24 órán belül rendezték az első e-kárbejelentést

forrás: Prím Online, 2019. január 11. 09:55

A héten debütált a Mabisz új, E-kárbejelentő applikációja, így az autósok már egy egyszerű mobil alkalmazás segítségével is intézhetik a kötelező gépjármű felelősség biztosítási (kgfb) károk bejelentését. 

A Groupama Biztosító külön kárrendezési folyamatot alakított ki annak érdekében, hogy az E-kárbejelentőkön keresztül érkező kárbejelentéseket a lehető legrövidebb időn belül tudja rendezni. A rendszer működése sikeresen indult, hiszen az első e-kárbejelentését 24 órán belül már rendezte is a biztosítótársaság.

 

A Groupama Biztosító kiemelt célja, hogy ügyfelei kárait a lehető legrövidebb idő alatt, és – amennyiben lehetséges – szakértői szemle nélkül rendezze. Ehhez a legújabb technikai innovációk, mint például a Groupama Biztosítónál is hamarosan bevezetésre kerülő videós kárrendezés is segítséget nyújtanak, de a Mabisz által most bevezetett E-kárbejelentője is ezt a célt szolgálja. 

 

A társaság külön folyamatokat alakított ki a mobiltelefonos applikáción keresztül érkező kárbejelentések ügyintézésére, annak érdekében, hogy ügyfelei maximálisan kihasználhassák az új kárbejelentési lehetőség előnyeit. A Groupama Biztosító úgy alakította ki folyamatait, hogy a kék-sárga applikációt használó ügyfelekkel pár órán belül felvegye a kapcsolatot, majd a lehető legrövidebb időn belül megkapják a kártérítés összegét is.

 

Az első napok sikeresnek bizonyultak, hiszen az első, E-kárbejelentőn keresztül érkezett kárbejelentését 24 órán belül tudta rendezni a Groupama Biztosító: a kárt tegnap délután jelentették be az új mobil applikáció segítségével, ami szinte azonnal meg is érkezett a biztosítótársasághoz, így a mai napon megtörténhetett a kárösszeg kifizetése. A parkolás közben történt kárról több fotót is feltöltött a károsult, mely alapján nagyon gyorsan lehetett rendezni az ügyet, nem volt szükség külön szakértői szemlére.

 

A Groupama Biztosító bízik abban, hogy a digitális kárbejelentő használata minél gyorsabban elterjed az ügyfelek körében, akik így a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban intézhetik esetleges kötelező gépjármű felelősség biztosítási kárukat.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50