyhül, mi pedig a húszas éveinket  is azzal az átlátható és független üzleti szemlélettel és  technológiai tudással kezdhetjük el, amivel a tinédzser korunktól búcsúzunk”.

 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2021. január 1-től Peter Gazik tölti be a Telenor Magyarország vezérigazgatói pozícióját. A szakember az elmúlt 10 évben különböző vezetői szerepköröket töltött be a telekommunikációban vállalati kapcsolatok és szabályozási területeken, az elmúlt öt évben pedig a szlovákiai O2 mobiltársaság vezérigazgatója volt. A Telenor Magyarország vezérigazgatói posztját Jan Hanustól veszi át, aki 2018 júliusa óta irányította a vállalatot.

2020. december 16. 19:05

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

Immár ötödik alkalommal írta ki az Év Digitális Tanári Kara című pályázatát a Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ). A pályázaton minden olyan magyarországi, érvényes működési engedéllyel rendelkező középfokú oktatási intézmény indulhatott, ahol a képzés főállásban oktató tanárok közreműködésével valósul meg.

2020. december 11. 16:40

Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra

A Magyar Innovációs Szövetség (MISZ) 2020-ban is meghirdeti a Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) stratégiai partnerségével, valamint a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) főtámogatásával. A megmérettetés keretében immár 29. alkalommal fogják elismerni a legkiválóbb hazai innovációs teljesítményeket. Nevezni 2021. február 10-ig lehet. 

2020. december 1. 14:57

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

Varga Róbert, a győri Széchenyi István Egyetem hallgatója Magyarországon először nagyfelbontású röntgenfelvételt továbbított 5G hálózaton keresztül, melyhez az Innomed Medical, a Vodafone Magyarország és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nyújtott szakmai és technológiai segítséget. Ez az egészségügyi innováció új távlatokat nyit a különböző távdiagnosztikai eljárásokat illetően. 

2020. november 24. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55