Közös MTV Warner videoklip-kínálat mobilra

Kiss Ádám Zoltán, 2005. szeptember 27. 11:03
A Warner Music Group és az MTV közösen hoz létre rövidített videoklip montázsokat, melyek kifejezetten mobiltelefonok tartalomszolgáltatására készülnek.
A 3G szolgáltatások valós bevezetésével egyre inkább megjelenik az új platform tartalompiaca is. A szolgáltatók már felismerték, hogy ebben a rendszerben már nem egy-két új menüpont megjelenése készteti a vásárlókat új készülék beszerzésére, és nem is az ilyen jellegű akciók kötik szolgáltatójukhoz. A Sean Paul-tól a Green Day-ig rendkívül széles kínálattal rendelkező Warner zenéire készített videókat az MTV-hez tartozó márkákon kersztül, az MTV, az MTV2, az MTV Espanol és a VH1 segítségével lehet majd hozzáférni. Az MTV vezetése szerint ez hatalmas lépés a vállalat mobil-videó stratégiájának megvalósítása felé, és a megoldást később valószínűleg a mobilszolgáltatók is licencelhetik, ezzel szakértőkre bízva a tartalom összeállítását, és elkerülve minden esetleges jogi buktatót.

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. 

2022. január 26. 20:48

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30%-os bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A képlet tehát egyszerű, de korántsem olyan könnyű kitalálni, mire harapnak a vásárlók az egymással versengő webáruházak zajában, miközben a körülöttünk lévő világ minden eddiginél gyorsabban változik. A Markestic összeszedte a nyolc legfontosabb trendet, melyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. január 26. 19:24

A Xiaomi még magasabbra tette a lécet

Négy vadonatúj készülékkel érkezik a Redmi Note 11 termékcsalád, amelyek ismét megújítják az iparági standardokat és prémium kategóriás tulajdonságokat tesznek újból széles vásárlói kör számára elérhetővé. 

2022. január 26. 18:00

A Huawei bemutatta a P50-készülékcsaládot

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bemutatta a P sorozat legújabb okostelefonjait Magyarországon – a HUAWEI P50 Pro-t és az összehajtható HUAWEI P50 Pocketet. A P50 Pro kamerarendszere teljesen megújult és továbbfejlesztették a képalkotó szoftvereket is, a készülékkel így még élethűbb és részletgazdagabb, kiváló fényképek készíthetők.  A P50 Pocket az eleganciát és a praktikumot ötvözi könnyedén összecsukható kialakításával, megújult kamerarendszerével pedig méltó helyet foglal el a prémium kategóriában

2022. január 26. 16:27

Marketingtrendek az emberközpontúság, a tudatosság és az alkalmazkodás jegyében

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár hatodik éve foglalja össze azt, hogy mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Meghatározó hazai marketing és kommunikációs döntéshozók nyilatkoznak arról, hogy az elhúzódó járvány és annak gazdaságba begyűrűző hatásai hogyan jelentkeznek a fogyasztói motivációkban, az üzleti és marketingfolyamatokban, az ügyfélélményben, illetve a média és eszközhasználat területén.

2022. január 26. 16:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58