Nyári Black Friday a Vivre-n

forrás: Prím Online, 2021. július 5. 17:03

Ma délután 6 órától indítja el a Vivre nyári Black Friday akcióját. Az akár 85%-os kedvezmény 321 ezer termékre érvényes, ezek közül 300 ezer a Vivre kínálatából származik, 21 ezer pedig a Vivre Marketplace kiskereskedőitől. 

Ez a második év, amikor a Vivre nyári Black Friday kampányt is szervez, és mivel a kedvezmény  minden termékkategóriára érvényes, a vásárlók már 57 990 Ft-tól szerezhetnek be kanapékat, 7590 Ft-tól székeket, 1490 Ft-tól kertészkedéshez szükséges eszközöket, 4290 Ft-tól életmód és divat kategóriájú termékeket, 990 Ft-tól konyhai kellékeket,  8290 Ft-tól pedig ágyneműket. 

 

A vásárlói élmény javításáért a vállalat kifejlesztett egy kiterjesztett valóság (AR) funkciót, amely elérhető a Vivre applikáción és a vivre.hu weboldalon. A vásárlók több mint 1700 terméket próbálhatnak ki digitálisan a rendelés előtt. Az AR-funkcióval tesztelhető termékek könnyen felismerhetőek a 3D Model/kiterjesztett valóság szűrővel. 

 

 

„Az év első fele komoly logisztikai átszervezéseket igényelt a Vivre-nél. Átalakítottuk a raktárainkat, növeltük a tárolókapacitásainkat, és folyamatosan korszerűsítjük a rendeléseket feldolgozó rendszerünket. A kiszállítás idejének lerövidítése idén is fontos célunk, a Vivre Marketplace gyors fejlődése pedig közvetlenül segíti ennek a megvalósulását, ennek köszönhetően már 122 ezer gyors kiszállítású termék érhető el kínálatunkban. Épp ezért a nyári Black Friday akciónk alatt a vásárlók nemcsak a vonzó árakat, hanem a megrendelt termékek gyors kiszállítását is élvezhetik” – hangsúlyozza Andrei Stănescu, a Vivre kereskedelmi igazgatója.

 

A kampányt mind a 9 országban megszervezik, amelyekben a Vivre jelen van: Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban. További információ, valamint egyéb meglepetések a www.vivre.hu/blackfriday honlapon találhatóak.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Baker McKenzie segít a családon belüli erőszak elleni küzdelemben

Nemzetközi jogösszehasonlító felületet indított a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda a családon belüli erőszak elleni küzdelemhez. A Fighting Domestic Violence elnevezésű platform célja, hogy az egyes országokban érvényben lévő törvények felmérésével és összehasonlításával világítson rá a családon belül erőszakra vonatkozó jogi keretrendszer esetleges javításra szoruló pontjaira. 

2022. január 21. 20:55

A világon elsőként mutatták be az okostelefonba integrált SIM (iSIM) technológiáját

A telekommunikációs iparág vezető innovátorai, a Vodafone, a Qualcomm Technologies, Inc. és a Thales egyesítették erőiket, hogy bemutassanak egy olyan okostelefont, amely az ún.  iSIM (az ieUICC*  GSMA specifikáción alapuló) technológiával működik. Az új megoldás lehetővé teszi, hogy a SIM-kártya funkcióit a készülék fő processzorába integrálják. Ezzel a bejelentéssel lehetővé válik a technológia kereskedelmi forgalomba hozatala mindazon készülékek esetében, amelyek a mobilszolgáltatásokhoz való csatlakozáshoz iSIM-et használnak.

2022. január 21. 19:37

Ma van a Magyar Informatika Napja

A magyarországi informatika múltjára, jelenére és jövőjére egyaránt fókuszáló online konferenciával ünnepelte a Neumann Társaság a Magyar Informatika Napját, amelyről hagyományteremtő céllal mostantól  minden január 21-én meg fog emlékezni. Azért ez a nap tekinthető a hazai informatika születésének, mert 1959-ben ezen  a napon jelentették be a sajtóban az első magyar elektronikus számítógépet, a szobányi méretű M-3-at.

2022. január 21. 18:19

Ne jusson a marketingtervezés az újévi diéták sorsára!

Számos nagy cég esik abba a hibába, hogy a karácsonyi hajtás közepette megfeledkeznek az éves kommunikációs terv összeállításáról. Számolnunk kell vele, hogy a konkurencia ilyen esetben kihasználja a rést a pajzson. De hogyan kezdjünk neki a kommunikációs tervnek, és milyen segítséget érdemes igénybe venni?

2022. január 21. 15:27

Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok racionalizálása és automatizálása, valamint a változó vásárlói igények kielégítése érdekében az eobuwie.pl nemrégiben az Oracle Retail felhő-alapú kereskedelmi megoldását választotta. Mostantól a vállalat különböző termékkategóriákért felelős részlegei egy integráltabb és intelligensebb tervezési folyamat végrehajtására lesznek képesek minden termékcsalád és a növekvő választék tekintetében a márkaportfólióban.

2022. január 21. 13:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58