A 3M Hungária az update software CRM-rendszerét választotta
A cég a legjobb CRM-szoftver kiválasztásakor három terméket vizsgált meg: egy amerikai szoftvert, egy Törökországban a 3M által fejlesztett megoldást, és az update software marketing.manager nevű CRM-rendszert. A cég olyan forgalmazót keresett, aki már bizonyított Magyarországon és a megfelelő szakembereket is biztosítani tudja a vállalatnak. Az is fontos szempont volt, hogy egy olyan rugalmas megoldást találjanak, ami könnyedén alakítható a cég speciális igényeihez. Ezért esett a választás a marketing.manager nevű CRM-megoldásra, amely igen ígéretesnek bizonyult a Six Sigma vizsgálatok alkalmával.
A CRM rendszer bevezetése 2004. januárjában kezdődött. A felhasználók végigkísérhették a rendszer tesztelésének fázisait, azért, hogy később egy felhasználóbarát és a valódi követelményeket kiszolgáló konfigurációt használhassanak. A különböző üzleti egységek, a pénzügyi, IT és HR szektorok vezetőit, valamint a 3M Hungária vezérigazgatóját is bevonták a munkálatokba az elemzők. A közösen tesztelt rendszert elfogadták, és további tesztelésnek vetették alá a vállalat egyik részlegében. A belső tesztelést követően további tárgyalások következtek a felhasználói közösségekkel.
A rendszer használatával kapcsolatban a tesztperiódus végén kaptak eligazítást a dolgozók. Az összes 3M alkalmazott részt vett egy alapfokú tréningen, még azok is, akik nem dolgoznak közvetlenül a szoftverrel. Ezzel mindenki betekintést nyert a program lehetőségeibe és működésébe. Az értékesítés és marketing területen dolgozók kiscsoportos képzésekben vehettek részt.
Alig hat hónappal a tesztmunkálatok megkezdése után, 2004. júniusában a marketing.manager nevű CRM-rendszer már élesben működhetett. Az üzembe helyezés gyorsasága nemcsak a marketing.manager rendszer rugalmasságán és cég-specifikusságán múlt, hanem azon is, hogy mindenki közreműködött a beüzemelésében.
A 3M Hungária számára az első és legfontosabb előnye a megoldásnak, hogy az addig szerteágazó, több tucat vásárlói adatbázist egyetlen könnyen áttekinthető és hozzáférhető rendszerbe integrálja. Két hónappal a CRM rendszer beindítása után az adatbázis már több mint 20 000 cég információit tárolta. Ráadásul két másik fontos területen is segítséget nyújt az új szoftver: az „elveszett” hívásokról és az „elfeledett” értékesítési lehetőségekről is tárolja az információt. Mivel az egyes egységek egymással közös adatbázisban dolgoznak, ezért a rendszer hatékony együttműködést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.