A modern, online piactér jellemzői
Amikor offline vásárolunk, a legtöbbször célirányosan a megszokott üzletet keressük fel. Így van ez, ha ruhát, és akkor is, ha élelmiszert vásárolunk. Ennek az az oka, hogy fizikailag korlátozva vagyunk. Nem feltétlenül van ugyanis időnk vagy lehetőségünk végigjárni minden boltot, míg megtaláljuk a legjobb ajánlatot.
Az internetes vásárlások elterjedésével ezek a korlátok gyakorlatilag megszűntek. A világ bármely pontjáról vásárolhatunk, feltéve, hogy megtaláljuk, amit keresünk. A végtelen lehetőségeknek ugyanis nem csupán előnye, hanem hátránya is van. Mind a vevőnek, mind az eladónak könnyű eltűnnie a tömegben. Azonban vannak olyan keresőoldalak, amik megkönnyítik mindkét fél helyzetét.
Összehasonlítható árak
Az úgynevezett marketplace oldalak és árösszehasonlító website-ok jelentősen megkönnyítik a nekünk való ajánlatok elérését. A specifikált, részletes keresőkkel pontosan azokra az árucikkekre kereshetünk rá, amelyek minket érdekelnek.
A vásárlók jelentős részének a minőség mellett ugyanolyan fontos, hogy a legkedvezőbb áron juthasson hozzá egy-egy termékhez. Épp ezért az összehasonlító oldalakon számos, azonos terméket forgalmazó üzlet árait tekinthetjük meg. Ezzel egy pillanat alatt megtaláljuk a számunkra legideálisabb ajánlatot.
Megkönnyíti a megfelelő termék kiválasztását
Gyakran előfordul, hogy csupán egy-egy tágabb termékkategóriára keresünk rá. Tudjuk, hogy klímát szeretnénk venni, de nem tudjuk még, milyet. Légzésfigyelőre van szükségünk, de az első gyermekünket várjuk, nem tudjuk, mit vegyünk figyelembe a választásnál.
Vagyis sok esetben nem csupán az árak ismerete merül fel igényként. A részletes termékleírások is befolyásolnak minket, amikor vásárolunk. A Wsfind igazán vevőbarát keresőoldal, mivel a termékekről szóló műszaki információkat is összevethetjük. Így jóval megalapozottabb döntést hozhatunk, amikor vásárolunk.
Készíts kívánságlistát!
Annak, hogy a különféle webshopok kínálatát egy helyről elérhetjük, több előnye is van. Egyrészt időt spórolunk meg azzal, hogy nem kell bolyonganunk az online térben, keresve a legjobb ajánlatokat. Másrészt akár kívánságlistákat is készíthetünk saját magunk vagy szeretteink számára.
Mennyivel egyszerűbb lebonyolítani a karácsonyi bevásárlást az egész család számára, ha megosztjuk velük a listánkat! A nagymama is fogja tudni, mit vásároljon az unokája szülinapjára, ha hozzá is eljut a kívánságlista. Esküvő, keresztelő, bababuli? Nincs több felesleges, szekrényben porosodó ajándék.
A webshopoknak is megéri
Az egyik legjobb dolog a webshopokat tömörítő oldalakban, hogy nem csupán a vevő számára előnyösek. A webshopok sokszor feleslegesen fizetnek különféle marketing megjelenésekért, ami finom szólva nem gazdaságos.
Egy korrekt keresőoldal csupán a valódi kattintásokat számlázza ki, így valóban segítve az induló és a már futó webáruházak munkáját.
Kapcsolódó cikkek
- Új designnal élesítették az ország legújabb online termelői piacát
- Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
- A magyar Prefixbox termékkeresője ott van a nemzetközi élvonalban
- A fogyasztók nagy része gyakrabban vásárol online a járvány óta
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- 5 hatékony módszer az e-kereskedelmi vállalkozások számára az online visszaélések megelőzésére
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.