A British Telecom a Legjobb Nemzetközi Szolgáltató 2005-ben

forrás Prim Online, 2005. október 4. 18:14
A BT sikeres szereplést ünnepelhet a rangos World Communication Awards-on, ahol a “Legjobb Nemzetközi Szolgáltató” díjának elnyerése mellett a vállalat vezérigazgatója, Ben Verwaayen a “Leghatásosabb Kommunikációs Személyiség címet nyerte el.
A WCA széles körben elismert díj a kommunikációs iparban, mint a vezető iparág fő eseménye. Az eddigi legélesebb versengés - melyre 120 jelentkező közül csak 40 szolgáltató került be a döntőbe - díjátadó ünnepségére Londonban került sor, több mint 500 döntéshozó részvételével.

A BT az idei versengésben több színtéren is erősen jelen volt, három vállalati, és egy szolgáltatási kategóriában is díjra jelölve. Az elnyert “Legjobb Nemzetközi Szolgáltató” díj mellett a British Telecom döntős volt a “legjobb márka”, a legjobb ügyfélszolgálat” és a “legjobban irányított szolgáltatás” kategóriákban is.

Kulcsszavak: díj távközlés +céginfo BT

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Telekom elindítja kereskedelmi 5G szolgáltatását

A Telekom április 9-én elindította kereskedelmi 5G szolgáltatását. A szolgáltatás 5G-képes készülékkel és arra alkalmas havidíjas díjcsomaggal használható Budapest és Zalaegerszeg bizonyos részein.  A szolgáltató az 5G hálózati képességet 6 hónapig biztosítja az értékesíthető portfóliók korlátlan mobiladatot tartalmazó csomagjaira; míg ha az előfizető 5G készüléket vásárol, akkor az értékesíthető lakossági portfolió 10 GB, illetve az értékesíthető kisüzleti portfolió 15 GB adatmennyiséget tartalmazó díjcsomagjai mellé 3 hónapig érhető el az 5G képesség, amelyet automatikusan és folyamatosan aktivál az érintett ügyfeleknek a Telekom. Az eddigieknél jóval nagyobb adatátviteli sebességet, alacsony késleltetést, és rengeteg hálózati eszköz csatlakozását lehetővé tevő 5G technológia számos új lehetőséget nyit majd az ipari és lakossági felhasználásban.

2020. április 9. 09:15

Többszörösére nőtt a Viber üzenetküldő – és hívó alkalmazás használata

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

2020. április 8. 11:40

VIP Service szolgáltatást kínál az új P40-széria készülékeihez a Huawei

VIP Service szolgáltatást vezetett be legújabb készülékeihez a Huawei. A P40-készülékcsalád és a MateXs tulajdonosai a szolgáltatás keretében extra felhő-tárhelyet, valamint az ország több mint 30 pontján – köztük a Media Markt és a Notebook.hu üzleteiben –, illetve telefonon is, a 0680-482-934-es számon személyes szakértői segítséget vehetnek igénybe. Elindult a vállalat új háztól-házig szolgáltatása is: a veszélyhelyzet időszaka alatt ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. 

2020. április 6. 15:40

Koronavírus infógombbal és értesítésekkel bővül az ÉletMentő applikáció

A mai naptól elérhető a Vodafone Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő applikációjának két újítása, melyek a koronavírus miatt kialakult helyzetben segítik a lakosságot. Az egyik a Koronavírus információ gomb, amely közvetlenül átvezeti a felhasználókat a magyar kormány hivatalos, koronavírussal kapcsolatos tájékoztató oldalára. A másik lényeges és a jelenlegi helyzetben rendkívül hasznos újítás, hogy az applikáció a fontos és aktuális információkról mostantól push értesítésekkel is tudja tájékoztatni használóit. Az újítások a Tigra Informatikai Csoport támogatásával és részvételével valósulhattak meg.

2020. április 6. 11:54

Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól

A Vodafone Magyarország szeretné ügyfeleit támogatni a koronavírus miatt kialakult helyzetben, ennek részeként a leginkább veszélyeztetett korosztály számára, a 65 éves és annál idősebb, feltöltőkártyás ügyfeleinek plusz 100 perc díjmentes lebeszélhetőséget biztosít. A szolgáltató április 6-án éjféltől minden érintett ügyfele számára automatikusan aktiválja a kedvezményt. Kifejezetten ennek a korosztálynak segít a feltöltőkártyás adategyeztetési kötelezettség felfüggesztése is, amit már márciustól megszüntetett a Vodafone Magyarország.

2020. április 5. 12:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55
online sportfogadás