ADSL 5-6 ezer forintos havidíjért?
IHM-NHH: Szélessáv 2005 - szakmai konferencia
Az eseményt beharangozó mai sajtótájékoztatón Kovács Kálmán miniszter annak a reményének adott hangot, hogy az ADSL internetet a hazai szolgáltatók a közeljövőben 5-6 ezer forintos havidíjért fogják ügyfeleiknek kínálni, mint azt egy IHM-felmérés is bizonyította: ez az az összeg, amelynél az előfizetők tömegesen átállnának a szélessávra.
Pataki Dániel, az NHH elnöke kiemelte, a tudatosítást erősítő Szélessávú Internet Nap hat internet szolgáltató (Euroweb, GTS Datanet, Interware, T-Online, UPC, Wiera), három tartalomszolgáltató (Barátságos Internet Fórum, Index, Sanoma), két hardverszállító (HP, Albacomp) és két mobilszolgáltató (Pannon GSM, T-Mobile) hathatós támogatása és részvételével kerül lebonyolításra. A négy előadásbólés öt kerekasztal-beszélgetésből álló, ingyenes konferenciára 300 főt várnak. A program szerint a kormányzati szervek képviselői részletesen ismertetik a szakmai vitára bocsátott Nemzeti Szélessávú Stratégiát, amit a piaci szereplők helyben megvitathatnak.
Információ, regisztráció:
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A szabályozás hatására olcsóbb lett az ADSL-szolgáltatás
- Februárban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Januárban tovább folytatódott a szélessávú piac bővülése
- Több mint 50 százalékkal bővült a szélessávú hozzáférések száma
- 2006 novemberében több mint öt százalékkal nőtt az ADSL-hozzáférések száma
- Októberben tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- A lakosság 89 százaléka elérheti a széles sávot
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiemelkedő éjszakai fotós képességekkel és vezető iparági innovációkkal érkezik a HUAWEI P60 Pro
Június 1-től Magyarországon is kapható a Huawei legújabb prémium kategóriás, kiemelkedő fotós képességekkel rendelkező okostelefonja, a HUAWEI P60 Pro. A készülék iparágvezető fejlesztéseket hoz a mobilfotózás terén, a P60 Pro-t továbbfejlesztett optikai rendszerrel, valamint a piacon elsőként többlencsés Ultra Lighting telefotó kamerával szerelték fel. A 88W-os SuperCharge töltésnek köszönhetően a HUAWEI P60 Pro mindössze 10 perc alatt 50 százalékra feltölthető Turbo módban, a készülék különleges Kunlun Glass kijelzője pedig rendkívüli törésállóságot biztosít.
Pár nap múlva jelentősen növeli 5G-s lefedettségét a Telekom
A Magyar Telekom mobilhálózat-modernizációs programjának keretében idén nyárra 60%-ra növeli lakosságszám-arányos kültéri 5G lefedettségét. A vállalat 5G hálózata 2023. június 1-jétől Budapesten, a megyeszékhelyeken, számos vidéki városban és községben, valamint a Balaton, a Velencei-tó és a Tisza-tó körül lesz érhető. A Telekom június 1. és augusztus 31. között automatikusan elérhetővé teszi az 5G-t minden ügyfelének, melyet 5G képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.
A Rakuten Viber és a Spotify egyesíti erőit
A Rakuten Viber bejelentette partnerkapcsolatát a Spotify globális zenei streaming platformmal. A Viber több százmillió felhasználójának kínál három hónapos ingyenes próbaidőszakot a Spotify Premium előfizetéshez, illetve régiótól függően akár 90%-os kedvezményt a szolgáltatásra.
Új élmények várnak Budapest Óriáskerekén a Samsung Galaxy S23 Ultrával
A Samsung május 25-26 és 27-én átalakítja Budapest Óriáskerekét, alkonyattól különleges kabinokban emelkedhetünk a város fölé. A különböző tematikájú fülkékben egy közös: a résztvevők a Samsung csúcskészülékével, a Galaxy S23 Ultrával örökíthetik meg a nem mindennapi élményt, bizonyítva, hogy a Nightography, éjszakai felvételek funkcióval a legjobb pillanatok részletgazdagok és felejthetetlenek maradhatnak még napnyugta után is.
Akadálymentesítette a Coldplay karbonlábcsökkentő turnéapplikációját az SAP
Egy születése óta vak Coldplay-rajongó segített az SAP-nak abban, hogy a látássérültek számára is elérhetővé tegye a környezettudatos Music Of The Spheres World Tour alkalmazást. A cég tavaly fejlesztette ki az applikációt a brit zenekar számára, mivel mindkét társaság mélyen elkötelezett a fenntarthatóság iránt. Idén arra vállalkoztak, hogy akadálymentesítik az appot, így még többen használhatják azt, és járulhatnak hozzá a Coldplay-turné karbonlábnyomának csökkentéséhez.