Megjelent a Zoom életmód- és fotómagazin első száma

OTS - Cégvonal, 2004. december 19. 18:24
A lap szerkesztői szerint a kéthavonta jelentkező magazin sajátos módon ötvözi az életstílust a fotográfiával. Ezen egyedülálló tartalmi kettősségével hiánypótló szerepet kíván betölteni a sajtópiacon. A fotózás piacát körbejárva - ételfotók, divatfotók, útifotók, aktfotók, kalandfotók, reklámfotók segítségével - betekintést nyújt nem csak a mindenkit érdeklő szakmai kulisszatitkokba, hanem ábrázolja világunk, életünk azon részeit is, amelyek minőségi fotóval bemutathatóak, érdekesek és lenyűgözőek.
A lap célcsoportjába tartoznak mindazok, akik nyitott szemmel járnak, vizuális alkatúak, és érdeklődnek az őket körülvevő környezet iránt. A célcsoport markáns részét képezik a fényképezőgép-tulajdonosok régi és új generációja, valamint mindenki, aki új képet szeretne alkotni a világról - akár fényképezőgéppel, akár a magazin oldalain keresztül.

Az innovatív tartalom mellett a ZOOM további erőssége a páratlan nyomdai minőség, valamint a látványos tördelés és design. A ZOOM első száma december 10-én jelent meg, 12 700 nyomott példányban, melyet a Kiadó 4000 fős DM címlistára terjeszti, a fennmaradó mennyiséget pedig a Lapker Rt. saját hálózatán belül értékesíti. Az első két nap alatt a magazin nagyon sikeres eladási eredményeket produkált: az eddigi store-checkek alapján a terjesztett példányszám 70 százalékát megvásárolták, valamint az előfizetők száma is rohamosan növekedett az árushelyeken történő megjelenés óta.

A dinamikus indulást még decemberben a ZOOM Extra követi, melyben a világ, Európa, és Magyarország természetfotó-pályázatainak legszebb alkotásai kaptak helyet, igen gazdag illusztrációval, kiállítás-kalauzzal, és portfóliókkal.

ZOOM sajtóközlemény

Kulcsszavak: újság média

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05