Stop free content?
Az internetes média helyes alkalmazása kapcsán az előadó kitért rá, hogy az internet plusz marketinglehetőségeket ad a médiumok kezébe. Nem kell, hogy az internetes tartalomszolgáltatás a nyomtatott lapok olvasottsága rovására menjen - húzta alá Papp Béla, aki szerint ez akkor lehetséges, ha az online média nem csak a nyomtatott lapok tartalmait emeli át. Az online sajtó adhat ugyan egy kis ajánlót a nyomtatott lapok tartalmával kapcsolatosan, de tegyen közzé minél több saját tartalmat is. Az előadó jelezte: ha egy oldalt fizetőssé kívánnak alakítani, mindenképpen figyelembe kell venni, hogy a fizetős tartalomért cserébe többet is kell nyújtani a látogatóknak. Ezzel kapcsolatosan kihívást jelent a biztonságos fizetés megoldása. Ennek kapcsán együttműködésre lenne szükség a kiadók, a bankok és a telcomcégek között.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Fogyasztó bemérve!
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...