A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál
MTI Sajtóadatbank, 2004. november 10. 09:06
A francia Vivendi Universal távközlési és médiavállalat bevétele a
harmadik negyedben 4,703 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi
5,903 milliárdhoz képest, meghaladva az átlagosan 4,571 milliárd eurós
elemzői várakozásokat. Azonos vállalatszerkezetre és a folytatódó
tevékenységekre számolva a forgalom 6 százalékkal nőtt.
Ezzel az első kilenc hónap forgalma 16,09 milliárd euróra fogyatkozott a tavalyi első kilenchavi 18,27 milliárdról. A harmadik negyedben a távközlési és a zenekiadó részleg forgalma nőtt, a Canal Plus tévécsatornáé csökkent. A Vivendi Universal májusban zárta amerikai szórakoztatóipari részlege, benne a hollywoodi Universal filmgyár eladását az amerikai NBC tévének, 3,65 milliárd dollárért és 1,7 milliárd Vivendi-adósság átvállalásáért.
Kulcsszavak: Vivendi Universal
Kapcsolódó cikkek
- A Vivendi- megerősítette évi prognózisát
- A Vivendi első negyedéve: 5,7 százalékkal nőtt a bevétel
- A Vivendi tavalyi éve: 55 százalékkal nőtt a profit
- A Vivendi első féléve: jelentős profitnövekedés
- A Vivendi első féléve: nőtt a bevétel
- A vártnál nagyobb profit a Vivendinél
- A Vivendi 2,2 milliárd eurós kártérítést követel a Deutsche Telekomtól
- Mérgesedik a Vivendi és a Deutsche Telekom küzdelme a PTC-ért
- Két nagy videojáték-gyártó a Bluray DVD formátumot támogatja
- Vivendi Universal: Emelkedett az eredmény, de nőtt a veszteség is
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
2024. március 27. 16:55