A Swisscom Broadcast 5.250 forintot ajánl az AH-részvényekért
Az 5.250 forintos ajánlati ár 11 százalékkal magasabb a részvényeknek a benyújtást megelőző 180 nap forgalommal súlyozott tőzsdei átlagáránál. Ez a tőzsdei átlagár 4.747 forint. Az ajánlat lebonyolítója a Raiffeisen Bank Rt. Az AH részvényeinek közel 16 százaléka Megdet Rahimkulov közvetett tulajdonában van. Az Antenna Hungária Rt. 75 százalék plusz egy szavazatot kitevő, névértéken 8,91 milliárd forint értékű részvénycsomagját a Swisscom Broadcast AG 286 millió svájci frankért (46,76 milliárd forint) vásárolta meg.
Az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. (ÁPV) Rt. igazgatósága júliusban három ajánlattevő: a Macquarie Hírközlési Konzorcium, az Österreichischer Rundfunk (ORF) konzorciuma és a Swisscom Broadcast AG közül választotta ki a svájci távközlési cég műsorszolgáltató vállalatát. A második fordulóban a Swisscom az előzetes - 33 milliárd forintos ajánlatát 13,76 milliárd forinttal megemelte.
A tranzakció október 25-én zárult, miután a Swisscom kifizette a teljes vételárat. Az ÁPV 8,754 milliárd forint névértékű, az AH összes részvényének 73,71 százalékát kitevő részvényt adott el, és megbízás alapján értékesítette az Arago csoporthoz tartozó Forrás Rt. tulajdonában lévő 152,84 millió forint névértékű, 1,29 százalékot kitevő részvénycsomagot is.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Tetemes bírság a Swisscomnak
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- A Vodafone eladná a Swisscomban való részesedését
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.