A Microsoft Magyarország is képviselteti magát a Startup Hungary tanácsadó testületében
Szabó Péter, a Microsoft Magyarország vállalati és partnerkapcsolati üzletágigazgatója is tagja lett a Startup Hungary tanácsadó testületének. A felhőtechnológia és a mesterséges intelligencia, valamint vállalkozások digitális átalakulásának elkötelezett támogatójaként a Microsoft is aktívan részt vesz a startupok érdekképviseletét ellátó alapítvány munkájában. A Microsoft Magyarország nemcsak szakértői és technológiai támogatást nyújt a vállalkozásoknak, hanem az üzletszerzésben is kész segíteni őket.
Február eleje óta Szabó Péter, Partnerfejlesztési Igazgató személyében a Microsoft Magyarország is képviselteti magát a Startup Hungary tanácsadó testületében. A tagságot és az ezzel járó munkát Szabó Péter arra szeretné felhasználni, hogy a Microsoft erőforrásait mozgósítva segítse a hazai startupokat a legjobb nemzetközi módszerek átvételében és az üzletszerzésben.Szabó Péter
„Folyamatosan keressük lehetőségeit annak, miként tudnánk még inkább támogatni a magyarországi startup-közösséget. A Startup Hungary-hoz való csatlakozásunk számomra azt jelenti, hogy vissza tudunk valamit adni a közösségeinknek abból, amit tőlük kaptunk; hogy meg tudjunk osztani a tapasztalatainkat és tudásunkat, amelyek révén újabb hazai startup unikornisok születhetnek. Nagy örömmel tekintek a magyar startup-közösség legjelesebb képviselőivel való közös munka elé. Biztosíthatom őket arról, hogy a Microsoft Magyarország az együttműködés révén minden rendelkezésére álló eszközzel támogatni fogja a vállalkozások új generációját az elindulásban” – mondta Szabó Péter.
A támogatásra a kezdő vállalkozások a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben szorulnak rá csak igazán, ám egy olyan technológiai világcéget a támogatóik között tudva, mint a Microsoft, nem kell mindent az alapoktól kezdeniük. A Microsoft megbízható partnerként áll mellettük és most akár az üzletszerzésben is hathatós segítséget tud nyújtani nekik. Azon túl, hogy számítási kapacitásokat bocsát a rendelkezésükre a felhőben, a startupokat összeköti a mintegy 40 ezer kereskedőt és több százezer viszonteladót magába foglaló Microsoft partnerhálózattal is.
A Microsoft mind Magyarországon, mind nemzetközi téren lelkes támogatója a startup ökoszisztémának. A BizSpark és BizSpark+ programokat felváltó Microsoft for Startups program a világcég szakértői bázisát és legmodernebb technológiáit teszi hozzáférhetővé az eredeti ötletekkel induló kezdővállalkozásoknak. A program keretében a magyar startupok ingyen üzletfejlesztési, technológiai, marketing és sales tanácsokhoz juthatnak és ingyenesen érhetik el a társaság felhőszolgáltatását is. A mintegy 4000 üzleti megoldást tartalmazó Azure Marketplace például komoly támogatást nyújthat akár ahhoz is, hogy a hazai startupok külföldi piacokra is betörhessenek.
További információ a Microsoft startupokat megcélzó programjairól a cég angol nyelvű oldalán és a Microsoft for Startups LinkedIn felületen olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
- A magyar startup felhasználói 100 milliót kerestek az elmúlt évben
- Családbarát vállalatként ismerték el a Microsoft Magyarországot
- A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures
- PWC 2020: A tech szektor legvonzóbb munkahelye a Microsoft Magyarország
- Bírságoktól menti meg a cégeket az új magyar startup
- Automatizált Facebook indul startupoknak
- Két magyar startup nyert az EIT Health InnoStars kiemelt versenyeiben
- Kreativitás, bátorság és kitartás: ezek nélkülözhetetlenek egy startup indításához
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyarországra is jön a mikromobilitást segítő DUCKT
A mikromobilitási hálózatokat fejlesztő vállalat, a DUCKT 150, az elektromos rollereknek létesített dokkoló és töltőállomás üzembe helyezésével a közeljövőben indítja el kísérleti programját Párizsban. Ennek célja, hogy bemutassák az univerzális töltőinfrastruktúra miként gyorsíthatja fel a mikromobilitás elterjedését és ezzel a környezeti hatások csökkentését a nagyvárosokban. A tervek szerint, a sikeres franciaországi bevezetés után a szolgáltatás több európai országban, így Magyarországon is elérhetővé fog válni.
A VFR pilóták társa a levegőben: a biztos tudás
A HungaroControl immár ötödik alkalommal rendezte meg a látvarepülés szabályai szerint közlekedő pilóták szezonnyitó tanácskozását, a VFR Repülésbiztonsági Fórumot. A rendezvény célja a korábbi évekhez hasonlóan az volt, hogy hasznos ismeretekkel gazdagítsa a kisgépeseket, hozzájárulva ezzel a hatékonyabb felkészüléshez és a légi közlekedés biztonságához. Bár a járványhelyzet miatt a fórum ezúttal virtuális formában valósulhatott meg, most is kiemelt érdeklődés övezte: az élő közvetítést mintegy százötvenen követték folyamatosan.
További eszközökre érhető el a One UI 3.1 frissítés
A Galaxy S20 sorozat (Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, S20 FE) és a Note20 sorozat (Galaxy Note20, Note20 Ultra) készülékein, valamint a Galaxy Z Fold2 és Galaxy Z Flip eszközökön is elérhetővé válik a One UI 3.1 szoftverfrissítés. Az új rendszer elsőként a Galaxy S21 5G széria tagjaival mutatkozott be, most pedig további készülékekre is elhoz olyan kamerafejlesztéseket és funkciókat, amelyek megkönnyítik a látványos fotók és videók rögzítését. Az új lehetőségekkel a felhasználók még többet hozhatnak ki Galaxy okostelefonjukból.
Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.
A magyarok kétharmada visel okoseszközt a csuklóján
Kimagaslóan népszerűek az okoseszközök a magyar felhasználók körében – ez derült ki a Huawei Technologies Hungary közel nyolcezer választ összesítő online felméréséből. A válaszadók 63 százaléka visel okosórát, vagy okoskarkötőt, 54 százalékuknak van vezeték nélküli fülhallgatója, a megkérdezettek 12 százalékának pedig okosmérlege, vagy vérnyomásmérője is.