Csökkentette eredmény-előrejelzését a francia Thomson
A konszern a működési eredménykulcsának ez évi előrejelzését egy százalékponttal 6,5 százalékra mérsékelte. A kulcs 7 százalékos volt tavaly. A Thomson az idei kulcs csökkentésével egyidőben megerősítette a 2004-re vonatkozó 8-9 százalékos előrejelzését.
Az átszervezés 90 millió eurós költséggel jár, amelynek kétharmada a forgóeszközöket terheli majd, míg egyharmada vagyonleírásként jelentkezik.
A Thomson alkatrészgyártó tevékenységi köre 70-80 millió euró veszteséggel számol az idei évre vonatkozóan, és ennek nagyobbik hányada az első félévre jut majd. 2002-ben a működési eredmény 84 millió euró volt.
A bejelentést után több mint 10 11,7 százalékkal esett a Thomson részvényének árfolyama Párizsban. A BNP francia bankház befektetési tanácsadói átlagon felüliről semlegessé fokozták vissza a részvényre tett portfoliósúlyozási ajánlásukat. Az alacsonyabb működési eredmény kulcs alapján külső elemzők a korábbi 670 millió eurós működési eredmény helyett 550 millió euróra számítanak.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.