Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!

forrás: Prím Online, 2022. május 18. 10:54

Az eMAG-Extreme Digital alapvetően az online akciós ajánlatok specialistája, 2022-ben is csatlakozott a Glamour-napokhoz, hogy még több női vásárlót érjen el. Bár sokan továbbra is hagyományos módon, kuponfüzetből kivágható kedvezménykuponokkal vásárolnak ilyenkor, semmiképp nem nevezhetők régivágásúnak ezek az ügyfelek: az eMAG-Extreme Digital statisztikái alapján a kuponos rendeléseknek csupán töredékét vették át személyesen, a legtöbben eMAG easybox csomagautomatába kérték az akciós tisztító- és mosószert, szépségápolási cikket és más termékeket.

Annak ellenére, hogy a legtöbb akciós kampányát online bonyolítja, az eMAG-Extreme Digital nemcsak az online, applikáción elérhető, hanem a hagyományos, kuponfüzetből kivágható kuponokban is komoly lehetőséget lát. Az idén április közepén zajlott Glamour-napok alkalmából kiadott magazinból kivágható, illetve a magazin applikációjából letölthető kuponok alkalmazásával termékkategóriától függően 11-18 százalékkal több női vásárlót ért el, mint a “szokásos” árleszállítási akciókkal.

 

Már profi online vásárlók a kuponos ügyfelek

Az eMAG-Extreme Digital statisztikái szerint a Glamour-kuponokat beváltók 2022-ben már nem számítanak konzervatív, a hagyományos vásárlási szokásaikhoz ragaszkodó, plázákban személyesen vásárló ügyfeleknek. Egyre többen használják a magazin applikációját a kedvezményes, kuponos vásárláshoz, és rendelnek online, kiszállítással akciós termékeket.

 

Ezt támasztja alá az is, hogy az így érkező rendelések 46 százalékát eMAG easybox csomagautomatában vették át – míg egy átlagos eMAG.hu-s rendelés esetében csak kevesebb mint fele ennyien (20 százalék körül) élnek ezzel a kényelmes átvételi móddal. A Glamour-napi rendelések 37 százalékát házhoz szállítással kérték, és csupán a vásárlók 14 százaléka élt a bolti átvétel lehetőségével (a fennmaradó 3 százalék egyéb, például csomagponti átvételt választott). Az internetes vásárlással szembeni magas bizalmat támasztja alá az is, hogy a kampányban a hétköznapinál jóval magasabb arányú volt az online bankkártyás/utalásos fizetés, csak kevesen választották az átvételkor való fizetést.

 

 

“Az easybox automatákba kért szállítás nem véletlenül volt népszerű a Glamour napok alkalmával is, hiszen online rendelés és csomagautomatába történő szállítás esetén a vásárlók elkerülhetik a plázákban ilyenkor kialakuló tömeget, a vásárlást szó szerint bárhol és bármikor meg tudják ejteni, nem kell a nyitvatartási időhöz igazodni. Jelenleg már az ország több, mint 450 pontján van easybox automatánk, így kényelmesen, akár munkából hazafelé menet is felvehetik az ügyfelek a megrendelt csomagot”  – mondta el Szauter Zsolt, az eMAG-Extreme Digital marketingigazgatója.

 

Mosás, tisztítás és szépségápolás volt a sláger

A 2022-es Glamour-napok slágertermékei a nagy kiszerelésű mosó-, mosogató-, és tisztítószerek voltak, amelyekből közel harmincezer darabot rendeltek az eMAG.hu-ról, több százmillió forintos forgalmat generálva. Ezen kívül a szépségápolási, tisztálkodási, hajápolási cikkek és eszközök, valamint a szexuális egészségügyi termékek voltak népszerűek a kuponos vásárlók körében.

 

Egy tipikus vásárló a Glamour-napok eMAG-os kínálatából 5,2 darab terméket rendelt, ami több mint duplája a hétköznapi ügyfeleknél, akik átlagosan 1,6 terméket raknak a kosárba. Ugyanakkor egyértelmű, hogy az extra olcsó termékeket keresik a kampány alatt a vásárlók, átlagos kosárértékük nagyjából a harmada volt egy nem kuponnapos vásárlókénak.

 

“Azt látjuk, hogy az online vásárlás térnyerésének legfőbb mozgatórugója a gyorsan pörgő termékek felé terelődő, egyre sűrűbben online vagy hibrid módon vásárló felhasználókban rejlik, és sokkal kevésbé jellemző már az újonnan, frissen online térbe lépő fogyasztó. Mind amellett, hogy ilyenkor felkészültebben tudnak vásárolni, az is a tudatos vásárlás részévé vált, hogy időt, energiát és ezáltal akár erőforrásokat spórolva tudják beszerezni azokat a termékeket, amire rendszeresen, akár napi-,heti szinten szükségük van” – kommentálta a kuponos vásárlási szokásokat Szauter Zsolt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kanadában terjeszkedik a Chameleon Smart Home Zrt.

Kanadában terjeszkedik az okosotthon-rendszereket fejlesztő magyar Chameleon Smart Home Zrt., amely a napokban három torontói toronyházban kialakított mintalakásában tette elérhetővé a 2021-es Dubaji Világkiállításon bemutatott innovatív megoldásait. 

2022. augusztus 12. 19:03

Egészséges ételkészítés kellemetlen szagok és sütőolaj nélkül

Ugyan ma még kevésbé számít elterjedtnek, mégis hosszú ideje létezik alternatívája az olajban, vagy zsiradékban történő sütésnek. „Az egészséges ételkészítés nem elérhetetlen vágyálom többé. A megoldás kulcsa a forrólevegős fritőz, amelynél a közkedvelt köretekről, így például a hasábburgonyáról sem kell lemondanunk” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor SDA Divíziójának vezetője.

2022. augusztus 12. 17:06

Ezek voltak az elmúlt egy év slágertermékei

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen tértek vissza az üzletekbe, a vállalat árbevétele végül közel ötödével, rekordszintre nőtt. Bár drágultak a termékek, így is több elektronikai eszköz fogyott – a legtöbbet televíziókra költöttek a vásárlók, a legnépszerűbbek továbbra is a 4K UHD tévék voltak.

2022. augusztus 12. 15:32

A Deloitte ismét vezető minősítést kapott a felhőalapú IT-szolgáltatások terén

A Deloitte a Gartner Magic Quadrant for Public Cloud IT Transformation Services 2022 jelentésében vezető minősítést kapott, a legmagasabb helyezést elérve az „Ability to Execute” (megvalósítási képesség) és a „Completeness of Vision” (teljeskörű vízió) terén. 

2022. augusztus 12. 13:59

Pár nap múlva érkezik az OPPO ColorOS 13

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj dizájnt kapott, valamint számos intelligens és kényelmi funkciót is tartalmaz.

2022. augusztus 12. 12:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 11. 11:21

Most lesz csak igazán fontos érteni az energiacímkéket

2022. július 31. 12:17

Hetedik éve sikeres az ABB női esélyegyenlőséget célzó mentorprogramja

2022. július 25. 12:40

Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban

2022. július 19. 16:24