A Samsung képviselője, Jong-Hee Han a CES 2022 kiállítás nyitó előadói között
A Consumer Technology Association (CTA) bejelentette, hogy a 2022-es CES, a világ egyik legjelentősebb technológiai eseményének egyik nyitóbeszédét a Samsung Vizuális kijelzőkért felelős üzletágának elnöke, Jong-Hee (JH) Han tartja. A vezető 2022. január 4-én, kedden, helyi idő szerint 18:30-kor szólal fel a Las Vegas-i Venetian szálloda Palazzo báltermében.
A Samsung a CES 2022 rendezvényen mutatja be a vállalat jövőképét az Összetartozás koráról, amelyben a felhasználók úgy élnek majd együtt a technológiával, hogy közben a bolygót is óvják. Jong-Hee Han arra hívja fel a figyelmet, hogy a klímaváltozás hatásai közös erővel csökkenthetők, a Samsung célja pedig, hogy megmutassa, hogyan tehetünk együtt egy fenntarthatóbb bolygóért. Az eseményen a vállalat azt is bemutatja, hogyan tehetik a személyre szabható és csatlakoztatott technológiák teljesebbé a felhasználók életét.
„2020 elejétől kezdve az emberek életvitele, a munkája és a kikapcsolódás módjai is megváltoztak – mondta el Gary Shapiro, a CTA elnöke és vezérigazgatója. – A technológia megoldást jelent a problémáinkra és közelebb hoz minket egymáshoz. Az innováció is felgyorsult. A Samsung egy újító szellemű vállalat, ezért is várjuk kíváncsian, hogy hallhassuk Han úr gondolatait a technológia segítségével újragondolt, zöldebb világról.”
Jong-Hee Han 2017 óta a Samsung Vizuális kijelzők üzletágának elnöke és vezetője. Jelenlegi beosztását megelőzően négy évig az üzletág kutatás-fejlesztési vezetőjeként dolgozott. 1988-ban csatlakozott a Samsunghoz és azóta kiemelt szerepet játszik az olyan termékek fejlesztésében, mint a Micro LED TV, a QLED TV-k, a Lifestyle TV-k, a Smart Signage-ok, a Cinema LED-ek és gaming monitorok.
Jong-Hee Han olyan korábban bejelentett előadókhoz csatlakozik, mint Mary Barra a GM-től; Mike Sievert a T-Mobile-tól; Robert Ford az Abbott-tól; Jenny Abramson a Rethink Impact-től; Stacy Brown-Philpot a Softbank Opportunity Fundtól és Carmichael Roberts a Material Impact-től. A CES kiemelt előadók oldala folyamatosan frissül további neves megszólalókkal.
A CTA tulajdonában lévő CES 2022 esemény a technológiai iparág képviselői számára 2022. január 5. és 8. között nyújt személyes és digitális teret a találkozásra, a rendezvényt megelőző Média napokat pedig 2022. január 3-án és 4-én tartják. A közönség az eseményen egyaránt találkozhat nagy márkákkal és startupokkal, akárcsak a világ legbefolyásosabb vezetőivel és az iparág meghatározó nagyköveteivel. A CES több mint 50 éve az innováció globális színtere, és a CES 2022 lehetőséget biztosít a világ minden tájáról érkező vállalatoknak, hogy termékeiket bevezessék a piacra, építsék a márkájukat és partneri kapcsolatokat alakítsanak ki. A CES 2022-vel kapcsolatos hírek, az egészségügyi szabályzat, a regisztrációval kapcsolatos információk és a sajtóinformációk a CES.tech weboldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Dizájner darabokkal a fenntartható magyar textiliparért
- Virtuálisan rendezték meg a Samsung Fejlesztői Konferenciáját
- Las Vegas várja a magyarokat november 8-tól
- Még nagyobb képernyőt, tudatosan
- A Bespoke AirDresser stílusos megjelenésével és okosfunkcióival emeli új szintre a ruhaápolást
- Ötödik a Samsung a Best Global Brands listáján
- Rendszerszintű védelem a mobil munkavégzés korában
- Okostelefonnal készített filmeket mutat be a Samsung
- Egyedi módon mutatják be a Samsung innovatív ökoszisztémáját
- A magyarok a karantén alatt rászoktak a főző- és kertészműsorokra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Felszállóágban várja a Kékszalagot a „válságálló” vitorlázás
Alig több mint egy hét múlva kezdődik a hazai vitorlásszezon csúcseseménye, az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A szervezők mintegy 600 hajóra és 3000 körüli indulóra számítanak, akik között egyre nagyobb arányban vannak azok, akik a versenyzés helyett az élményért vágnak neki a tókerülésnek. Mindez nem meglepő, hiszen az új aranykorát élő Balatonon az utóbbi években csak a kikötőhelyek száma szabott határt a hobbivitorlázás bővülésének. A szakértő szerint pedig a gazdaság felett gyülekező fellegek sem hoznak majd jelentős visszaesést ilyen téren.
Új ajánlatokkal jelentezik a Telekom
Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.
Elérhetővé tette a Profession.hu a cégekről szóló munkavállalói értékeléseket
Az elmúlt hónapok során az álláskeresőknek lehetőségük nyílt jelenlegi vagy korábbi munkahelyük minősítésére a Profession.hu felületén, amelynek eredményeként összeállt egy olyan céges értékeléseket tartalmazó oldal, ahol a legtöbb magyar vállalat megtalálható. Már 2 600 olyan munkahely szerepel az adatbázisban, amely legalább 3 különböző felhasználótól kapott visszajelzést. Az álláskeresési portál célja olyan, munkaadói moderálás nélkül közvetített értékelések közzététele, amelyek valós munkavállalóktól származnak; a véleményezők kilétét megőrzik – a felületen név nélkül lehet pontozni.
Azon dolgozik egy magyar, hogy mudi, puli és border collie LEGO figura is készüljön
Különleges játék kutyafuttatót és új kutya figurákat is tervezett egy fiatal magyar formatervező mérnök. Szalay Péternek tízezer támogatói szavazatra lenne szüksége ahhoz, hogy megvalósíthassa gyermekkori álmát és igazi LEGO tervező legyen. Fotón mutatjuk a különleges játék látványterveit.
Túl a százezren az okoseszközzel fizetők száma a K&H-nál
Átléptek egy határt a K&H-sok: májusban már 100 ezer felett volt az okoseszközzel fizetők száma, ami majdnem háromszorosa az egy évvel korábbinak. A vásárlások száma ennek köszönhetően masszív emelkedést mutat, az Apple Pay-hez, Google Pay-hez, Xiaomi Pay-hez és Garmin Pay-hez köthető tranzakciók száma 18 százalékkal nőtt áprilishoz képest. Az Apple Pay- és Google Pay-forgalom pedig éves szinten 150, illetve 883 százalékkal nőtt. A K&H-sok az országos bővülést is felülmúlták, az első negyedévben 302 százalékkal több alkalommal 292 százalékkal nagyobb összeget költöttek, mint egy évvel korábban, ehhez képest a teljes piac 158 és 177 százalékkal bővül.