Egyre népszerűbb az e-mail, mint üzleti kommunikációs eszköz
A világhálón a keresőszolgáltatások új üzleti lehetőségeket teremtettek, így fontos lehet a felhasználók keresési szokásainak ismerete is. A magyar felhasználók legnagyobb része (47%) a Google keresőjét hívja segítségül, 25%-uk a Startlapot, a többiek pedig a Vizsla, Altavista, Yahoo!, Heuréka, Astalavista vagy a Góliát keresőt tölti be. Habár majdnem háromnegyedük azt állítja, hogy az első 10 találat közül nagy valószínűséggel megtalálja az oldalt, a speciálisabb keresési módszereket - szűkítéseket vagy relációs jeleket - egyelőre csak a felhasználók negyede használja fel.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Kijött az új Windows Live Hotmail
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- Az e-mail-függőség veszélyesebb a marihuána-fogyasztásnál?
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: