Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon egy új, minimalista kialakítású készülékcsaládot, köztük egy mosógépet és egy szárítógépet mutat be. Az új termékcsalád formatervezés szempontjából visszanyúl egészen az alapokhoz, vagyis nélkülöz mindenfajta felesleges dizájnelemet az időtálló, minimalista esztétika érdekében. A különleges, tartós kialakítású termékek az LG fenntarthatóság iránti erős elkötelezettségét is tükrözik, mivel kívül-belül újrahasznosított anyagok felhasználásával készülnek, gyártásuk pedig kevesebb alkatrészt és energiafelhasználást igényel.
Az LG minimalista készülékei bármilyen dekorációhoz, színkombinációhoz vagy lakberendezési trendhez jól passzolnak. A termékcsalád szürkeárnyalatos színpalettája és a díszítőelemek hiánya modern, mégis klasszikus megjelenést kölcsönöz a termékeknek, így azok tökéletesen illeszkednek bármilyen környezetbe. Egyszerű formatervezésük mellett az LG készülékei elegánsan letisztult kezelőfelületeket kaptak, amelyek használatát könnyen megszokják majd a felhasználók.
Az LG célja tevékenysége minden területén csökkenteni a környezetre gyakorolt hatást, az új készülékeket éppen ezért a fenntarthatóság jegyében tervezte meg. A felhasznált alkatrészek és öntött elemek számának csökkentése révén az LG minimalista kialakítású termékeinek előállítása kevesebb időt, erőforrást és energiafelhasználást igényel. Az új termékcsalád minden egyes modelljének belső és külső alkatrészei, valamint csomagolása is újrahasznosítható anyagokból készül.
A hűtőszekrényt, mosógépet, szárítógépet, tűzhelyet és mosogatógépet tartalmazó új készülékpaletta része az LG innovatív, bővíthető termékcsaládjának. A bővíthetőség azt jelenti, hogy a felhasználók az LG ThinQ alkalmazásban található Upgrade Centerből új funkciókat tölthetnek le eszközeikre, így bővítve azok képességeit.
„Minimalista kialakítású készülékeink fenntarthatók, stílusosak és könnyen kezelhetők, ezáltal új értéket teremtenek a vásárlók számára” – mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Célunk, hogy a továbbiakban is olyan korszerű, gondosan megtervezett megoldásokat kínáljunk, amelyek alkalmazzák innovatív technológiáinkat, mégis tükrözik elkötelezettségünket a fenntarthatóság iránt.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
- Az LG a 2023-as CES-en fenntarthatósági és társadalmi vízióját is bemutatja
- Az LG vezérigazgatója a 2023-as CES kiállításon osztja meg a vállalat jövőjével kapcsolatos vízióját
- Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
- Az LG idén is bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági Indexbe
- Az LG bemutatja a világ első 240 Hz-es OLED paneljével szerelt UltraGear gaming monitorait
- Elsőként az LG készülékeire érkezik az RTL+ okostévé-alkalmazás
- Két monitor egy állványon
- Több tucatnyi elismerést kaptak az LG innovációi a CES 2023 bíráitól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Széchenyi-egyetem: még több szakmai kihívással tér vissza az Audi Development Camp
Még több szakmai kihívással érkezik 2023-ban az Audi Development Camp, a győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Hungaria nyári programja. Az angol nyelvű tábor projektalapú képzést biztosít hazai és nemzetközi hallgatók számára annak érdekében, hogy a motivált, szorgalmas és kihívásokat kereső diákokat megtanítsa arra, miként hozhatják ki a legtöbbet a karrierjükből.
A Kingston Technology vezeti a 2022-es rangsort a viszonteladói SSD-piacon
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. flash-memóriákat gyártó leányvállalata, a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy 2022-ben SSD-piaci részesedés szempontjából az első helyen végzett a viszonteladói szegmensben. Bár az előző évhez képest csökkent a kliens SSD-k iránti kereslet, a végfelhasználói piacon tapasztalt folyamatos árcsökkenés következtében kialakult rugalmasság és diverzifikáció fenntartotta az egészséges keresletet a Kingston kiváló minőségű SSD-megoldásai iránt. 2022-ben a Kingston az új NV2 kliens NVMe meghajtóval bővítette portfólióját, valamint konzol- és PC-gamerek számára ideális hűtőbordás modellel frissítette a díjnyertes Kingston FURY Renegade SSD-t.
Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook
30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Már toronymagasan előzik a zenei CD-k a bakelitlemezeket a Vaterán
Míg négy évvel ezelőtt a “bakelitek” voltak a legkelendőbb használt fizikai zenei kiadványok az online piactéren, a 2022-es számok a zenei CD-k előretörését mutatják, mára toronymagasan ez a legnépszerűbb zenei formátum a Vaterán. Mindez teljesen ellentétes a globális trendekkel, amelyek épp a CD hanyatlását, és a vinyles kiadványok forgalmának növekedését mutatják. A Vaterán 2019-hez képest 60 százalékkal, 2021-hez képest pedig durván hatezerrel több, mintegy 36 ezer zenei CD-vel kapcsolatos tranzakció valósult meg, vinylből viszont 42 százalékkal kevesebb.