A Viva Techen mutatta be újdonságait a L'Oréal

forrás: Prím Online, 2022. június 20. 09:58

A L'Oréal a párizsi Viva Tech konferencián mutatja be a jövő szépségével kapcsolatos újításait. A szépségipar vezetője végigvezeti a látogatókat a Web3 és a kialakulóban lévő szépségipari metaverzum felfedezésén, valamint az otthoni, bolti és szalonokban használható szépségipari innovációkat is megismerhetik. 

A L'Oréal a Viva Tech hatodik kiadására egy 325 m2-es, modern standdal tér vissza, ahol a luxus, tömegfogyasztói, professzionális hajápoló és aktív kozmetikai portfóliójának vezető márkái nyújtanak magával ragadó szépségápolási élményt. A L'Oréal a hatodik Viva Tech-re egy modern, 325 m2-es standdal készült, ahol a luxus, a közönségcikk, a professzionális hajápolási és az aktív kozmetikai portfóliójának márkái kínálnak különleges szépségápolási élményeket.

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét részt vehetünk a Viva Tech-en, ahol a L'Oréal a kiállítás 2016-os indulása óta minden évben jelentős kitelepüléssel készül. Mindig is merész lépéseket tettünk a szépségápolási technológiai fejlesztések úttörőjeként, és küldetésünknek tekintjük, hogy feltárjuk a jövő technológiáit és csatornáit a fogyasztók új generációjának bevonásához" – mondta Nicolas Hieronimus, a L'Oréal vezérigazgatója. „A L'Oréal vállalati célja - hogy megalkossuk a szépséget, amely előremozdítja a világot - a technológiát az átalakulás katalizátoraként használja az egész üzletágunkban."

 

 

A L'Oréal továbbra is alakítja a szépség jövőjét, és több mint egy évszázados iparági tapasztalatát felhasználva egyedülálló, több érzékszervet érintő szépségélményeket hoz létre. Miután a L'Oréal úttörő szerepet játszott a Web2-alapú bőrdiagnosztika, a távkonzultáció és a virtuális próba terén, most a Web3 szépségápolási élmény alapjait fekteti le, hogy a fogyasztók új generációját érje el. Az "on-chain beauty" azt jelenti, hogy a szépségápolási termékek fogyasztói és alkotói a kialakulóban lévő platformokon találkoznak majd, hogy részt vegyenek az új szépségápolási gazdasági környezetben.  

 

 

A Viva Tech-en a L'Oréal standjának látogatói megtapasztalhatják az online, offline és az „on-chain” szépségápolási fejlesztéseket, többek között:

Luxe-Tech illat 

• Az Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation egy olyan, a maga nemében első ízben alkalmazott, bolti élmény, amely egy multi-szenzoros, EEG-alapú headsetet használ, amely nyomon követi a fogyasztók különböző illatcsaládokra adott érzelmi reakcióit, és ezeket elemezve termékajánlásokat tesz. Az EMOTIV vezető neurotechnológiai vállalattal együttműködve létrehozott Scent-Sation segít az embereknek eligazodni az illatok világában, hogy beazonosíthassák és kiválaszthassák a számukra tökéletes illatot.

 

„On-Chain” szépség 

• A L'Oréal márkák a Web3-on fedezik fel az „on-chain” szépségápolási lehetőségeket, hogy elmélyítsék kapcsolatukat a közösségekkel, mindezt úgy, hogy egyedi szépségélményeket kínálnak, a gyűjtemények birtoklásától kezdve a feltörekvő alkotók támogatásáig:

      –  A NYX Professional Makeup a 3D szépségápolási alkotók következő generációját támogatja azzal a céllal, hogy a Web3-ban az alkotók első számú decentralizált kiadója legyen, újradefiniálva a szépséget a metaverzumban.

      –  Az Yves Saint Laurent Beauté 10 000 Golden Block NFT-t nyit meg, hogy élményeket és segédprogramokat oldhasson fel, például a DJ-k közösségi token dropjait a P00ls-on.

      –  A Mugler az ikonikus "Angel" illatának évfordulóját az első NFT-dömpinggel ünnepli, amely egy digitális művész által tervezett, 3D-s angyalokból álló kriptoművészeti kollekciót tartalmaz. 

 

• A L'Oréal a Web3 partnerek sokszínű ökoszisztémáját építi ki, amely magában foglalja a művészeket, közösségeket, technológiai platformokat, mint például az Arianee, és a People of Crypto kreatív labort, amely a sokszínűséget képviseli és támogatja a Web3-ban.

 

A jövő kereskedelme a Lancôme termékeivel

• A Lancôme újragondolja termékeivel és szolgáltatásaival a kereskedelem jövőjét, a fizikai, a digitális és a virtuális fogyasztói kapcsolódási pontokon keresztül.

      –  Az Absolue Dual-LED Youth Treatment egy új, üzletekben használt készülék, amely szabadalmaztatott LED-fényterápiát használ a bőr kezelésére és a finom vonalak és ráncok csökkentésére szolgáló luxusformula adagolására.  

      –  A Lancôme Shade Finder pontos alapozó árnyalat azonosítást biztosít, és akár 22 500 egyedi bőrárnyalatot is képes felismerni. Már több mint 30 országban érhető el az üzletekben és online is.

      –  A Lancôme Skin Screen bőrdiagnosztikát biztosít az üzletekben. Több mint 13 különböző klinikai tünetet pontoz és összesít, a több mint 15 000 képen képzett, legmodernebb AI algoritmusoknak köszönhetően.

 

Virtuális bőrgyógyászati tanácsadás

• A SkinCeuticals Pro 1:1 lehetőséget kínál a fogyasztóknak arra, hogy online bőrgyógyászati tanácsokat kapjanak egy professzionális esztétikai bőrgyógyásszal folytatott privát, személyes videokonferencián keresztül. Ez az ingyenes szolgáltatás felméri az ügyfél egyedi bőrápolási igényeit, és személyre szabott kezelési tervet javasol.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05