Hidrogénüzemű járművek gumiabroncsait fejleszti a Bridgestone
A HOPIUM, a hidrogénüzemű járművek első francia gyártója a Bridgestone-nal, a gumiabroncsok és a fenntartható mobilitási megoldások globális vezető vállalatával fejleszt prémium gumiabroncsokat a Hopium Machina csúcskategóriás szedánjához.
A partnerség célja alacsony gördülési ellenállású technológiával készült, egyedi gumiabroncsok tervezése, a jármű 1000 km-es hatótávolságának növelésére. A gumiabroncsok a Bridgestone saját, virtuális abroncsfejlesztési technológiájával készülnek, amely jelentős előnyöket biztosít mind a hatékonyság, mind a fenntarthatóság tekintetében. Az együttműködés, teljes összhangban van a Bridgestone E8 kötelezettségvállalásával, amely a fenntartható társadalom megvalósításárára szánt törekvéseket fogalmazza meg.
Olivier Lombard, a Hopium vezérigazgatója és alapítója elmondta: „A Hopium kezdetek óta megtiszteltetésnek tekinti, hogy együttműködhet a szakterületek legjobbjaival. Ma ez a stratégiai megállapodás egy neves ipari világvezető céggel, fontos mérföldkőnek számít. A Bridgestone jelentős szakértelemmel rendelkezik a gumiabroncsok és abroncstechnológiák terén, és minden bizonnyal értékes tanulságokkal járul hozzá a partnerséghez, segítve minket abban, hogy megfeleljünk az előttünk álló kihívásoknak."
„Ez az izgalmas partnerség a Hopiummal ismét bizonyítja, hogy támogatjuk az innovatív mobilitás úttörőinek következő generációját. Elismert szaktudásunkat a zéró emissziójú mobilitás területén egy igazi úttörő szolgálatába állítjuk, és ezzel hozzájárulunk a mobilitás fenntarthatóbb jövőjének megteremtéséhez" – hangsúlyozta Steven De Bock, a Bridgestone EMIA Customer Replacement és OE alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
- Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- A Bridgestone felfüggeszti minden oroszországi tevékenységét és Oroszországba irányuló exportját
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
5 biztonsági és kényelmi funkció a maximális vezetési élményért
Az új autóktól ma már nemcsak kiváló teljesítményt és hatékonyságot várunk el, hanem azt szeretnénk, ha kényelmünket és biztonságunkat is maximálisan szolgálnák. A legújabb modellek éppen ezért számos fejlett technológiai funkcióval rendelkeznek, amelyek amellett, hogy magasabb szintre emelik a vezetés élményét, az utazást is biztonságosabbá teszik. A Mio, a menetrögzítő kamerák vezető gyártója összegyűjtött 5 olyan funkciót és eszközt, amelyek ezt a célt szolgálják.
E-versenyautókkal és a norelem támogatásával ügyesednek a fiatal tervezők
A tervezőmérnöknek készülő hallgatókat tette próbára az idei, tisztán elektromos versenyautó építésének és üzemeltetésének kihívására koncentráló Formula Student (Electric) verseny. Annak érdekében, hogy több csapatot is felkészítsen az eseményre, a VDI Racing Camp powered by norelem több mint 250 résztvevőt hívott össze Németország minden részéről, és minden csapatnak gépelemeket és támogatást nyújtott a rangos versenyhez.
Bajor egyetemekkel közösen fejleszt önvezető járműveket a Széchenyi István Egyetem
Egy bajor–magyar kormányközi együttműködés által létrejött nemzetközi projektben vesz részt a Széchenyi István Egyetem, ahol az intézmény hallgatói és munkatársai négy bajor egyetemmel partnerségben önvezető járművek fejlesztésén dolgoznak. A program részeként a német kollégák a győri egyetemre látogattak, ahol többnapos workshopon vettek részt.
Hatmilliónál is több e-autót adtak el az első félévben – de mi lesz a töltéssel?
Az idei első félévben több mint hatmillió tisztán elektromos, illetve plug-in hibrid autót adtak el világszerte a Canalys adatai szerint, ez majdnem felével múlta felül az egy évvel korábbit. Az e-autók gyors terjedése komoly kihívásokkal is jár, amelyek egy részének megoldásában az intelligens töltőrendszerek segíthetnek.
Így autózunk télen!
Ha akarnánk, sem tudjuk magunkat függetleníteni a téli időjárástól, ha volán mögé ülünk. Éppen ezért jelentősen befolyásolja vezetési szokásainkat az, hogy milyen körülményekkel kell szembenéznünk az utakon. Tízből négy autós változtat a vezetési szokásain télen, az időtől teszi függővé, hogy gyakrabban, vagy ritkábban használja-e a járművét – derül ki a Magyar Suzuki magyar autósok körében elvégzett kutatásából*. Jó hír, hogy a sofőrök nagy része téli gumival közlekedik többnyire már novembertől, és bevet minden olyan praktikát, amely a biztonságos közlekedést segíti.