Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. április 29. 20:55
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
A neves külföldi szakújságírókból álló zsűri döntése alapján a Kirowski bizonyult a kategória abszolút befutójának. A győztes a Renault Mégane Monaco "Real time" című reklámeszköze lett. A második helyezést az Axelero ADSL-kampánya számára készített "Striptease" elnevezésű alkotás érdemelte ki, melyben a hetvenes évek kultikus játéka, a "vetkőzős" toll online verziója, illetve a benne pózoló, lengén öltözött playmate játszotta a főszerepet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás