Az email-címlista hatalom a virtuális világban!
Sokszor az egyszerű, de célirányos honlap a hatékony. Ezt hívom én első stratégiának. Akkor, amikor feltételezhető, hogy az érdeklődő már az első látogatás alkalmával rákattint a megrendelés gombra. Ha ez nincs így, akkor lehet bonyolultabb honlapokban gondolkodni, de azzal a fő-fő szemponttal, hogy megszerezzük az érdeklődők email címét.
Azaz az értékesítés szempontjából akkor van valódi létjogosultsága egy komplex weboldalnak, ha olyan üzletben tevékenykedünk, ahol a megrendelés nem történhet meg azonnal, hanem mindig valamilyen hosszadalmasabb folyamat előzi azt meg. Ilyenkor a honlap legfőbb célja az kell legyen, hogy megszerezzük az érdeklődők email címét, hogy rendszeres email kapcsolatot alakíthassunk ki velük. Ezalatt – az email-marketing technikáinak alkalmazásával – fokozatosan kiépítjük a bizalmat, és vásárláshoz vezetjük az érdeklődőt. Tehát ha az üzletünk jellege nem engedi meg az azonnali megrendelést, akkor optimalizáljuk a honlapot az email címek megszerzésére. Ígérjünk vonzó dolgokat emailben: ingyenes tudást (tanfolyamot, e-könyvet stb.), ingyenes árajánlatot, kedvezményeket, valóban érdekes hírlevelet, adott esetben ingyenes szoftvereket, valami olyan dolgot, ami értékes a látogatói szemében, és aminek a megszerzéséért hajlandóak megadni az email címüket. Ez a második igazi kulcsa az értékesítésnek. (Az első az érdeklődés felmerülésekor az azonnali megrendelésez vezetés volt.)
Kombináljuk e két szerkezeti technikát
Lehetőleg „saját” email címekkel mindenképpen rendelkeznünk kell ahhoz, hogy legyen kinek kiküldenünk speciális ajánlatainkat. Előnyös tehát, ha az általános, sok érdekességet felvonultató honlapunkat beállítjuk az email címek megszerzésére, és időről időre kiválasztunk egyedi termékeket, vagy kigondolunk egyedi ajánlatokat, melyekhez az első stratégiát alkalmazó, eladásra fókuszált honlapokat készítünk. Így folyamatosan gyűjteni tudjuk a potenciális érdeklődőket, és közben sok értékesítést végzünk a célirányos oldalak segítségével.
Önt is érdekli az email-marketing? Iratkozzon fel a Silihost ingyenes távoktatására, ahol 100 leckén keresztül kitanulhatja a hatékony online marketing minden fortélyát!
Bak János,
a Silihost tárhely-szolgáltató szakembere
Kapcsolódó cikkek
- 8 processzormagos SGI-Altix szerverrel gyorsít a Silihost
- Az Adobe bemutatta a Visual Communicator 3 e-learning szoftvert
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Intelligens navigáció és vezeték nélküli töltés mini-holdrobotok számára
A robotoknak energiára van szükségük, még a Holdon is. Az elektromos áramot általában fedélzeti napelemekből nyerik, ám a kisebb méretű robotoknak kiegészítő áramforrásra is szükségük van. Ehhez két új technológiát – a vezeték nélküli töltést és az intelligens önálló navigációt – kombinálják a kutatók. A kisméretű robotokat úgy szerelik fel és tanítják be, hogy kiszámíthatatlan körülmények között is eljussanak a vezeték nélküli dokkolóállomásukhoz. Mindezt olyan környezetben, ahol a GPS technológia nem alkalmazható.
Új európai online piactér indult
A koronavírus-járvány rengeteg vállalatnak felnyitotta a szemét azzal kapcsolatban, hogy érdemes visszatérni s közelebbi, hazai vagy kontinensen belüli terméket vásárolni. Az európai piacon hatalmas még a fejlődési potenciál, ugyanis a kis- és középvállalkozások számtalanszor botlanak nyelvi nehézségekbe, ami gátat is vethet az együttműködéseknek. Ennek a problémának a megoldására is lehetőséget fog adni egy közelmúltban indult európai online piactér, ahol minden korábbinál egyszerűbben egymásra találhatnak a vállalatok. Az egyelőre lengyel-magyar-angol viszonylatban elérhető fejlesztést hamarosan kilenc országra terjesztik ki.