Első és második díjat nyert a Kreatív Reklámversenyen a Kirowski

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. április 29. 20:55
A Kirowski nyerte a Kreatív marketingkommunikációs szaklap idén először megrendezett reklámfesztiváljának első és második díját a Fogyasztói Internet kategóriában.
A neves külföldi szakújságírókból álló zsűri döntése alapján a Kirowski bizonyult a kategória abszolút befutójának. A győztes a Renault Mégane Monaco "Real time" című reklámeszköze lett. A második helyezést az Axelero ADSL-kampánya számára készített "Striptease" elnevezésű alkotás érdemelte ki, melyben a hetvenes évek kultikus játéka, a "vetkőzős" toll online verziója, illetve a benne pózoló, lengén öltözött playmate játszotta a főszerepet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09