Idén is egyedi Black Fridayt tart a Vatera
A november 17-19 között zajló Vatera Black Fridayen csak a 90 százalékos, vagy e feletti értékelésű eladók kínálhatnak termékeket 10-70 százalékos engedménnyel. A piactér fekete pénteke azért rendkívül egyedi, mert az újak mellett számos másodpiaci termék, műkincs vagy olyan gyűjtői termék is elérhető, amelyet a webáruházak “hagyományos” fekete péntekein lehetetlen beszerezni.
A 2023. november 17-től 19-ig tartó Vatera Black Friday előkészületei keretében a nemrég magyar tulajdonoshoz került piactér ingyenes feltöltési lehetőséggel, illetve a termékeikre kedvezményt állító eladók számára szervezett nyereményjátékkal ösztönözte eladóit arra, hogy éljenek a fekete pénteki kampány által generált extra figyelemmel, és akciózzák le minél több terméküket.
Egyedi termékek Black Fridaye
A nemrég magyar tulajdonba került piactér fekete pénteki kampánya azért egyedi minden évben, mert új és másodpiaci termékek egyaránt elérhetők rajta: így például nemcsak akciós mosógépet vagy tévét, hanem ritkaságnak számító, újonnan már nem is kapható, így garantáltan egyedi karácsonyi ajándéknak való régi LEGO-készletet, bakelitlemezt, eredeti vintage karórát, könyvet vagy DVD-t is találhatnak a vásárlók.
A stílusos helyett inkább praktikusabb javakra vágyók akár elérhető árú használt számítógépet, okostelefont, de akár hurkatöltőt is kereshetnek a Vaterán, de akár akciós árú festmények, műalkotások közt is böngészhetnek a piactéren.
Transzparens Black Friday új és másodpiaci termékekre
Az akciós kínálat színvonalának magasan tartása érdekében a Vatera fekete péntekén csak olyan eladók hirdethetnek fekete pénteki akciót, akiknek a pozitív értékeléseinek aránya 90 százalékos vagy e feletti. Kizárólag olyan termékekre lehet 10-70 százalékos kedvezményt beállítani, amely Magyarország területén található, legalább 14 napja feltöltötték a Vaterára, és legalább 1000 forintot ér.
Utóbbira azért van szükség, hogy a Black Friday aloldalon valóban érdekes és tényleg akciós ajánlatok jelenjenek meg. Az akciós ár mellett feltüntetett kedvezmény megállapításához a Vatera az adott cikk előző 30 napban alkalmazott árát veszi alapul.
A Vatera négyszintű biztonsági rendszere egyaránt védi az eladókat és a vásárlókat a csalóktól, így a piactér Black Friday-én gyakorlatilag ugyanolyan biztonságos vásárolni, mint egy online áruházban. Ez már csak azért is így van, mert csupán a platformon megvalósult tranzakciók ötödét adják át személyesen, az eladott cikkek négyötöde futárral vagy csomagautomatán keresztül jut el új tulajdonosához.
Kapcsolódó cikkek
- A felújított okostelefonok új piactere fontos mérföldkőhöz érkezett
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- TV vagy projektor: mit válasszunk a Black Friday-en?
- Tegnapra kérem! Egyre türelmetlenebbek az online vásárlók
- Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
- A Z generáció kedvenc mobiljaival készül a Black Fridayre a Rejoy.hu
- Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat
- Hivatalosan is megnyitja a Black Friday szezont a MediaMarkt
- A Netflix nyugdíjazta a DVD-t, a Vaterán viszont egyre népszerűbb a formátum
- A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatékony átalakulás: a K&H IT gyorsítja a fejlesztéseket
Az utóbbi években a K&H IT részlege jelentős előrelépéseket tett a fejlesztési területen, melyet a digitális átállás és a növekvő fejlesztési igények katalizáltak. Az ágazatban tapasztalható versenyhelyzet és az ügyféligények folyamatos változása kihívások elé állította a bankot, amelyre hatékony és gyors válaszok kellettek.
Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek
Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt – akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon – és tetszőleges árakon vásárolhatunk.