Mostantól a Photon fotózza a Wolt étlapjait

forrás: Prím Online, 2022. december 3. 11:41

A fotósokat a megrendelőkkel összekötő magyar startup új kiemelt ügyfelekkel, a munkafolyamatok digitalizálását elősegítő új szolgáltatással, ráadásul Berlinben terjeszkedik tovább.

A Photon segítségével a megrendelők gyorsan és egyszerűen, mindössze néhány kattintással megkereshetik a számukra legmegfelelőbb fotós és videós szakembert, legyen szó rendezvény- vagy portréfotózásról, reklámfilmről vagy streamről. A platformon a fotós villámgyors kiválasztástól kezdve – a kényelmes bankkártyás fizetésen át – a projekt lezárásáig a teljes munkafolyamat végigkövethető.

 

A fotósok AirBnB”-jeként elhíresült Photon mostantól a népszerű ételrendelési platformon, a Wolton elérhető éttermek étlapjait fényképezi. „Mind a felhasználói élmény, mind a rendelésszám szempontjából kiemelten fontosak az ételfotók, hiszen az étlapon szereplő képek sokkal vonzóbbá teszik az étterem kínálatát a vásárlók számára” – mondja Sabjányi László, a Wolt Magyarország ügyvezető igazgatója. A Woltnál az éttermek csatlakozásának része, hogy kérhetnek étlapfotózást. Ez ugyan nem kötelező, de szinte minden étterem a friss képek készítése mellett dönt, az ügyfelek pedig így valóban aktuális eljárással és esztétikával készült ételek fotói alapján dönthetnek a választott fogásokról. Ezért is előnyös az új megállapodás mind a Wolt, mind az éttermek, és végeredményben az ételrendelő ügyfelek számára is.

 

A Wolt az éttermek étlapjainak fotózásához a Photon új platformját, a Photon Plust használja, amely újabb terhet vesz le az ügyfél válláról: gyorsan és egyszerűen megy a szerződéskötés, a fotózás megszervezése és végül a számlák kiállítása is. Az új szolgáltatást kifejezetten azoknak az ügyfeleknek fejlesztettek ki, akiknek gyakran van szükségük hasonló jellegű fotózásra vagy videózásra. Nemcsak étlapok lehetnek ilyenek: hasznos minden esetben, ahol bármilyen fizikai termék van, ott is sokszor lehet szükség friss fotókra akár a korábbival azonos beállításokkal. Ilyen lehet az ingatlanpiac is, egy lakás eladását vagy az Airbnb-k kiadását például nagyban segíthetik a jó fotók. 

 

„Ez az együttműködés izgalmas, mert a frissen fejlesztett platformunk tökéletesen passzol az ügyféligényekhez: fél év alatt egy teljesen automatizált online szolgáltatást dolgoztunk ki, ami már élesben működik, a Wolt már ebbe a rendszerbe csatlakozott be.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója. 

 

A Photon ügyfelei között van már online oktatási portál is, ahol folyamatosan portrékat kell készíteni az új oktatókról.

 

pexels.com

 

Megoldott a képek tárolása, nem kell vesződni az árajánlatokkal sem

 

Az új digitális platform nagy előnye, hogy Photon Pluson több hasonló jellegű megbízáshoz is elegendő egyszer megírni az alapinformációkat és a szükséges adatokat, onnantól ehhez igazítva szervezhetőek könnyedén újabb fotózások. Az ügyfelek különböző fotózásaikhoz, igényeikhez különböző csomagokat is létrehozhatnak, ezek is ismételhetők.

 

A Photon tapasztalatai szerint gyakori probléma, hogy a fotózás után a megrendelőknél elvesznek a fotók. A platform ezt is megoldja: minden egyes projekthez automatikusan generálódik egy mappa ügyfél tárhelyén, ami lehet Google Drive vagy One Drive is. Innentől itt elérhetőek maradnak a képek egészen azok tudatos törléséig.

 

Több megbízott fotós esetén is egyszerű a projektek menedzselése: a Photon automatizáltan dolgozik a háttérben, az ügyfeleknek nem kell minden fotóssal külön szerződést kötni, nem kell árajánlatot bekérni, a teljesítési igazolások egy kattintással létrehozhatók, a számlákhoz megrendelési szám rendelhető.  A fotósok szűrését és projektekhez rendelését a Photon végzi, a platformon csak időpontot és helyszínt kell szerveznie az ügyfélnek. Szükség esetén chatelhet is a projekten dolgozó fotósokkal.

 

„Az új fejlesztésnek köszönhetően ki lehet lépni abból az adminisztrációs spirálból, hogy mindent egyenként kelljen lepapírozni, levelezni és excelekben vezetni. Amikor minden papíron történik, a hibalehetőség is nagyobb, emiatt akár a megbízók, akár az alvállalkozók is kellemetlen helyzetbe kerülhetnek. Az új rendszer ennek esélyét minimálisra csökkenti. A fotósokkal való együttműködés lehet egyszerű is, és a Photonnal az is lesz: könnyítjük és átláthatóvá tesszük a folyamatokat.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.

 

„Azért választottuk a Photont, mert lendületes cégnek tartjuk, és abszolút hasonló ahhoz, ahogyan mi működünk: platform jellegű szolgáltatásként. Emellett a Photon Plus nagyon könnyen kezelhető, átlátható, mindent egy helyen tudunk kezelni” – mondja Pécsi György, a Wolt Magyarország étterem-fejlesztési menedzsere. Az együttműködés keretében a Photon nemcsak a Wolt budapesti éttermeit fotózza, rajtuk keresztül szervezik a vidéki fotózásokat is: a platform jelenleg Magyarországon több mint 30 településen van jelen.

 

A magyar startup már Berlinben is terjeszkedik

 

A Photon ‒ amely tavaly a Hiventurestől kapott 180 millió forintos finanszírozást ‒ nemcsak új platformjával terjeszkedik, kijelölt céljainak megfelelően külföldön is elindultak: első körben Berlinben, ahol egyelőre a rendezvényfotózásra fókuszálnak. „Startupos szempontból Berlin eléggé központi szereplő lett a Brexit után. Sokan azt mondják, hogy Berlin az új London, és ez valamilyen szinten meg is állja a helyét, mert tényleg nagyon sok tőkealap van, és mint a gomba, nőnek ki a startupok” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.

 

Kifejezetten olyan piacot kerestek, ahol tudnak városról városra terjeszkedni, és van házon belül nyelvtudásuk adott területre. Olyan országot, ami politikailag és gazdaságilag stabil, sok vállalattal és sok rendezvénnyel, mert az a legegyszerűbb belépési pontjuk. És az is szempont volt, hogy Magyarországról is könnyen elérhető legyen. Berlinben magyarokkal és német fotósokkal egyaránt dolgoznak, már megvannak az első ügyfeleik is: fotóztak az egyik legrégebbi technológiai kiállításon, az IFA-n, vagy éppen egy Alibaba-eseményen is. 

Kulcsszavak: Wolt Photon

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05