Elektronikus hasonmásújság a Népszavától

A Népszava hagyományos - nyomdai és internetes - kiadásai mellett megjelenő újabb változat ötvözi a tradicionális lapok tartalmi és formai gazdagságát a világháló nyújtotta hozzáférési komforttal. A Népszava Expressz előfizetői jóformán hamarabb kapják kézhez a lapot, minthogy az kijönne a nyomdából. Az új termék bevezetését az indokolta, hogy a tapasztalatok szerint sokan különböző terjesztési nehézségek miatt mondanak le a minőségi napilapok vásárlásáról, előfizetéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Adatvédelem: Kupleráj a kémfészekben?
- Kárpátalja a világhálón
- Megöli a tévét az online video?
- Sajtóhirdetés-szolgálatot indít a Google
- Médiavásárlásra szakosodott online piactér jött létre
- A Blogter után itt a Linkter
- Lokális hírkereső a Yahoo-tól
- Graffiti.hu: on-line ifjĂşsĂĄgi magazin indult
Ahol jelen és jövő találkozik
Októberben második alkalommal szervezi meg a hazai járműipar egyik kiemelkedő eseményét, a TECHTOGETHER+-t az autopro.hu csapata, ahol jelen és jövő találkozik. A rendezvény keretében megtartott járműipari konferencián hazánk meghatározó iparvállalatainak top menedzserei adnak elő, az innovatív ipari trendekre fókuszáló szakmai találkozón pedig az itthon tevékenykedő kulcsszereplőkkel találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény harmadik pillérjeként hazánk legtehetségesebb egyetemistái mérik össze tudásukat a mérnökhallgatói verseny keretében.
A Széchenyi István Egyetem debütált a Times Higher Education világranglistáján is
Története során először került fel az egyik legnagyobb presztízsű világranglistára a győri Széchenyi István Egyetem, ami azt jelenti, hogy a világ egyetemeinek legjobb öt százalékába tartozik. Az eredmény óriási siker, a Times Higher Education rangsorának készítői ugyanis a felsőoktatási intézmények tudományos teljesítményét a legszigorúbb sztenderdek alapján mérik.
E-kereskedelmi útmutató: Hogyan növelhetjük a konverziót és az eladásokat az üzenetküldő alkalmazásokkal?
Bár az üzenetküldést általában hétköznapi, kötetlen beszélgetésekhez társítják, mára a marketing és a kereskedelem szempontjából is nagyszerű csatornává vált.
Tiltólistás időrabló vagy egyre inkább hasznos edukációs eszköz a platform?
A TikTok népszerűsége az oldal 2017-es indulása óta töretlen. Egy friss felmérés szerint a 4 és 18 év közötti gyerekek naponta átlagosan 91 percet töltenek el rajta. A tiktokozó diákok több, mint 60%-a szerint a rövid videók segítenek a tanulásban és a házi feladat elkészítésében is, tehát edukációs céllal is pörgetik a feed-et, nem csak a szórakozás miatt.
Új típusú uniós digitális jelentés
Bár Magyarország nagyot lépett előre az 5G lefedettséget és a digitális közszolgáltatások elérhetőségét tekintve, és uniós átlag felett teljesít a gigabites otthoni internetkapcsolatok lefedettsége vagy éppen az egészségügyi adatok online hozzáférhetősége terén, továbbra is jelentős lemaradással küzd számos olyan területen – a társadalom digitális készségei, vállalkozások és főként a kisvállalkozások digitális felkészültsége kérdésében –, amelyek elengedhetetlenek egy versenyképes gazdaság működéséhez.