Magyarországon is elindul a Cartoon Network gyerekeket bátorító kampánya
A Cartoon Network az Amerikában már sikerrel futó Redraw Your World című kampányát nyáron kiterjeszti az európai, közel-keleti és afrikai régiókra, ezzel Magyarországra is – itthon Alkosd újra a világod címmel veszi kezdetét. A kampány a gyerekek egyediségét helyezi középpontba, arra bátorítva őket, hogy érezzék jól magukat a bőrükben.
Az élénk színeket felvonultató többplatformos kampány olyan gyerekeket mutat be, akik valami egyedi dologban jeleskednek, arra bátorítva társaikat, hogy hasonlóan bontakoztassák ki a bennük rejlő potenciált, hiszen minden gyerek egyedi képességekkel, készségekkel, személyiséggel bír, legyen az a művészet, a görkorcsolyázás, a karate, a bréktánc vagy akár egy focilabda egyensúlyozása fogmosás közben. Valamint a másság tiszteletére, elfogadására buzdít – minden tekintetben. A Cartoon Network közkedvelt szereplői, Gumball és Darwin, a Medvetesók és a Tini titánok pedig reagálnak az egyedi képességekkel bíró gyerekek videóira. A csatorna már régebben is indított hasonló, a másság tiszteletére intő kampányokat: a bullying, azaz a gyerekek közötti intrikáció visszaszorítására, a különböző családfélék, veleszületett, vagy szerzett hiányosságok elfogadására ’Aki ver, az nem haver’ címmel.
Monika Oomen, a márkakommunikációért és a franchise-ok irányításáért felelős EMEA-régiós igazgató azt mondta, „mindennap inspirálódunk a rajongóinkból és a Cartoon Network most arra bátorítja őket, hogy ünnepeljék önmagukat, a személyiségüket, kedvenc időtöltéseiket. Az Alkosd újra a világod kampányt azért indítottuk el, hogy a gyerekek jól érezzék magukat, és tudják, hogy mindenki számít, mindenkinek vannak jó tulajdonságai, izgalmas képességei. A Cartoon Network merész, vicces és befogadó stílusa a kampányban is visszaköszön.”
Kapcsolódó cikkek
- A klímaváltozás kérdése erőteljesen foglalkoztatja a gyerekeket
- A gyerekek ’jóságról’ alkotott nézeteit kutatta a Cartoon Network globálisan
- Ötödször indítja el ’Aki ver, az nem haver’ c. kampányát a Cartoon Network
- A UPC Directnél két hétig tart a gyereknap
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Új konzoljáték készült a Cartoon Network kultsorozatából
- Júliusban a Cartoon Network és a Boomerang csatornákat nyitotta ki a Telekom
- Több hónapos kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Boomerang és Cartoon Network színesíti a vakációt a Telekom TV előfizetőknek
- A Cartoon Network és a vadonatúj Ben 10-sorozat októberben és novemberben kódolatlanul látható a Telekomnál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.