A Viber budapesti rendezvényén mutatta be új digitális megoldásait

forrás: Prím Online, 2022. április 8. 11:14

A Viber 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosít az üzleti csevegésekhez, egyúttal bemutatta a közelmúltban indított Csatornákat és AR-lencséit, valamint betekintést nyújtott az új hirdetési lehetőségekbe és a felhasználói élményt erősen növelő botok szerepébe. 

2022. április 7-én a Viber vezetősége Budapestre látogatott, hogy két év után újra megrendezzék hálózatépítő workshopjukat. A rendezvényen a Viber szakemberei az üzleti üzenetváltások fontosságának növekedéséről, valamint a legfrissebb digitális marketing trendekről tartottak előadást. A Viber legújabb, kifejezetten vállalkozások részére kialakított eszközei segítenek a marketingcélok elérésében és megerősítik a felhasználók lojalitását, ezt a magyarországi és régiós esettanulmányok is alátámasztják. Az előadók az eseményen kiemelték, hogy a vállalat célja, hogy nemzetközi szinten “szuperalkalmazássá” váljon.

 

 

A vállalati kommunikáció új korszaka

Az okostelefonok használata és az okostelefonokkal eltöltött órák száma folyamatosan növekszik, a Viber pedig helyzetéből adódóan a lehető legtöbbet tudja kihozni ebből a trendből. Csak Magyarországon a Viber felhasználói évente több százmillió hívást indítanak, több, mint hétmilliárd üzenetet küldenek, a vállalat pedig végtelen lehetőséget biztosít a felhasználók és a márkák közötti kapcsolódásra. A Viber arra törekszik, hogy ebből a trendből a felhasználók és a márkák egyaránt profitáljanak, így folyamatosan új megoldásokat biztosít a felhasználók és márkák közötti kapcsolattartásra. 

 

Már Magyarországon is elérhető a Viber legújabb, Csatornák funkciója, amely kitűnő közvetítési lehetőséget biztosít a tartalomgyártók számára. A Csatornák maximális aktivitást biztosítanak fejlett moderációs eszközökkel, az új kommentelési funkció pedig kiemelkedő kapcsolatfelvételi arányt garantál az influencerek, médiavállalatok, sportklubok és egyéb közösségek számára. A Csatornák funkciót csak Magyarországon 2,3 millió ember használja: például az egyik legnépszerűbb magyarországi sportfókuszú médium, a Nemzeti Sport, a főzésre és receptekre specializálódott Nosalty, valamint számos egyéb sportklub és szervezet, mint például a WWF Hungary, az Etesd, a Fradi és a Vasas

 

A Viber Lencsék funkció kitűnő példa az alkalmazáson belüli AR-fókuszú kreatív megoldásokra, melyek Magyarországon is nagy sikert arattak, és segítenek a márkáknak a Z-generációs és fiatalabb felhasználók elérésében. A tavaly októberi indulást követő első három hónapban a magyar felhasználók több, mint egymillió lencsét készítettek. A funkció integrálásának köszönhetően a vállalatok innovatív megoldásokkal javíthatják a felhasználói élményt, és egyedi megoldásokkal bővíthetik termékeiket és szolgáltatásaikat. 

 

 

A natív, organikusan illeszkedő hirdetések egyre népszerűbbek a láthatóságukat és felhasználóbázisukat növelni kínáló márkák számára, főként a különböző célcsoportokra szabható lehetőségeknek köszönhetően. Az elmúlt évben a Viber havi hirdetési megjelenései meghaladták a 250 milliót, a legnépszerűbb hirdetési témák a kiskereskedelem, az utazás, az élelmiszerek, a közlekedés és a telekommunikáció voltak. 

 

A Viber üzleti megoldásai – többek között a chatbotok és az Üzleti Üzenetek – tovább erősítik a felhasználók és márkák közötti közvetlen kommunikációt. 2021-ben Magyarországon a vállalat az alábbi eredményeket érte el:

● 40%-os növekedés a Viber chatbotok számában, ahol a vásárlók automatikus válaszokat kapnak kérdéseikre a nap bármely szakában. A chatbotok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy éjjel-nappal ügyfeleik rendelkezésére álljanak anélkül, hogy pluszköltség merülne fel – egyúttal leveszik a terhet az alkalmazottak válláról, akik így a komplexebb ügyféligényekkel tudnak foglalkozni. 

● 61%-os növekedés a Viber Üzleti Üzeneteknél. A funkció célja, hogy egyetlen csatorna segítségével közelebb hozza a márkákat a felhasználókhoz, és egy helyen biztosítson mindent, ami a sikeres együttműködéshez vezet.

 

A Viber várakozásai szerint a párbeszéd-jellegű üzleti üzenetek száma tovább fog nőni – globálisan és Magyarországon egyaránt. Annak érdekében, hogy a márkák megismerjék ezt a kétirányú kommunikációs megoldást, a Viber promóciós próbaidőszakot indított: 2022. április 4-től 2022. június 30-ig a globális piacokon minden, első párbeszédes üzenetét elküldő márka 90 napig ingyenes párbeszédes üzeneteket kap az első üzenet elküldésétől számítva.

 

"Az emberek ma már nem akarnak különböző alkalmazásokat használni különböző igényekre. A felhasználók átlagosan idejük 77%-át töltik három kedvenc alkalmazásukkal, és idejük majdnem felét egyetlen alkalmazással" – mondta Konstantin Kostadinov, a Rakuten Viber közép- és kelet-európai és fővárosi vezető értékesítési igazgatója. "Az emberek manapság egy kaput keresnek számos lehetőséghez egy helyen, a Viber pedig folyamatosan fejleszti és még tovább erősíti az alkalmazást, hogy egy olyan kényelmes hely legyen, amely maximálisan kielégíti a felhasználók igényeit".

Kulcsszavak: Rakuten Viber Viber

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat

A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor. 

2024. április 24. 14:46

Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI

Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.

2024. április 24. 13:11

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak

A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit. 

2024. április 24. 10:12

Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban

Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.

2024. április 23. 19:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50