A vállalkozói szféra nagyágyúi gyűlnek össze a Lurdy-házban

forrás: Prím Online, 2023. május 18. 20:33

Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Jakupcsek Gabriella kommunikációs szakember és Varga András, a Httpool by Aleph-tól (Meta magyarországi hivatalos értékesítői partnere), is előadást tart majd május 25-én a Lurdy-házban, a Maximum Web és Marketing Konferencián. Hegedűs Anett, az esemény főszervezője közölte, a programot úgy állították össze, hogy a jelenlévő cégvezetők egyetlen nap alatt elég inspirációt gyűjthessenek egész évre úgy, hogy közben a jövőnket meghatározó új technológiákról és irányzatokról is értesülhessenek a leghitelesebb szakértőktől.

Minden várakozást felülmúl az érdeklődés a vállalkozói szféra egyik legfontosabb rendezvényére, melyen legkevesebb négyszáz cégvezető vesz majd részt a felsővezetői körből, és ahol egy nap alatt számtalan olyan információ hangzik majd el, mellyel a válsághelyzet után még nagyobb lépésekben lesznek képesek a cégek a fejlődésre az online térben.

 

Hegedűs Anett főszervező elmondta, a tervezéskor nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy csak olyan hiteles előadókat hívjanak meg a rendezvényre, akiket Magyarországon senkinek nem kell bemutatni, és akiknek az előadásaira nemcsak rekord gyorsan fogynak el a helyek, hanem képesek valódi tudást és tapasztalatot átadni a hallgatóságnak.

 

„Örömmel fogadta el a felkérésünket Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, hazánk egyik legsikeresebb vállalkozója és Jakupcsek Gabriella is, aki kiemelkedő munkásságával mindenkor érvényes értékeket közvetít motivációs előadásain. Színpadra áll mellettük a marketingkommunikáció területén 20 év tapasztalattal rendelkező Mérő Ádám, a The Coca-Cola Compay Consumer & Shopper Connection európai osztályának igazgatója, valamint Varga András, a Httpool by Aleph Meta Client Partenere is.”

 

 

Május 25-én, a Lurdy-házban jelen lesznek az eseményen a marketingszakma nagyjai is, köztük Berta Gergő, a rendezvény ötletgazdája és tulajdonosa, valamint Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője, a Kisvállalati Marketing Biblia c. üzleti bestseller szerzője egyaránt.

 

Gyakorlati tudás első kézből

 

Hegedűs Anett úgy folytatta, az inspirációs, tapasztalatokra és gyakorlatra épülő előadások mellett összeszedték azokat a legjelentősebb szolgáltatókat, akikkel mindenképpen érdemes beszélgetni, hiszen olyan extra, akár személyre szabott kedvezményekre tehetnek szert a résztvevők, amiket máskor nem kaphatnának meg.

 

„A Maximum Web és Marketing Konferencia kivételes lehetőséget nyújt a cégvezetők számára, hogy az ország legjobb szakembereitől, első kézből szerezzenek olyan gyakorlati tudást, amellyel pontosan tudják majd, hogy mit kell ahhoz tenni, hogy a következő években olyan szintű növekedést érjenek el, mint korábban soha. Az eseményen való részvétellel bárki nagy versenyelőnyre tehet szert, amit a konkurencia még jövőre sem fog tudni ledolgozni” – mutatott rá.

 

Az egyedülálló rendezvényre korlátozott számban még elérhetők a jegyek, melynek árából a kapott csomaggal olyan lendületet vehetnek a résztvevők, mellyel terveiket könnyebben meg tudják valósítani a cégükben, így akár több ezerszeresen nyerhetik vissza annak az árát. Ráadásul a jegyvásárlók között pedig egy kétszemélyes négy csillagos wellness-hétvégét sorsolnak ki.

 

A Maximum Web és Marketing Konferencia részletes programja ide kattintva érhető el.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09