SAP: Ünnepélyes tanúsítványátadás a MOL Rt.-nél

forrás Prim Online, 2004. április 22. 21:01
A mai napon ünnepélyes keretek között vette át Mosonyi György, a MOL Rt.vezérigazgatója Vahl Tamástól, az SAP Hungary Kft. ügyvezető igazgatójától a MOL SAP Kompetencia Központjának (MOL Customer Competence Center) hivatalos tanúsításáról szóló minőségi tanúsítványt. Ezzel a két cég közötti együttműködés újabb mérföldkőhöz érkezett.

A MOL már megalakulása után nem sokkal az SAP megoldásainak bevezetése mellett döntött, s a két cég immár több mint tíz éves sikeres együttműködése is hozzájárul ahhoz, hogy a MOL a stratégiájában meghirdetett célokat elérje. A MOL működése során, valamint pozíciói és üzleti eredményei további javításához a legkorszerűbb informatikával támogatott vállalatirányítási rendszert, az SAP megoldásait alkalmazza.

Az SAP minden nagy ügyfele számára előírja, hogy hozza létre a saját kompetencia központját, hogy a rendszer működése során felmerülő problémákat házon belül is meg lehessen oldani. A Kompetencia Központban összpontosul mindaz a szakértelem, ami az SAP rendszereinek telepítése és a használat során felhalmozódott.

A szervezet teljesítménye, a munkatársak szakmai felkészültsége példamutató, a szükséges erőforrások rendelkezésre állnak ahhoz, hogy magas szinvonalú szolgáltatások révén fedjék le a MOL belső igényeit és kezeljék a belső változásokat. Az SAP ezzel elismeri, hogy a hibakeresési, javítási és fejlesztési munkából partnere bizonyos részt magára vállalt. A CCC-ken keresztül az SAP a termékek újabb verzióinak kidolgozásához is számos információt tud összegyűjteni, ami a későbbi sikeres bevezetések alapja lehet.

A CCC felállításának befejező, de igen fontos eleme a tanúsítás, azaz annak a vizsgának a lefolytatása, amely bizonyítja, hogy a kompetencia központ megfelel az SAP előírásainak. Ez a folyamat az állapot megítélését lehetővé tévő dokumentumok vizsgálatával kezdődik, majd következik az úgynevezett "megfelelőségeket" ellenőrző audit.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Merre tart a Machine to Machine (M2M) technológia?

2001-ben a GPRS technológia nyitotta meg a kaput a gépek közötti kommunikáció, azaz az M2M megoldások értelmes alkalmazása előtt. Mára milliós nagyságrendben kommunikálnak gépek egymás között a magyarországi mobilhálózatokon. Az M2M megoldásokra mind üzleti mind lakossági oldalon erősödik az igény, az ötödik generációs (5G) mobilhálózatok pedig a 2001-es induláshoz hasonló mérföldkövet jelenthetnek az M2M megoldások elterjedésében. A felhasználási trendeket a nagy gyártók – mint például a Google vagy az Amazon – platformjaival való kompatibilitás határozhatja meg.

2019. október 23. 09:11

Cél a káros digitális tartalmak csökkentése

A mai napon ünnepélyes keretek között együttműködési megállapodást kötött a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), a Belügyminisztérium és az Országos Rendőr-főkapitányság.

2019. október 22. 18:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37
online sportfogadás