1 millió magyar munkavállaló fizetéskezelése kerül át Windows platformra

Korszakváltás a bérszámfejtésben

forrás Prim Online, 2004. november 27. 18:24
A NEXON hazánk piacvezető humáninformatikai szolgáltatója. A cég legfontosabb terméke a BERENC bérügyviteli rendszer, melynek októberben jelent meg új, immár Windows alapú verziója, a nexONBÉR. Ezzel várhatóan több mint egymillió magyar munkavállaló bérszámfejtése kerül át a következő két évben Microsoft platformra.
A BERENC-et hazánk több mint kétezer vállalata használja, ezzel a bérügyviteli rendszerrel számfejtik többek között az Állami Számvevőszék, a Magyar Tudományos Akadémia intézményei, a Cora, a Herendi Porcelánmanufaktúra, a Nestlé Hungária, a Pannon GSM, a Sara Lee Kávé és Tea Rt., a Zwack Unicum és a CIB Bank dolgozóinak bérét. A program a Windows korszakában is népszerű, köszönhetően a gazdag funkcionalitással párhuzamosan megvalósuló egyszerű kezelhetőségének, kimagasló teljesítményének és költséghatékony működtetésének. „A BERENC megújításának igénye nem is a felhasználóktól-, hanem a számítógépes infrastruktúráért felelős informatikusoktól ered.” - nyilatkozta Angyal Gábor, a NEXON kereskedelmi igazgatója.

A BERENC új, Windows alapú verziója, a nexONBÉR több mint másfél évtized tapasztalatait koncentrálja, így megőrizte elődje könnyű kezelhetőségét és összes funkcióját. Moduláris felépítésének, skálázhatóságának, illetve nagy teljesítményének köszönhetően a leghatékonyabb bérszámfejtési megoldást kínálja az ügyfelek számára, legyen szó akár több ezer fős gazdálkodó egységről, közepes- vagy kisvállalkozásról, vagy a bérszámfejtést fő tevékenységként végző könyvelőcégről. „Körültekintően megvizsgáltuk a hazánkban kapható bérügyviteli rendszereket, majd a nexONBÉR mellett döntöttünk, mert úgy találtuk, hogy ez a rendszer ad választ a humánügyvitel minden kérdésére, és így a legátfogóbb megoldást jelenti számukra.” - mondta Mészáros Éva, az OBI Hungary Franchise Center Kft. személyügyi szervezője.

A program moduljai - munkaügy, OEP ellátások, családtámogatás, általános lekérdezések és kafetéria - átfogó módon lefedik a bérügyvitel összes területét. A nexONBÉR integrálható többek között a BAAN, EXACT, MFG-PRO, Oracle Financial, Microsoft Business Solutions Axapta és Microsoft Business Solution Navision, ROSS, SAP, TÜSZ, rEVOLUTIONS Iroda++ és a Zenit vállalatirányítási rendszerekkel.

Korszerűsítés ingyen

Az új rendszerhez a NEXON jelenlegi ügyfelei licenszdíjmentesen juthatnak hozzá, a telepítésben, illetve az átállásban a NEXON szakemberei segítenek. „Természetesen jelentős erőforrás-átcsoportosítást hajtottunk végre annak érdekében, hogy a nexONBÉR-re történő áttérést segítsük.” - nyilatkozta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.

Az új ügyfelek számára pedig a megújult bérügyviteli rendszer nem csak megnövelt funkcionalitása és korszerűsége miatt jelent vonzó választást, hanem azért is, mert a NEXON a rendszer futtatásához szükséges Microsoft SQL adatbázist jelentős kedvezménnyel kínálja.

A cég egészen 2006 végéig folytatja korábbi rendszerének támogatását is, így a jelenlegi ügyfeleik eddig az időpontig folyamatosan tudnak átállni az új verzióra.
Kulcsszavak: ügyvitel pénzügy Nexon

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

2017. szeptember 6. 09:21

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21
cloudappsportal.com