Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember
Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja el a hazai piacon hiánypótló, kifejezetten az e-kereskedelmi területen elhelyezkedni, vagy a területen magukat fejleszteni kívánók számára nyújtott gyakorlatorientált e-learning képzéseit.
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői, friss vállalkozásuk a tervek szerint 2023. első hónapjaiban debütáló, teljes egészében e-learning-alapú oktatási tevékenységén keresztül jól képzett munkaerőt biztosít majd a munkaerőhiánnyal küzdő e-kereskedelmi szektornak. Az akadémia képzései nem csupán az online kereskedelem iránt érdeklődők számára lesznek érdekesek, hanem a már e szektorban dolgozók számára is lehetőséget nyújtanak majd készségeik fejlesztésére a beosztottaktól kezdve akár a cégvezetőkig.
Jól ismert online szakember csatlakozik az akadémiához
Várkonyi Balázs 2022 végén csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia öt társalapítójához, akik közül mindenki azonos arányú részesedéssel bír a vállalatban. Várkonyi több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a magyar online kereskedelemben, hiszen 2001-ben, 21 éves korában társalapítója volt a később piacvezetővé vált Extreme Digitalnak, amely 2019-ben jelentette be fúzióját az eMAG-gal. Várkonyi Balázs vezetése alatt zajlott le a két vállalat fúziója, a cég igazgatótanácsának elnökeként jelenleg a régiós piacokon való bővülésért felel.
Az Ekereskedelmi Akadémiát a hazai online kereskedelem öt ismert szakértője alapította meg: Borovics József (inSPORTline.hu, CsomagPlusz.hu, Kuplio.hu), Csereklei Zoltán (Pelenka.hu), Schmidt Richárd (Alinda.hu),Tátrai Norbert (Alinda.hu), Zabari István (Lumenet.hu). Az akadémia ügyvezetője Léner Brigitta, aki több mint tíz éven át irányította a távoktatásra specializálódott ELO hazai leányvállalatát, így jelentős gyakorlati tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.
Hiánypótló képzéseket indítanak
Az Ekereskedelmi Akadémia tervezett képzései az internetes kereskedelem spektrumának jelentős részét lefedik majd az online kereskedő optimális cégstruktúrájától kezdve a pénzügyi ismeretekig, többek között a hazánkban még gyerekcipőben járó affiliate marketingben és az influencermarketingben rejlő lehetőségek kiaknázásának hatékony módjaival együtt.
Mivel a képzés teljes egészében e-learning alapokon folyik majd, a résztvevők kényelmesen, saját időbeosztásuk szerint haladhatnak a tananyagokkal. Az e-learning az Ekereskedelmi Akadémia esetében nem csupán előzetesen rögzített, videós tartalmakat takar, hanem teljesértékű learning management system (LMS) keretében folyik a képzés, ami így tudásellenőrzésre és vizsgázásra is lehetőséget ad.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Ez lesz a következő években a 4 legfontosabb soft skill
- Nemzetközi módszerekkel bővíti e-learning képzéseit a Vodafone Alapítvány
- A 2021-22-es tanévben is folytatódik a Siemens Mobility Kft. ösztöndíjprogramja
- Egyetemről a világpiacra
- Nem vettek fel egyetemre? – Ne keseredj el, inkább tanulj szakmát!
- Stratégiai megállapodást kötött a Corvinus és a PMI Budapest
- Online felkészítő tananyaghoz kapnak hozzáférést díjmentesen az érettségizők
- Oktatóvideós tanulás: új magyar e-learning oldal indul
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
4 éven belül átveszik a vezetést az elektromos járművek Európában
Az elektromos és plug-in hibrid autók értékesítése Európában már 2027-re meghaladja az összes többi motortípus forgalmát, amivel a kontinens beelőzi az Egyesült Államokat és Kínát is – derül ki az EY nemzetközi elemzéséből. A tanulmány szerint 2040-re a belső égésű motorral hajtott járművek aránya az összes eladás kevesebb mint 1 százalékára zsugorodik világszerte.
Évet értékelt a Binance: már 128 millióan használják a világ legnagyobb kriptotőzsdéjét
A kriptoszektor tavalyi, több platform számára válságos évében a piac legnagyobb cége, a Binance fejlődni tudott: jelentősen növelte ügyfelei számát, emelte többek között az innovációra és kiberbiztonságra szánt összeget, komoly segítséget nyújtott az ukrán humanitárius válság áldozatainak. Évértékelőjükben az iparág megújulását célzó stratégiájukról is közöltek fontos részleteket.
Megtorpanó IT iparág: vége a korlátlan növekedésnek?
Az elmúlt bő egy évtizedben a techcégeket a befektetők elsősorban növekedési potenciáljuk alapján értékelték, tekintet nélkül tényleges teljesítményükre. Most azonban megtorpant az iparág, és egyre gyorsulnak a leépítések az informatikában. Eyal Zucker, az Exadel budapesti irodájának vezetője szerint bizonyos szempontból új korszak kezdődik, amelynek során a növekedés hajszolása helyett a tényleges bevétel- és profittermelésre, valamint felhasználói elégedettségre kerül a hangsúly a tech-iparban. Ez a szemléletváltás szükséges és természetes folyamat, és bár sokaknak nehéz lesz, a szektor egésze jól jön ki belőle.
Magyarország első szuperszonikus kutatórakétáját bocsátották fel magyar diákok
Sikeresen startolt a BME Aerospace Team által – a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) főtámogatásával – megépített megépített 3 méter hosszú, szilárd hajtóanyagú, oktatási célú kutatórakéta, amely repülés közben két tudományos kísérletet végzett: egy élő csontsejtekkel végzett orvosbiológiai, valamit egy, a Föld mágnesességét mérő légkörfizikai kísérlet kapott helyet az eszközön. A felbocsátást január 26-án tartották meg.
Az AOC bemutatja a nagy teljesítményű P3 üzleti monitorcsaládot
A kijelzőspecialista AOC bejelenti a professzionális P3 termékcsaládot, amely hét új monitort tartalmaz három különböző méretben (a 24 hüvelyk/60,4 cm képátlójú 24P3CW, 24P3CV és 24P3QW modelleket, a 27 hüvelyk/68,6 cm képátlójú Q27P3CW, Q27P3CV és Q27P3QW modelleket, valamint a 34 hüvelyk/86,4 cm képátlójú ultraszéles CU34P3CV modellt).