Meghosszabbította partnerségét a PSG-vel a Hisense

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 16. 19:10

Az első sikeres szezon után folytatja a globális partnerséget a Paris Saint-Germain világhírű labdarúgóklubbal a Hisense. Az újonnan szerződtetett játékosok, köztük Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum és Achraf Hakimi érkezését, valamint Neymar Jr. ismételt elköteleződést követően a párizsi klubbal való együttműködés megerősítésétől a vállalat eladási számainak növekedését és még nagyobb ismertséget vár.

"Izgatottan várjuk, hogy megkezdjük a Paris Saint-Germainnel, a világ egyik legsikeresebb és leggyorsabban fejlődő klubjával való partnerségünk második évét. Az első szezon sikereire építve az együttműködés keretében továbbra is szeretnénk a lehető legjobb nézői élményt nyújtani a Paris Saint-Germain és követői számára. A szurkolók visszatérnek a Parc des Princes-be, a számos új, sztárjátékos szerződtetésének köszönhetően pedig egy még izgalmasabb szezon elé nézünk” – mondta el Candy Pang, a Hisense nemzetközi marketingrészlegének general menedzsere.

 

Marc Armstrong, a Paris Saint-Germain partnerségért felelős igazgatója szintén pozitívan nyilatkozott a hosszabbításról: "Fantasztikus volt látni, hogy a Hisense és a Paris Saint-Germain együttműködése milyen jól teljesített az első évben, és milyen sikeres volt a "Details makes the difference" kampány. Alig várjuk, hogy a partnerség idén tovább erősödjön, és további sikeres együttműködéseknek lehessünk részei.”

 

 

A szponzoráció második évébe lépve a Hisense termékeinek széles skáláját biztosítja majd a klub számára, valamint a Parc des Princes-ben egy terméksarkot is felállít, ahol a szurkolók maguk is kipróbálhatják a vállalat innovációit. Az első év sikerei nagyban hozzájárultak a Hisense eladási számainak, valamint ismertségének növekedéséhez, ráadásul a közösségi és digitális csatornákon az olyan sztárjátékosokat, mint Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera vagy Presnel Kimpembe felvonultató kampánya is kiemelt figyelmet kapott.

 

A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: nemrégiben bejelentette a 2022-es FIFA világbajnokság szponzorációját, valamint az UEFA EURO 2020 és az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.

Kulcsszavak: Hisense

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A VISZ tisztújító közgyűlése bizalmat szavazott az eddigi vezetésének

Megtartotta idei tisztújító közgyűlését a Magyarországi Vezető Informatikus Szövetsége. A szervezet vezetésébe egy új ember érkezett Pocsai Zsolt személyében.

2023. március 24. 13:59

Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég

Sportban is első a Bosch: a vállalat idén negyedszer állt a dobogó legfelső fokára a BSI (Budapest Sportiroda) által meghirdetett, kifejezetten cégeket, vállalatokat, intézményeket és munkahelyi közösségeket célzó „Fut a cég” országos megmérettetésén. A Robert Bosch Kft. és a Bosch Rexroth Kft. csapata 2022-ben összesen 11 500 kilométert futott, 4260 kilométert kerékpározott és 700 kilométert úszott az abszolút első helyezésért. 

2023. március 24. 11:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48