Már online eladónál is lehet személyesen vásárolni az Extreme Digital szaküzletében

Henger Attila, 2021. február 22. 10:11

Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában. A kísérlet bevált, további üzletekben is várható az interneten keresztül bejelentkező munkatársak megjelenése.

Az Extreme Digital hibrid, online áruházon és offline üzleteken alapuló üzleti modellben, a járványhelyzet miatt néhány hónappal ezelőtt szokatlan megoldást vezetett be a Nyugati pályaudvar közelében lévő, Szent István körúti üzletében. Ennek a bejáratának közelében egy ügyfélhívóra hasonlító terminál fogadja, amelyen keresztül olyan munkatársak is tudnak segíteni az értékesítésben, akik számára a COVID-19 kiemelt egészségügyi kockázatot jelentene, ezért a járvány alatt nem tudnak személyesen dolgozni az üzletben.

 

 

Az online terminálon webkamera és mikrofon van felszerelve, amelyen keresztül az otthonából dolgozó eladóval hasonlóképp lehet beszélni, mintha fizikai valójában a pult mögött állna. A fekete pénteki és karácsonyi szezonban több, az otthonukból online platformon keresztül a bolti terminálra bejelentkező Extreme Digital-munkatársak egy-egy napon akár a boltba érkező vásárlók negyedét is kiszolgálták, ami jól jelzi, hogy a fizikai üzletben is bevált az online ügyintézés.

 

“Ez a projekt egy járványhelyzet alatti érdekes kísérletként indult, hiszen a vásárlóknak is biztonságosabb érzetet ad szakeladóinkkal beszélni és tudtunk munkát biztosítani azoknak a boltos kollégáknak is , akik a járvány alatt nem dolgozhattak a szokásos módon. Bár sok betérő vásárló még mindig meglepődik, amikor a terminál képernyőjéről egy élő ember szólítja meg, a visszatérő vásárlók közül sokan már rutinosan a terminálhoz mennek, ha nem áll előtte senki, mert tudják, hogy azon keresztül mindent tökéletesen elintézhetnek. Ennek nyomán a járványhelyzettől függetlenül azt tervezzük, hogy további szaküzleteinkben is bevezetjük az online terminálokat, hiszen ezeken keresztül bármelyik üzletünkbe »kapcsolhatunk« majd például egy hiteltanácsadó, vagy egy-egy termékkategóriához különösen értő kollégát” - mondta el a Várkonyi Balázs, az Extreme Digital és eMAG ügyvezetője.

 

 

Az otthonukból bejelentkező szakértők számítógépükről hozzáférnek az aktuális bolti készletekhez és képernyőmegosztáson keresztül akár meg is tudják mutatni a termékek webáruházas adatlapjait, vagy kiegészítőket is ajánlhatnak a vásárlóknak. A termékeket  az üzlet pénztárában fizikailag is jelen lévő munkatársnál tudják kifizetni a vásárlók az Extreme Digital Szent István körúti üzletében, de a fejlesztések között már szerepel a bankkártya-terminál bevezetése, az így kifizetett terméket pedig az árukiadó pultnál rögtön át is tudja majd venni a vásárló.

 

Miután a néhány hónapos teszt során az online ügyintéző pult fogadtatása nagyon pozitív volt a vásárlók körében, az Extreme Digital további szaküzleteiben is várható a bevezetése.  

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ki jut ki a Cisco műegyetemi szabadulószobájából?

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Villamosmérnöki és Informatikai Kara és a Cisco Magyarország együttműködésében született meg a világszinten újdonságnak számító oktatási célokra használható szabadulószoba. A legkorszerűbb technológián és szoftveres megoldásokon alapuló fejlesztést a Cisco magyar mérnökei találták ki, és a BME-vel együttműködve hozták létre. A Cisco technológiái mellett több nagy informatikai cég (Dell Technologies Magyarország, Gloster Infokommunikációs Nyrt., Samsung Electronics Magyar Zrt.) is beszállt a megvalósításba.

2021. október 27. 20:25

A Baltikum legnagyobb légikarbantartó cége kezdi el használni az AerinX rendszerét

Folytatja nemzetközi piaci terjeszkedését a start-upból immáron scale-uppá érett magyar techcég, az AerinX. Az innovatív vállalkozás legújabb nemzetközi partnere a tallini központú, de globális piacra dolgozó Magnetic MRO. A két cég közötti megállapodás értelmében a Baltikum legnagyobb légikarbantartó vállalata hamarosan elkezdi használni az AerinX által fejlesztett kevert valóság (mixed reality) alapú, fejlett repülőgép átvizsgáló rendszert. 

2021. október 27. 13:59

Európa második legnagyobb akkumulátorgyártója kíván lenni Magyarország

Elsőként rendezett az infokommunikációs gyártók közül a technológia és fenntarthatóság kapcsolatát bemutató csúcstalálkozót Magyarországon a Huawei Technologies. A Tech4Green – Digital Power Summit az olyan új technológiák, mint a mesterséges intelligencia, a felhőszámítástechnika vagy a Big Data jelentőségét mutatta be a klímasemlegesség felé vezető úton. A rendezvényen részt vett Palkovics László innovációs és technológiai miniszter, Kaderják Péter, zöldgazdaság fejlesztési miniszteri főtanácsadó, valamint számos hazai iparági vezető, szakértő, illetve négy egyetem zöldenergia kutatást és fenntarthatóságot vezető képviselője is. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium és a Huawei az oktatás digitális átalakításáról, az 5G és a vezetékes hálózatok fejlesztéséről, valamint az okosvárosokat is magában foglaló hosszú távú együttműködésről írt alá megállapodást.

2021. október 27. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20