Média Hungary 2005: A digitális forradalom újrafogalmazza a közszolgálatiságot?
A konferenciát a brit Charles Fletcher előadása nyitja, amelynek témája a közszolgálatiság 1997 előtt és ma azaz mit jelent mindez a digitális korban. Charles Fletcher Skóciában és világszerte több oktató kurzust, tanácsadó irodát hozott létre, menedzselt, valamint műsorszóró, média tanácsadó irodákat működtetett főleg Közép-, Kelet- és Dél-Európában; nagy szerepet vállalt a Balkánon és a régióban indítandó rádiós hírműsorok és műsorcserés hálózatok létrehozásában, valamint rádiós szolgáltatásokat indított el Afganisztánban.
Ezt követően Mark Pesce a Sydney-i AFTRS Egyetem professzora fejti ki elméletét arról, hogy a médiaipar világméretű konszolidációja ahhoz vezetett, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatók nagy része egyre kevesebbet foglalkozik a közérdekkel.
További tervezett előadás és kerekasztal beszélgetések:
DTV: Qui prodest? Kik a zászlóvivői a digitális tévének? Állami felelősségvállalás a digitalizáció elterjesztésében
Hová tűnik a klasszikus reklámszpot?
A média szerepe a politikai botrányok kialakulásában
Ügyféluralom vs. Innovatív megoldások
Szerkesztési és elvi különbségek a közszolgálati és és kerekedelmi hírműsorokból
A média hatása a demokráciára papíron és a valóságban
Termék elhelyezés a műsorokban és egyéb értékesítési módszerek
A felelős törvényhozás?! Az államilag támogatott / finanszírozott demokrácia. Állami vagy közszolgálati a tévé illetve a rádió?
Hogyan költök, mire költök? A reklámbüdzsé felosztása
A frekvencia halála?! Letöltési trendek
Nézői szokások és preferenciák a digitális korban.
Ki fogja a mit nézni, a min?
A BBC flexibilis televíziója
Üzleti modellek az információs trafikban
Kit érdekel Győzike?
Újságírói és politikai "terror" a média segítségével. Ki lehet újságíró ma Magyarországon?
A hír és a vélemény. Mit szabad és mi szent?
Meddig hívhatlak televíziónak? Mikortól hívhatom az „adást” audiovizuális jelfolyamnak?
Lehet-e a konvergenciát szabályozni?
A "Legkedveltebb magyar márka" díjat is átadják 2005. május 24-én a Média Hungary-n a Superbrands egyetértésével
A Magyar Reklámszövetség honlapján (www.mrsz.hu) szavazhat a szakma és a nagyközönség május 18-ig arról, hogy melyek a legkedveltebb magyar márkák. A honlapon megjelölhetik a márkákkal kapcsolatos attitűdjüket is, valamint új márkát is felvehetnek a listára. A kampány célja, az hogy a legismertebb és leginkább kedvelt hazai márkákat feltérképezze és adatbázist készítsen róluk.
Magyar márka az, amelyikre az alábbi kategóriák valamelyike, vagy akár több kategória is ráillik:
a magyar piacon jelen lévő, illetve korábban forgalomba kerülő termék vagy szolgáltatás
hazánkban forgalomba kerülő termék, illetve igénybe vehető szolgáltatás
magyar elnevezésű márkás termék
Magyarországon gyártott árucikk
hazai találmány.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
- A digitalizáció esélyt ad az új médiapolitikára
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- MTE- kerekasztal az audiovizuális média-szolgáltatási irányelvről
- Háromdimenziós világháló: az űrben terjeszkedik az internet
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így óvja a szemét, ha sokat ül kijelző előtt
Tudta, hogy a nyugati emberek naponta átlagosan 6 órát töltenek különböző képernyők előtt? Ha belegondol, egy kicsit furcsa is, hogy a telefonunk kijelzőjére védőfóliát teszünk, a laptop kijelzőjét folyamatosan törölgetjük, portalanítjuk, szóval óvjuk az eszközeinket, miközben a szemünk védelmére nem is gondolunk. Íme pár tipp, ami segíthet megtartani a szeme egészségét, ha sok időt tölt kijelző előtt.
Esztétikus magas teljesítményű asztali számítógép - igenis létezik!
Ebben a cikkben azt szeretnénk hangsúlyozni, hogy igenis reális elképzelésnek számíthat egy olyan asztali számítógép beszerzése, amelyik nemcsak teljesítményben, hanem az esztétikumot tekintve is elsőrendű vételnek számít. Következzenek tehát a részletek!
Hogyan ne válj a hackerek áldozatává másodpercek alatt?
Elképzelhetetlen ma már az élet internet nélkül. Munkához, tanuláshoz, de sokan még a heti bevásárlást is a világhálóra fellépve oldják meg.
Mit kell tudni az okosotthonokban megtalálható szenzorokról és érzékelőkről?
Amikor egy okosotthon kialakítása mellett döntünk, érdemes végiggondolni annak koncepcióját. Mindezt annak érdekében, hogy élhessünk az okosotthon egyik legnagyobb előnyével, a bővíthetőséggel.
6 tipp, hogy ne kelljen idő előtt cserélni a mobiltelefon akkumulátorát
A mobiltelefon akkumulátora egy olyan alkatrész, amin a legtöbbet tudnak aggódni az emberek. Amint kézbe veszik az újonnan vásárolt készüléküket, sokan máris azon kezdenek el agyalni, hogy vajon meddig bírja majd az akksija?