Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. április 29. 20:55
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
A neves külföldi szakújságírókból álló zsűri döntése alapján a Kirowski bizonyult a kategória abszolút befutójának. A győztes a Renault Mégane Monaco "Real time" című reklámeszköze lett. A második helyezést az Axelero ADSL-kampánya számára készített "Striptease" elnevezésű alkotás érdemelte ki, melyben a hetvenes évek kultikus játéka, a "vetkőzős" toll online verziója, illetve a benne pózoló, lengén öltözött playmate játszotta a főszerepet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás