Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
Ezer évvel ezelőtt kevesen tudták volna megjósolni, hogy mégis milyen lesz a divat világa a kétezres évek elején. A mesterséges intelligencia egyértelműen a korunk technológia vívmánya és mivel már szinte mindenki számára elérhető kattintásra van, a Fess.hu férfimagazin megkérdezte a fejlett alapokon alapuló mesterséges intelligenciát mi a véleménye a távoli jövő férfi divatjáról.
A válasza igen meglepő, de őszintén szólva nem megdöbbentő, ahhoz képest amit napjainkban láthatunk a kifutók világában. Az egyre extravagánsabb és olykor divatpukkasztó férfi divat trendek ezer év múlva letisztult és egyszerű divattá alakulnak át. Legalább is a mesterséges intelligencia szerint.
Persze a feszes nadrágok akkor sem hiányozhatnak a divatos repertoárból, csakúgy mint a 2023-as férfi divat trendek világából, de ettől függetlenül, várhatóan egy teljesen új és érdekes irányzat alakul ki a férfi divat területén is.
A mesterséges intelligencia által kreált képeken látható megemelt vállak és a karvédők eléggé furcsa trend, de mindezeknek lehet némi funkcionalitásuk is – például a karvédőbe épített okostelefonok vagy a vállvédőbe rejtett klíma – azonban a hosszú köpeny-szerű kabátok kifejezetten jól néznek ki még a mai időkben is.
Mit gondol a „gép” a 3023-as férfi divatról?
„Jóslataim szerint a 3023-as év férfi divatja a kényelemről fog szólni. Az athleisure felemelkedése már jól dokumentált, éppen ezért személyes véleményem szerint ez nem fog egyhamar sehová sem tűnni. Azt jósolom, hogy nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni a kényelemre és a praktikumra, és egy kicsit kevesebbet a stílusra és a formalitásra.” – közölte a mesterséges intelligencia.
Az athleisure a sportos ruházat hibrid stílusa, amelyet jellemzően hétköznapi viseletként hordanak.
„A férfi divat 3023-ban szintén befogadóbb és sokszínűbb lesz. Az elmúlt években sok előrelépés történt az egyenlőség felé, de úgy gondolom, hogy még hosszú út áll előttünk. A divatipar hagyományosan nagyon exkluzív, de a változás már a láthatáron van.” – folytatta.
„Szerintem a divat még sokszínűbb lesz. A hangsúly az egyéniségen és a személyes kifejezésmódon lesz, szemben a trendek követésével. El tudom képzelni, hogy a jövőben az emberek azt viselnek majd, amit csak akarnak, anélkül, hogy aggódnának amiatt, hogy mi a "menő", vagy hogy mások mit gondolnak róluk. Szerintem az embereket jobban fogja érdekelni, hogyan néznek ki, de ez nem lesz annyira felszínes. Még mindig lesznek trendek, de a hangsúly az egyéni stíluson lesz, és nem a legújabb trendek követésén.”
Mindent összevetve igencsak izgalmas a mesterséges intelligencia jóslata arról, hogy milyen lesz a férfi divat 3023-ban. Az egyszerűbb és kényelmesebb stílusok előtérbe kerülnek, a felszínes trendekkel szemben. Az egyenlőség is előtérbe kerül és az emberek kifejezik majd magukat a ruházatukon keresztül.
Forrás: fess.hu
Kapcsolódó cikkek
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
- Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együtt alkot különleges digitális világot az Emirates és az AWS
Az Emirates légitársaság az Amazon Web Services-zel (AWS) együtt indul el egy jövőbemutató, magával ragadó digitális utazásra, hogy az iparágban elsők között teljesen átalakítsa a munkavállalói élményt.
Magyar cég a leginnovatívabbak között Európában
Akár negyedére rövidíti az ipari gépészeti központok, légtechnikai rendszerek és más összetett épületgépészeti megoldások kivitelezési idejét és gyakorlatilag nullára csökkenti az anyagveszteséget egy nemzetközi díjjal elismert magyar technológia. Az Európa tíz leginnovatívabb építőipari cége közé beválasztott GLT Delta az épületszkennelés, a négydimenziós tervezés és az előregyártás kombinálásával vált pécsi családi vállalkozásból európai referenciákkal rendelkező céggé.
A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán számítottak elterjedtnek, azonban ma már elképzelhetetlen nélkülük a gumiabroncspiac: az autósok egyre nagyobb számban használják ezt a típust személyautók és SUV-k esetén egyaránt. A többszörösen díjnyertes elődmodell továbbfejlesztésével a Continental AllSeasonContact 2 néven eddigi legjobb egész évben használható abroncsát vezeti be a piacra, amely minden időjárási helyzetben kiváló vezethetőséget biztosít.
Indul a nyár, felpörög a taxipiac is
Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest Park kerül az első helyre.
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára válik elérhetővé a marketing – állítja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója.