Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében

forrás: Prím Online, 2021. október 27. 16:03

Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup. 

A DisplayNOW egy hirdetési webshop, ahol online reklámkampányok - a webáruházak termék értékesítéséhez nagyon hasonló folyamat segítségével - vásárolhatók meg. 

 

A platform missziója, hogy a hazai kis- és középvállalkozások számára segítsen piacaik bővítésében oly módon, hogy prémium kiadványok felületein kínál számukra hagyományos display- és egyedi hirdetési megoldásokat. A DisplayNOW, mint az innovatív és naprakész megoldások híve, folyamatosan bővíti termékkínálatát további márkaismertséget növelő csomaglehetőségekkel. Nemrég olyan ajánlatok kerültek be a kínálatba, mint a PR cikk publikációk, podcast-szponzoráció lehetősége, egyedi YouTube megoldások vagy a hazai influencer marketing piacvezető ügynökségének az egyedi ajánlatai.

 

Podcast-megoldások a legkülönbözőbb formákban

A DisplayNOW felmérve a kkv-k változatos igényeit, - melyek a napi szintű konverziós célokon túl mutatnak - új, egyedi hirdetési megoldásokkal bővítette kínálatát. Elsőként a podcast-megoldások érkeztek a www.DisplayNOW.net csomagajánlatai közé. Ezek a podcast-szponzorációk olyan felületeken is megjelennek, mint az Index címlap, YouTube és a Spotify, illetve fontos megemlíteni, hogy ennek az egyedi hirdetési formának kiemelkedő a hatékonysága a mai digitális marketing világban.

 

 

Online jelenlét idő- és költséghatékonyan

A DisplayNOW a közösségi média terében is megtalálja a leghatékonyabb megoldásokat a kis- és középvállalkozások számára, ráadásul anélkül, hogy a hirdetők jelentősebb erőforrásokat fordítanának kampányaikra. Azon sikeres hazai vállalkozások, akik már kipróbálták a közösségi médiumok hirdetési felületeit, de nem voltak elégedettek a ráfordított idő-, ár-érték aránnyal vagy a hatékonyságával, a DisplayNOW most egy egyszerű megoldást nyújt: egyéni tematikus-, vagy lokációs célzással már Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, illetve PR cikk megjelenések is megvásárolhatók a felületen pusztán néhány kattintással. Így téve az online jelenlétet igazán idő- és költséghatékonnyá.

 

A jövőbeni tervek

A DisplayNOW tovább keresi a kínálatbővítési lehetőségeket, hogy az ismertség- és márkaépítésre szomjazó ügyfelek igényeit még pontosabban és bővebb hirdetési termékkínálattal tudja kiszolgálni. Eközben folyamatosan fejleszti platformját, hogy segítsen a hirdetőknek időt és energiát megtakarítani a médiakampányok vásárlásának radikális egyszerűsítésével. Közösségi média- és influencer elérést biztosító megoldásokkal, PR cikk megjelenítés- és podcast-szponzorációs lehetőségekkel - mindezt “néhány kattintáson keresztül”.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megérkezett Magyarország első digitális, zöld iránytűje

Találd meg, hol ihatsz a közelben fair-trade kávét, hol vásárolhatsz csomagolásmentesen, vagy éppen hol találod a legközelebbi ökotudatos kozmetikát! A népszerű Green Guide Budapest térkép az online térbe költözött és egy átfogó fenntarthatósági platformként született újjá. Az átalakuláshoz az E.ON Hungária Csoport több millió forintos támogatása adta meg a kezdő lépést, a felület közösségi finanszírozás, illetve egy elkötelezett önkéntes csapat segítségével valósulhatott meg.

2021. december 3. 12:27

Ismét nagyszabású beruházásba kezd a Schaeffler Szombathelyen

A Magyarországon 3 gyárat üzemeltető és közel 5000 főt foglalkoztató globális autóipari és ipari beszállító Schaeffler tovább erősíti a hazai telephelyek iránti elkötelezettségét. Kevesebb mint két hónapja adták át a második üzemet, egy tisztán e-mobility gyárat Szombathelyen, máris újabb, több mint 5 milliárd forint értékű beruházást indít a városban a Schaeffler. 

2021. december 3. 11:11

Együttműködés a vasúti kiberbiztonság erősítése érdekében

A Siemens Mobility és a RazorSecure együttműködési megállapodást írt alá annak érdekében, hogy a gördülőállomány üzemeltetőket világszerte megnövelt vasúti kiberbiztonság felügyeleti megoldásokkal lássák el. A növekvő digitalizáció előnyökkel jár, de felveti a kibertámadások elleni megfelelő védelem szükségességét is. 

2021. december 3. 09:53

Már lehet szavazni a Média a Családért-díj jelöltjeire

A jól működő család biztonságos bázis, erőforrás, igazodási pont, a világ és önmagunk megismerésének, értelmezésének első és később is nélkülözhetetlen terepe. Ha az életünkben ilyen kitüntetett helye van, fontos, hogy mindezt a média is tükrözze. A Média a Családért Alapítvány lassan 15 éve díjazza azokat a családbarát cikkeket és műsorokat, amelyek a családról és a családnak szólnak: történeteket mesélnek el, kérdéseket tesznek fel és válaszokat keresnek a családokat érintő élethelyzetekre, problémákra. Az idei év jelöltjeire a közönség 2022. január 10. éjfélig adhatja le voksát az alapítvány honlapján.

2021. december 2. 20:07

A HONOR 50 Lite megérkezett Magyarországra

A HONOR 50 Lite hazai forgalmazása megkezdődött. A készülék 4300 mAh-s akkumulátorral, 66 W-os HONOR SuperCharge technológiával és 6,67”-es HONOR FullView kijelzővel érkezik, így kivételesen gyors töltést biztosít, kijelzője pedig magával ragadó élményt nyújt, miközben kíméli a szemet. A megfizethető árkategóriájú készülék Android 11 mobil operációs rendszerrel és Google Mobile Services-zel érhető el immár Magyarországon is.

2021. december 2. 18:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59