Viszlát, táblázatkezelő! Helló, digitális asszisztens!

forrás: Prím Online, 2021. október 23. 10:04

Soha nem látott mértékben hódítanak az ügyfélkezelésben az elektronikus megoldások a koronavírus-járvány megjelenése óta – mutat rá egy új magyar felmérés.

Idén 45 százalékkal nőtt az igény a korszerű, internetes alapú kommunikációs szoftver, a CRM-technológia iránt – derül ki a Moderator.hu felméréséből. A Customer Relationship Management, vagyis amikor egy cég nem a vevőszolgálati munkatárssal intézteti az összes megrendelésének az adminisztrációját, hanem digitális alapra helyezi azt át, már a mikro- és a középvállalatok körében is egyre népszerűbb.

 

Szakértők szerint erre szükség is van, hiszen a Magyar Nemzeti Bank 2020-as termelékenységi felmérése alapján a hazai vállalkozások 57 százaléka egyáltalán nem vagy alig rendelkezik digitális technológiával, ami 18 százalékkal rosszabb mutató, mint az Európai Unió átlaga.

 

Fáradhatatlan munkatárs 0-24-ben

A CRM-szoftver valójában egy profi asszisztens, aki nem megy betegállományba, ráadásul semmit sem felejt el. Ha például az adott céghez befut a megrendelés 10 darab telefontokra, egy autóflotta gumicseréjére vagy egy tanácsadási szolgáltatásra szóló árajánlatra, a rendszer mindig automatikusan, részletesen válaszol.

 

„Naprakészen foglalkozik a vásárló ügyével, értesítést ad fel arról, hogy a terméket mikor kaphatja meg a megrendelő, aki azt is egyszerűen jelezheti, hogy mikor és milyen formában szeretne fizetni” – sorolja Juhász Attila rendszer automatizálási szakértő, aki az elmúlt 7 év alatt több mint száz cégnél tanította be egy könnyen kezelhető CRM-szoftver használatát.

 

Kinek éri meg?

A szakmai tapasztalatok szerint a leggyakoribb félelem a vevők és a cégvezetők oldaláról is az, hogy a digitalizációval személytelen és lélektelen lesz az adott vállalkozás.

 

„Ha nem válaszolunk egy e-mailre időben vagy elkeveredik valamelyik megrendelés, az sokkal több kárt tud okozni az érintett cégeknek” – válaszolja erre Juhász Attila. A digitális asszisztens akkor sem jön zavarba, ha rengeteg technikai adatot, paramétert kap a vevőtől, aki ezt ráadásul éjszaka is el tudja juttatni a vállalkozáshoz, minden esetben megspórolva egy automata telefonközpont akár 10-15 percig is tartó, monoton aláfestő zenéjét. A rendszer előnye az is, hogy a CRM minden esetben névre szólóan, udvariasan kommunikál a vevővel.

 

 

Nőni fog az árbevétel! 

A Moderátor RendszerÉpítő Kft. idén nyáron egy felmérésben kérdezte a cégeket arról, hogy a korlátozások után növekedésre vagy bizonytalanságra számítanak.

 

A kutatásukból az derült ki, hogy a 214 megkérdezett cég 57 százaléka növekedést vár, ez szinte egybe esik a CRM-szoftvert aktívan használó cégekkel. „A felmérés érdekessége, hogy a bizonytalan jövőt prognosztizáló cégek jellemzően nem használnak CRM-rendszert, a növekedésben lévő vállalkozások túlnyomó része azonban igen” – emeli ki Juhász Attila.

 

A szakértő hozzátette azt is, hogy a bevezetés mellett döntő ipari cégeknek 30 (!) százalékkal több lett az elfogadott árajánlata, mint azelőtt. Ez a Covid-járvány visszatérő hullámainak az ismeretében különösen jónak számít.

Kulcsszavak: Moderator.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megérkezett Magyarország első digitális, zöld iránytűje

Találd meg, hol ihatsz a közelben fair-trade kávét, hol vásárolhatsz csomagolásmentesen, vagy éppen hol találod a legközelebbi ökotudatos kozmetikát! A népszerű Green Guide Budapest térkép az online térbe költözött és egy átfogó fenntarthatósági platformként született újjá. Az átalakuláshoz az E.ON Hungária Csoport több millió forintos támogatása adta meg a kezdő lépést, a felület közösségi finanszírozás, illetve egy elkötelezett önkéntes csapat segítségével valósulhatott meg.

2021. december 3. 12:27

Ismét nagyszabású beruházásba kezd a Schaeffler Szombathelyen

A Magyarországon 3 gyárat üzemeltető és közel 5000 főt foglalkoztató globális autóipari és ipari beszállító Schaeffler tovább erősíti a hazai telephelyek iránti elkötelezettségét. Kevesebb mint két hónapja adták át a második üzemet, egy tisztán e-mobility gyárat Szombathelyen, máris újabb, több mint 5 milliárd forint értékű beruházást indít a városban a Schaeffler. 

2021. december 3. 11:11

Együttműködés a vasúti kiberbiztonság erősítése érdekében

A Siemens Mobility és a RazorSecure együttműködési megállapodást írt alá annak érdekében, hogy a gördülőállomány üzemeltetőket világszerte megnövelt vasúti kiberbiztonság felügyeleti megoldásokkal lássák el. A növekvő digitalizáció előnyökkel jár, de felveti a kibertámadások elleni megfelelő védelem szükségességét is. 

2021. december 3. 09:53

Már lehet szavazni a Média a Családért-díj jelöltjeire

A jól működő család biztonságos bázis, erőforrás, igazodási pont, a világ és önmagunk megismerésének, értelmezésének első és később is nélkülözhetetlen terepe. Ha az életünkben ilyen kitüntetett helye van, fontos, hogy mindezt a média is tükrözze. A Média a Családért Alapítvány lassan 15 éve díjazza azokat a családbarát cikkeket és műsorokat, amelyek a családról és a családnak szólnak: történeteket mesélnek el, kérdéseket tesznek fel és válaszokat keresnek a családokat érintő élethelyzetekre, problémákra. Az idei év jelöltjeire a közönség 2022. január 10. éjfélig adhatja le voksát az alapítvány honlapján.

2021. december 2. 20:07

A HONOR 50 Lite megérkezett Magyarországra

A HONOR 50 Lite hazai forgalmazása megkezdődött. A készülék 4300 mAh-s akkumulátorral, 66 W-os HONOR SuperCharge technológiával és 6,67”-es HONOR FullView kijelzővel érkezik, így kivételesen gyors töltést biztosít, kijelzője pedig magával ragadó élményt nyújt, miközben kíméli a szemet. A megfizethető árkategóriájú készülék Android 11 mobil operációs rendszerrel és Google Mobile Services-zel érhető el immár Magyarországon is.

2021. december 2. 18:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59