A Sprint vállalati üzleti intelligencia szabvánnyá tette a Microstrategyt

forrás Prim Online, 2004. május 8. 10:06
A Sprint távközlési óriásvállalat a Microstrategy Report Services segítségével jelentősen kibővítette a platform használatát a vállalaton belül, és üzleti intelligencia területen vállalati szabvánnyá tette a Microstrategyt.
A Sprint Microstrategy alkalmazása rendkívül kiterjedt, hisz 27 - többnyire kritikus - alkalmazást ölel fel, melyeket több mint 16 000 dolgozó használ. A vállalat olyan területeken használja a Microstartegyt, mint a hívásadat-, marketing- és webforgalom-elemzések, illetve pénzügyi teljesítmény értékelések.
"“A Microstrategy kivételes rendelkezésre állása és korszerűsége flexibilitást és megbízhatóságot ígér, mely segíti az ügyfél-központúsága alapján piacvezető Sprintet pozíciójának megszilárdításában" - nyilatkozta John Bentley, a Sprint rendszerfejlesztési igazgatója.

"A vállalat a Microstrategy Report Services által még további előnyöket élvezhet, hisz ez az alkalmazás egyesíti a legjobb elemző és riportkészítési lehetőségeket, így integrált technológiát nyújt a felhasználók számára elemzési és reporting igényeik kielégítésére" - nyilatkozta Sanju Bansal, a Microstrategy COO-ja.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyszerűbbé válik a magyar cégek számára Angliába utalni

A Brexit után a magyar vállalatoknak is nehezebb lett az Egyesült Királysággal történő kereskedelem nem csupán logisztikai, hanem pénzügyi szempontból is. Pedig az EU-ból való kilépés ellenére jelentősen élénkült a két ország közötti gazdasági kapcsolat, ahogy megnőtt a pénzügyi átutalások volumene is. 2021-re 3,61 milliárd fontra nőtt a hazai cégek exportja, és 1,52 milliárd fontra nőtt a szigetországból érkező import volumene. 

2022. július 1. 12:34

A Brancs tőkegyűjtő portál első nagy dobásai

Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek: egy nemzetközi kiugrás előtt álló magyar találmány, amely újrahasznosított PET palackokból készít nyomtatószálat, és az első hazai felnőtt szörp, amely az áfonyás íz mellé alkoholos “cselt” is bevet.

2022. június 30. 21:25

A játékipar és a VR hajtja a szórakoztató- és médiaipar fejlődését

A globális szórakoztató- és médiaipar tavaly ugrásszerűen fejlődött, meghaladva az általános világgazdasági növekedést. A 2020-as, világjárvány okozta 2,3%-os csökkenést követően a szektor bevételei 2021-ben erőteljesen, 10,4%-kal emelkedtek, 2,12 ezer milliárd dollárról 2,34 ezer milliárd dollárra. 

2022. június 30. 13:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

2022. július 1. 11:16

A hatás mechanizmusát keresik az IVSZ MENTA 2022 előadói

2022. június 30. 12:40

Az ESET új, hálózati szintű megoldást kínál a távközlési és internetszolgáltatók számára

2022. június 23. 11:24

A raktár nélküli webshopoké a jövő

2022. június 19. 13:24