PR ügynökséget választott a Yuspify

forrás: Prím Online, 2021. június 18. 13:16

A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.

A Yuspify egy machine learning algoritmusokon alapuló ajánlórendszer, amely személyre szabott ajánlásokkal, termékelhelyezésekkel és keresési eredményekkel teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A látogatók viselkedése és preferenciái alapján a Yuspify lehetővé teszi, hogy a potenciális ügyfelek kimagasló felhasználói élményben részesüljenek, amely nem csupán a vásárlási kedvet és a webshop bevételét növeli, de a vásárlók elkötelezettségére is hatással van. Ajánlódobozaikat az Unas platformon önkiszolgáló módon lehet percek alatt működésbe hozni, de már a Shoprenter más, egyedi fejlesztésű e-commerce platformok integrációját is vállalják, valamint további platformintegrációk is várhatóak még az idei évben.

 

„A járványügyi helyzet következtében az e-kereskedelem dinamikus növekedésnek indult, szinte már nem létezik olyan bolt, ahol nincs lehetőség online vásárlásra. Manapság nem nagy ördöngösség egy webshopot létrehozni, azonban az egyre nagyobb versenyben folyamatos újítások kellenek a jövedelmező működéshez. Az együttműködés keretében szeretnénk a Yuspify megoldását széles körben megismertetni, hiszen rendkívül nagy potenciált látunk benne” – mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezetője.

 

A Clue PR jelentős referenciával rendelkezik az e-kereskedelem és a pénzügy különböző területein, nemzetközi és magyar márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem és a fintech piac olyan globális úttörői, mint a PayPal, az Ingenico Group, a Glami.hu vagy a hazai Péntech Solutions.

 

„Elsősorban azért választottuk a marketingkommunikációs feladatok ellátására a Clue PR ügynökséget, mert a kommunikációs szakmai ismeretek mellett a magyar piacon kiváló szakértelemmel rendelkeznek az e-kereskedelem területén” – mondta Herbszt György, a Yuspify termékfelelőse.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új nemzetközi értékesítési vezetővel erősít a Prefixbox

A Prefixbox, e-kereskedelmi termékkereső megoldásokat fejlesztő vállalat, új értékesítési alelnököt és operatív vezetőt üdvözöl a csapatában Deák Árpád személyében, akinek fő feladata a vállalat növekedési ütemének felgyorsítása, új értékesítési csapat kiépítésével, új nemzetközi piacok meghódításával, és a vállalat üzletfejlesztési stratégiájának vezetésével.

2021. december 2. 11:18

Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország

Másfél év alatt modernizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország. Az évente 9-11 ezer tonnányi, tizenhét országot – közte hazánkat is – ellátó, élelmiszeripari segédanyagokat gyártó vállalat meglévő gyártósorait digitalizálja jánossomorjai üzemében. 

2021. december 2. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59