A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál

MTI Sajtóadatbank, 2004. november 10. 09:06
A francia Vivendi Universal távközlési és médiavállalat bevétele a harmadik negyedben 4,703 milliárd euróra csökkent az egy évvel korábbi 5,903 milliárdhoz képest, meghaladva az átlagosan 4,571 milliárd eurós elemzői várakozásokat. Azonos vállalatszerkezetre és a folytatódó tevékenységekre számolva a forgalom 6 százalékkal nőtt.
Ezzel az első kilenc hónap forgalma 16,09 milliárd euróra fogyatkozott a tavalyi első kilenchavi 18,27 milliárdról. A harmadik negyedben a távközlési és a zenekiadó részleg forgalma nőtt, a Canal Plus tévécsatornáé csökkent. A Vivendi Universal májusban zárta amerikai szórakoztatóipari részlege, benne a hollywoodi Universal filmgyár eladását az amerikai NBC tévének, 3,65 milliárd dollárért és 1,7 milliárd Vivendi-adósság átvállalásáért.
Kulcsszavak: Vivendi Universal

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05