December 16-án nyitja meg kapuit a Jövő Háza
A Jövő Háza kiállításnak otthont adó Millenáris Parkban ez év elején nagyszabású felújítási munkák kezdődtek meg. A park területén lévő csarnokok korábbi állapotukban ilyen jellegű kiállítások megrendezésére alkalmatlanok voltak: tetőszerkezetük, fűtési és szellőztetési rendszerük elavult. A B, C, D és E csarnokok felújítása 2005 tavaszán kezdődött meg, az átadásokra több fázisban került sor. A felújított D csarnokba 2005 szeptemberében költözött be a Csodák Palotája.
A B csarnokban a Jövő Háza kiállítás építése 2005 júliusában kezdődhetett meg, amikor is közbeszerzési eljárás keretében kiválasztásra került a kivitelező. A december 16-án nyíló intézmény építésén 500 ember mintegy 550.000 munkaórát dolgozott. A kiállítási csarnokba 50 kamionnyi áru érkezett az elmúlt 9 hónapban. A munkálatokhoz 220 tonna építőanyagot, 8500 méter kábelt és 5600 kg festékanyagot használtak fel.
A négy csarnok felújítása – tetőszerkezet cseréje, légtechnika beszerelése stb. - összesen 1,5 milliárd forintba került.
A tájékoztató után az IHM minisztere köszöntötte a Csodák Palotája százezredik látogatóját és átadta a tárca ajándékát, többek között egy családi belépőt a Jövő Háza kiállításra.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil vagy egymillió font?
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Borbély László lett az ideiglenes román informatikai miniszter
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- eRégió díjat hozott létre az eTransylvania Egyesület és az RMDSZ
- A kínai fiatalok 85 százaléka szörföl a hálón
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- A szülők nem tudják, mit csinál a PC előtt a gyermekük
- E-petíció dönthetne a társadalmat érintő kérdésekről
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: