E-sport eredményekkel bővült a Huawei Intelligens Asszisztense
Mostantól külön alkalmazás nélkül, a Huawei virtuális okostelefon-asszisztensébe integrálva is elérhetők az e-sport világ eredményei. A Huawei Assistant az első olyan felület, amely egy kártyán összegyűjti és megjeleníti a világban zajló online játékesemények, ligák és versenyek legfrissebb pontszámait, eredményeit és híreit. A program az AppGallery-ben is elérhető SofaScore alkalmazás algoritmusát használja.
Az e-sportok piaca gyorsan növekszik, a rajongók száma – előzetes számítások alapján – Európában várhatóan 8,2 százalékkal, 113 millió felhasználóra nő 2023-ig. A globális árbevétel a becslések szerint ekkorra eléri az 1,1 milliárd dollárt, a közönség pedig a következő három évben 495 millióra nő majd.
A Huawei virtuális okostelefonos asszisztense – mely egyetlen helyről egyetlen mozdulattal bármilyen helyzetben segít a felhasználóknak a szükséges szolgáltatások és információk megszerzésében – elsőként integráltan összegyűjti és megjeleníti a világ minden tájáról elérhető legfrissebb e-sport pontszámokat, eredményeket és híreket a nagy játékeseményekről, ligákról és versenyekről. Ehhez az AppGallery-ben, a Huawei saját alkalmazás áruházában külön is megtalálható SofaScore algoritmusát használja. Az app a világ sporteseményeiről és bajnokságairól származó, valós idejű, részletes adatokra és elemzésekre specializálódott. Több mint 30 nyelven érhető el, több mint 20 sportágat fed le, havonta több mint 20 millió aktív felhasználóval.
Minden egy helyen
Az új e-sport funkció bekapcsolásával a telefonon egy balra csúsztatás után elérhetővé válik a SofaScore e-sport kártyája, amely folyamatosan a legfrissebb információkkal látja el a felhasználókat három fő ligáról is, úgymint a CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive), a Dota 2 és a LoL (League of Legends). A felhasználók megjelölhetik kedvenc játékukat, csapatukat vagy témaköreiket, és a Huawei Assistant AI Tipp funkciója valós időben értesít az eredményekről. A SofaScore kártya az élő közvetítéseket is támogatja, melyek több platformon is megjeleníthetők, bajnokságtól, játéktól, kategóriától vagy a bajnokság tulajdonosától függően.
„Az érdeklődés növekszik az e-sport iránt, és részben fel is gyorsult annak köszönhetően, hogy sokan több időt töltenek otthon. A játékosok, a rajongók és az alkalmi nézők egyre inkább mobilon követik és figyelik az e-sportot, különös tekintettel a fiatalabb generációra. A SofaScore exkluzív partnerségével az e-sportok izgalmas világa minden Huawei felhasználóhoz eljuthat” - mondta Derek Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának skandináv és közép-kelet-európai alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- A vállalat regionális piacvezető lett az okosórák szegmensében 2020 utolsó negyedévében
- A Huawei 2020 végén már 100 ezer aktív szabadalommal rendelkezett
- A Budapest Bank mobilalkalmazása már elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Folytatja a megkezdett stratégiáját a Huawei
- Naperőmű-farmmal élesztették újjá a sivatagi élővilágot
- Meghosszabbított garanciát ad a Huawei
- A magyarok kétharmada visel okoseszközt a csuklóján
- Aszimmetrikus dizájnnal jön a Huawei új összehajtható telefonja
- Az 5G által fenntarthatóbbá és környezetbarátabbá válik a világ
- A Philips lett a PSG Esports csapatának hivatalos monitorpartnere
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.