IT-BUSINESS: b2b heti háttérmagazin indul
Kovács Attila, 2003. február 4. 17:09
A Vogel Burda Communications Kft. gondozásában, IT-BUSINESS néven február 5-én új, a b2b üzleti világnak szóló heti háttérmagazin indul útjára az informatika, hírközlés területén.
A 36 oldalas, A4-es formátumnál valamivel kisebb kiadvány minősített címlistás terjesztéssel 8 ezer példányban (ebből 7 ezer a vállalati IT vezetőköz, ezer pedig az infokommunikációs ipar cégeihez kerül) jut el az előfizetőkhöz, az 50 főnél nagyobb cégekre, vállalatokra koncentrálva, aktuális és háttér-információkon keresztül mutatva meg az üzleti megoldások előnyeit - jelentette ki a lapot február 4-én bemutató sajtótájékoztatón Carsten Gerlach, a kiadó ügyvezető igazgatója. A 11 tagú csapat által készülő lap főszerkesztője Sziebig Andrea, szakmai szerkesztői Zimányi Katalin, Mártonffy Attila, Mallász Judit, Schopp Attila és Varga János. Négy fő részből, azokon belül különböző rovatokból áll a hetilap a következő felosztásban: Hírháttér (külön rovatai: vélemény, cégvilág, megkérdeztük), Címlapon, Business (távközlés, internet), Technológia (menedzservilág, menedzserdivat).
A lapban időről-időre tematikus mellékletek is lesznek. Az IT-BUSINESS laponkénti ára 496 forint, az 1/1 színes hirdetés 580 ezer forintba kerül. A kiadó 2003-ra nullszaldót tervez, amelynek eléréséhez hetente 6-7 oldal hirdetésre van szükség - jelentette ki Gerlach, aki a lapot pozícionálja, hogy az a Figyelő-HVG-Számítástechnika "háromszög közepén" helyezkedik el. További információ a ma indult portálon található: www.it-business.hu
Kapcsolódó cikkek
- Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n
- Áramkereskedelem az interneten - eddig heten csatlakoztak
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Már 1,6 millió dollárt fizetnének az eBay-en Bridgeville városkáért
- A Krogernél már ujjlenyomattal is lehet fizetni
- Jogtalanul használták fel a GameStar magazin előfizetőinek címlistáját
- Meghalnak az informatikai lapok?
- Európai szintű mobiltelefonos, internetes fizetési szolgáltatási projekt
- A fiatalok már nem vásárolhatnak az AOL-en keresztül
- i90.hu új generációs b2c és c2c e-piac indul Magyarországon