Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli

forrás: Prím Online, 2021. július 14. 17:05

A járványhelyzet a közlekedési szokásainkat is megváltoztatta, buszok, villamosok, metrók helyett sokan szívesebben utaznak egyéni közlekedési eszközökkel. Ezt az eMAG eladási statisztikái is jól alátámasztják: kora tavasz óta több ezer elektromos rollert, hoverboardot vásároltak az online kereskedőnél. Míg lábbal hajtható rollerből jóval kevesebb fogy, mint elektromosból, kerékpárból még a hagyományos a népszerűbb.

Az eladott darabszám alapján az elektromos hajtású személyes közlekedési eszközök idén taroltak az eMAG-nál: az év első felében több ezren vásároltak ilyen termékeket. A legnépszerűbb típus az elektromos roller, amely a termékkategórián belül az eladott termékek 49 százalékát tette ki darabszámban. 

 

A legtöbben májusban és júniusban szánták rá magukat e-roller vásárlására, a legnépszerűbb típus a bruttó 99 990 forintos  Xiaomi Mi Electric Scooter Essential modell volt, viszont a tipikus vevő ennél is nagyobb tudású modellt választott, az e-rollerek idei eladási átlagára ugyanis bruttó 133 ezer forint volt az eMAG-nál.

 

Bár fejlett egyensúlyozási készséget igényel a használatuk, az önegyensúlyozó hoverboardok (leginkább gördeszkára hasonlító elektromos jármű) is nagy népszerűségnek örvendenek idén,ezek az eszközök az eladások 39 százalékát tették ki az eMAG.hu-n. A légdeszkákra márciusban, áprilisban és májusban volt a legnagyobb kereslet.

 

 

Az elektromos robogó forgalma is népszerű, ez az eladások 11 százalékát tette ki a termékkategórián belül, míg a hajtásukat elektromos rásegítéssel könnyítő elektromos kerékpárok csupán 1 százalékát tették ki az eladásoknak az elektronikus kategórián belül.

 

Érdekesség, hogy míg rollerből egyértelműen az elektromos típusok népszerűek (a lábbal hajtható, összecsukható kivitelű modellek csak az eladások mintegy 4 százalékát teszik ki), kerékpárból a hagyományos modellek a népszerűek. 

 

Ugyanakkor az eMAG.hu-n még akkor is az elektromos roller a legnépszerűbb személyi jármű, ha a hagyományos kerékpárok eladását is beleszámítjuk az elektromos hajtásúak mellé:

●  Elektromos roller 36%

●  Hoverboard 29%

●  Hagyományos bicikli 27%

●  Elektromos robogó 8%

●  Elektromos bicikli 1%

 

Ha csak a kerékpárokat vesszük alapul, akkor az eMAG-on idén eddig eladott bicikliknek mintegy 2 százaléka volt elektromos, a fennmaradó 98 százalék hagyományos. Idén havi szinten átlagosan 21 százalékkal több kerékpárt rendeltek az eMAG-tól, mint 2020-ban (a legtöbbet júniusban), és mind az elektromos, mind a hagyományos modellek esetében a legnépszerűbb kivitel a mountain bike. Az eladott e-kerékpárok átlagára bruttó 285 ezer forint körüli, a hagyományos bicikliké bruttó 73 ezer forint körüli volt idén az eMAG-nál.

Kulcsszavak: webáruház eMag

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hibaanalízis mesterséges intelligenciával

Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.

2022. május 22. 16:18

5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek

Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián. 

2022. május 22. 14:59

Négyszer annyian rendelnek házhoz a kedvenceknek

Ha online bevásárlásról van szó, már nemcsak magunkról, hanem a kisállatainkról is minél gyorsabban szeretnénk gondoskodni. Az állateledel-rendelések egyre népszerűbbek a foodpandán: a platformon keresztül egyre több üzleti partnertől lehet rendelni a kedvenceknek, a cég saját élelmiszerüzleteiben, a panda marketekben pedig megnégyszereződött az elmúlt évben az állatoknak vásárlók száma. 

2022. május 22. 13:31

Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.

2022. május 22. 11:52

Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya

Év Gyára 2021 díjat nyert a Bridgestone Tatabánya a „Legjobb menedzsment folyamatok” kategóriában. A vállalat az elmúlt években számos elismeréssel gazdagodott, például elnyerte az Év beszállítója címet, a Családbarát Munkahely elismerést, Topolcsik Melinda, ügyvezető igazgató pedig a nagyvállalati szektorban harmadik helyezést ért el „Az év cégvezetője” versenyen.

2022. május 22. 10:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24