A Sprint vállalati üzleti intelligencia szabvánnyá tette a Microstrategyt

forrás Prim Online, 2004. május 8. 10:06
A Sprint távközlési óriásvállalat a Microstrategy Report Services segítségével jelentősen kibővítette a platform használatát a vállalaton belül, és üzleti intelligencia területen vállalati szabvánnyá tette a Microstrategyt.
A Sprint Microstrategy alkalmazása rendkívül kiterjedt, hisz 27 - többnyire kritikus - alkalmazást ölel fel, melyeket több mint 16 000 dolgozó használ. A vállalat olyan területeken használja a Microstartegyt, mint a hívásadat-, marketing- és webforgalom-elemzések, illetve pénzügyi teljesítmény értékelések.
"“A Microstrategy kivételes rendelkezésre állása és korszerűsége flexibilitást és megbízhatóságot ígér, mely segíti az ügyfél-központúsága alapján piacvezető Sprintet pozíciójának megszilárdításában" - nyilatkozta John Bentley, a Sprint rendszerfejlesztési igazgatója.

"A vállalat a Microstrategy Report Services által még további előnyöket élvezhet, hisz ez az alkalmazás egyesíti a legjobb elemző és riportkészítési lehetőségeket, így integrált technológiát nyújt a felhasználók számára elemzési és reporting igényeik kielégítésére" - nyilatkozta Sanju Bansal, a Microstrategy COO-ja.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hibaanalízis mesterséges intelligenciával

Evidenciának tűnik, hogy kifizetődőbb elvégezni a megelőző karbantartásokat, mint megvárni, amíg beüt a baj és le kell állítani az egész gyártósort. De honnan tudjuk, hogy pontosan hol és milyen karbantartásra van szükség? A választ a mesterséges intelligencia adhatja meg. A karbantartási és szerviztevékenységek valódi igényeknek megfelelő ütemezését célzó Siemens Predictive Service Analyzer megoldással akár 30 százalékkal is növelhető egy gyártóüzem rendelkezésre állása.

2022. május 22. 16:18

5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek

Amíg a nemzetközi kereskedelem 19 százaléka zajlik jelenleg elektronikus csatornákon, addig ez az arány hazánkban csak 10% körül van, így a piaci szereplők számára jelentős potenciál van a fejlődésre. - hangsúlyozta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója a hazai webshopok számára könnyedén elérhető határon túli piacok nyújtotta lehetőségekről tartott nyitó előadásában az idén második alkalommal megrendezésre kerülő Future Trade konferencián. 

2022. május 22. 14:59

Ezentúl a KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.

2022. május 22. 11:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24