Aktív Menedzsment Rendszer: a vállalatirányítási eszközök új generációja
A vállalatirányítási rendszerek új generációját képviseli
a Commit Kft. WinDirect rendszere, amely igazi eszköz az irányítói
munka támogatására és vezetők, felelős munkatársak képessé tétele a problémamegelőző
magatartás folytatására. A WinDirect képes egyes vezetői feladatok átvállalására,
ami persze nem a felelősség és a kreatív gondolkodás átvételét jelenti.
Miről van szó? A WinDirect valóban aktívan végez el bizonyos
olyan feladatokat, amelyek ma még legtöbb helyen ember által kerülnek végrehajtásra.
Ez a rendszer ugyanis előre számol, ellenőriz bármely olyan eseményt vagy
folyamatot, amely algoritmizálható vagy tényszerűen leírható. A WinDirectben
olyan eszközök állnak rendelkezésre, amelyekkel ezek a mechanizmusok cégenként
eltérő, a sajátosságokhoz igazodó módon kialakíthatóak. Az ÁFA fizetnivalók
előrejelzése, a következő időszak kintlévőségének előre számolása, egyes
partnerekhez rendelt plusz ellenőrzési funkciók, illetve bizonyos előre
beállított események, az ezekhez rendelt tetszőleges kidolgozott automatikus
interakciók a vezetői cselekvés igen fontos elemeit tudják átalakítani. A
rendszer képes tranzakciókat elindítani vagy letiltani, üzeneteket,
figyelmeztetéseket küldeni az illetékesek email címére vagy éppen
mobiltelefonjára, vagy a WinDirect kliensre.
Így a WinDirect jóval több, mint szokásos módon egy funkció-együttes szimpla megvalósítása, hanem képes az automatizálható feladatokat elvégezni a vezetők és az érdemi munkatársak helyett.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával